חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

פרופ' אשר כהן: זה יהיה חילול של יום הזכרון – הם יפוצצו את הטקסים

לקראת יום הזיכרון לחללי מערכות ישראל פרופ' אשר כהן מנתח את ההחמרה שבפעולות המחאה המתוכננות, את התקדימים שנוצרו ואת ההבדלים ביניהם לבין מחאות הימין

שתפו :

פלאש 90

בתקופה האחרונה מתרבים הפרסומים של מובילי המחאה נגד הרפורמה המשפטית ושל משפחות שכולות הקוראים לממשלת הימין לא לשלוח נציגים לטקסים הממלכתיים של יום הזיכרון לחללי מערכות ישראל.

פרופ' אשר כהן מהמחלקה למדע המדינה באוניברסיטת בר אילן משוכנע כי מראות חסרות תקדים עוד לפנינו: "כמו שזה נראה ברשתות ובאיומים מסביב – זה הולך להיות יום זיכרון רע מאוד. אני מקווה שאנשים יתעשתו ואלה יהיו רק מקרים בודדים. זה לא חסר תקדים, כי היו מקרים בודדים, אבל השנה זה נראה כאילו הולכת להיות תופעה וזה הולך להיות חילול של יום הזיכרון. פשוט יפוצצו את הטקסים".

פרופ' כהן מסביר מה ההבדל בין המחאות האלו למחאות הימין: "קוים נחצו ומובילים את זה בכירים שבבכירים. על המחנה הלאומי אמרו שנוער הגבעות או בודדים עשו דברים, כאן הבכירים מובילים את המחאות. אם זה תדרוכים בחו"ל, קריאה לסרבנות, BDS, פגיעה כלכלית בישראל. הדברים שנעשו כאן הם דבר שלא היה בעבר. לחסום את איילון זה כסף קטן. הדברים שנעשו כאן בקריאה מפורשת, או בשתיקה עליהם זה דבר שלא היה בעבר".

מהי נחמתו של פרופ' כהן וכיצד זה בא לידי ביטוי בסקרים?

צפו בראיון המלא באולפן ערוץ TOV

פרופ' אריה אלדד: מרד הטייסים הוא הפיכה צבאית

ערוץ ToV אקטואליה יהודית ברשתות החברתיות   🇮🇱

עוד באותו נושא
רוצים להתעדכן מיד כשיש חדש?
הצטרפו לניוזלטר:
הרשמה
עדכן אותי
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
צפה בכל התגובות

כתבות נוספות

נא בדוק את החיבור שלך לאינטרנט

0
מה אתם חושבים? נשמח שתגיבו.x

תחזית מזג האוויר

אפשר לבחור ערים מסוימות בלחיצה על המיקום

זמני היום