חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

ב"יום השיבוש" השתבשה דעתם כמו גם המחאה

מיצג גופות ואיברים הוצג הבוקר מחוץ לביתו של השר איתמר בן גביר בגבעת האבות. התושבים מזועזעים: "הם עברו כל גבול"

שתפו :

צילום: באדיבות תושבת שכונת גבעת האבות

יום "השיבוש", שכפי שדווח – השתבש משום שלא הצליח להוציא לרחובות כמות מפגינים גדולה, נפתח במיצג חריג מחוץ לביתו של השר איתמר בן גביר בגבעת האבות שבחברון.

במיצג, אותו הציגו כ-50 מפגינים לערך, הוצגו על רקע דגל ישראל גופות מדממות וכרותות איברים העשויות מבובות. זאת, ככל הנראה, במחאה על הרציחות במגזר הערבי. המפגינים קראו קריאות נגד איתמר בן גביר.

גלוריה, תושבת גבעת האבות ושכנה של בן גביר, מספרת לערוץ TOV: "הם הגיעו לכאן בשעה 7 בבוקר, התחילו עם קריאות במגפון ומוזיקה מרמקולים גדולים והעירו את האנשים". היא ציינה כי עשרות כלי רכב נכנסו בזה אחר זה באופן חריג שלא תואם את המקובל בשכונה, מה שמעלה חשד לדבריה שאחד המפקדים במשטרה או בצה"ל נתן את ידו לקיום המחאה באמצעות הוראה לעומד בשער.

שכונת גבעת האבות ידעה פיגועים, כולל מראות קשים של מחבלים ויהודים פצועים. תושבי השכונה, על אף האבטחה הכבדה, חיים במתח תמידי. המיצג הזה, שכלל דם וחלקי גופות זיעזע אותם.

"הילדים יצאו החוצה והזדעזעו", סיפרה גלוריה, וציינה כי מדובר בילדים שממילא חוו מראות קשים וחלקם התחילו לשאול שאלות ולנסות להתרחק מהמקום. "הם עברו את הגבול, גם במיצג עם ארונות הקבורה והעגלות".

עם תום ההפגנה, טענו בקבוצת המפגינים כי גלגלי הרכבים שלהם פונצ'רו על ידי תושבי השכונה. גלוריה, תושבת ותיקה ומרכזית בשכונה, מציינת שמדובר בעלילת כזב וכי לא ידוע לה ולאחרים על מישהו שעשה מעשה כזה.

השר איתמר בן גביר צייץ הבוקר בחשבון הטוויטר שלו: "כמה עשרות מפגינים מהשמאל הקיצוני בשליחות אהוד ברק הגיעו הבוקר להפגין בכניסה לבית שלי. האמת, זו חלוקה טובה: אתם תמשיכו לצעוק ולשנוא, אנחנו נמשיך לעבוד למען עם ישראל".

 

ערוץ ToV אקטואליה יהודית ברשתות החברתיות   🇮🇱

עוד באותו נושא
רוצים להתעדכן מיד כשיש חדש?
הצטרפו לניוזלטר:
הרשמה
עדכן אותי
guest
3 תגובות
הישן ביותר
החדש ביותר המדורג ביותר
Inline Feedbacks
צפה בכל התגובות
ילדי עמיגור
ילדי עמיגור
1 שנה לפני

שיפגינו נגד בגץ ,הוא קושר ידיים לאנשי הביטחון ומסרס הרתעה ..בגץ = זכויות יתר וההגנה על מחבלים

יוסף
יוסף
1 שנה לפני

מחילה מכבודכם הם מעולם לא היו בשום גבול ולא בחלו בשום אמצעי להשיג מטרתם לא לשכוח 4 אירועי רצח שבוצעו על ידם ומורי דרכם משנת 1924 ועד היום

מזי
מזי
1 שנה לפני

בן גביר מתנהג כמו תינוק, הולך עם הראש בקיר,הוא לא מבין שהמדינה היא מדינת חוק, ויש שיקולים בטחונים ואסטרטגיים, די שיתבגר,

כתבות נוספות

נא בדוק את החיבור שלך לאינטרנט

3
0
מה אתם חושבים? נשמח שתגיבו.x

תחזית מזג האוויר

אפשר לבחור ערים מסוימות בלחיצה על המיקום

זמני היום