חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

מפלגת העבודה – הסוף?

דינה דיין, חברת מפלגת העבודה שעוד דוגלת בערכיה הסוציאליסטיים המקוריים, בראיון נוקב לללי דרעי, בו היא מדברת על גסיסת המפלגה ועל הביקורת החריפה שיש לה על מרב מיכאלי

שתפו :

לוי אשכול, מראשי מפלגת העבודה / ויקיפדיה

דינה דיין מתארת עת תמונת המצב העגומה של מפלגת העבודה: "מצד אחד יש את מרב מיכאלי שחושבת שתוכל להציל את המפלגה או להבחר מחדש, ומצד שני הסקרים מראים שאין לה שום סיכוי וכי היא פשוט נמחקת".

דיין, החברה בוועידת המפלגה, חושפת כי מיכאלי הייתה אמורה לכנס את הוועידה כבר לפני יותר מחודש, וביטלה ברגע האחרון בשל "עומס דיוני הרפורמה". דיין מבהירה כי לכולם היה ברור שמדובר בתירוץ בלבד, ואפילו "די עלוב".
הסיבה האמיתית, טוענת דיין, היא רצונה של מיכאלי לשריין את מקומה על ידי איחוד "העבודה" עם מפלגה אחרת. יש כבר מפלגות שמוכנות לשקול זאת – ולא מדובר בכאלו מהשמאל.

"מולנו עומדת אחת הפוליטיקאיות הכי אינטרסנטיות – שלא רואה ממטר אף אחד מלבד עצמה, והתקשורת – במקום לשאול אותה שאלות קשות על כישלונה החרוץ, מחבקת אותה".

דיין טוענת שמפלגת העבודה היא מותג חזק בציבוריות הישראלית, אך החלה את התדרדרותה בשנת 2015. יחד עם זאת, סבורה דיין כי בצורה חכמה ונכונה המפלגה יכולה לחזור לייצג לייבור ישראלי אמיתי. עוד היא מוסיפה שמאות חברי מפלגת העבודה שותפים כמוה לדעה על כך שהפרוגרס האנטי-ציוני "גמר את המפלגה".

לסיום, מתייחסת דיין למחאה נגד הממשלה: "אני לא מאמינה בזה. יש לנהוג בדמוקרטיה ולכבד את תוצאות הבחירות". עוד היא מוסיפה כי במדינת ישראל אין באמת שמאל – "אין שם שום אידאולוגיה למעט "רק לא ביבי" ".

צפו בראיון המלא

 

 

 

 

הורדת גיל הפטור – טובה לכלכלה ורעה לחרדים

 

Emuna Frid
Author: Emuna Frid

כותבת

ערוץ ToV אקטואליה יהודית ברשתות החברתיות   🇮🇱

עוד באותו נושא
רוצים להתעדכן מיד כשיש חדש?
הצטרפו לניוזלטר:
הרשמה
עדכן אותי
guest
1 תגובה
הישן ביותר
החדש ביותר המדורג ביותר
Inline Feedbacks
צפה בכל התגובות
ניב שקד
ניב שקד
1 שנה לפני

מדהים לראות 2 נשים עם כיסוי ראש עם זהות דתית שמסכימות עם זה שזו לא חייבת להיות מדינה יהודית אלה ציונית. בושה וחרפה. ערוץ 14 לא מייצג אנשים יראי שמיים באמת. אתם לא שונים מהשמאל הקיצוני. יד ימין של אותו הגוף.

כתבות נוספות

נא בדוק את החיבור שלך לאינטרנט

1
0
מה אתם חושבים? נשמח שתגיבו.x

תחזית מזג האוויר

אפשר לבחור ערים מסוימות בלחיצה על המיקום

זמני היום