חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

חיים רמון: "השמאל הפך למגן הגדול של רמיסת זכויות אזרח"

הפעם בתוכנית "החיים על פי חיים" עם אלעזר שטורם, משוחח שר המשפטים לשעבר חיים רמון על המתח בין השר איתמר בן גביר לנתניהו, על התפרקות מח"ש ועל ההדברות המתמשכת בבית הנשיא

שתפו :

צילום: פלאש 90/ אורן בן חקון, תומר נויברג

בין השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר לנתניהו יש מתח עצום בימים אלה.

לאן הדברים הולכים?

לדברי חיים רמון, "הם סוג של זוג נשוי שאין לו אופציה אחרת – שניהם יודעים שלא מחכה להם משהו בחוץ ושכל מהלך שיפרק את הממשלה יפגע בהם, אנושות, פוליטית. לכן הם ימצאו את הדרך לריב ולהמשיך לשבת יחד".

באשר להתקדמות הרפורמה המשפטית, סבור רמון ש"לא יקרה כלום במושב הקיץ – הם עסוקים בדברים חשובים יותר כמו ייצוב הקואליציה והעברת התקציב, שמשמעותה – שקט לממשלה בשנתיים הקרובות".

עוד התייחס רמון לשני אירועים שקרו בשבוע שעבר: האחד, דו"ח מבקר המדינה בנושא מח"ש שזכה לסיקור דל. "ללא מח"ש המשטרה יכולה לעשות ככל העולה על רוחה, וזה אכן מה שקורה".

האירוע השני, הוא הודאת המשטרה בשקריה בנושא הרוגלות – "זו פגיעה קשה בזכויות אזרח, שלא ברור כיצד אינה מוזכרת במילה בהפגנות ה'דמוקרטיה' ". עוד טוען רמון כי אינו מבין מדוע הממשלה אינה מקימה ועדות בדיקה בנושא, כפי שהבטיחה.

נושא נוסף שעלה הוא הפריימריז במפלגת יש עתיד, והגשת מועמדתו של רם בן ברק לראשות המפלגה. "מדובר, על פי דבריו של בן ברק, ב'עתיד שאינו נראה לעין', ועד אז אין לדעת מה יקרה".

על ההדברות בבית הנשיא אומר רמון: "ממשיכים לדבר אבל בפועל אין פשרה". הוא מוסיף כי "גנץ רוצה שהשיחות לא יגמרו לעולם", וגם עבור נתניהו מדובר ב"משבצת נוחה".

צפו בראיון המלא

 

 

 

אכיפה בררנית בפייסבוק: מחקה פוסט תמיכה בחרם על ״אנג׳ל״

 

Emuna Frid
Author: Emuna Frid

כותבת

ערוץ ToV אקטואליה יהודית ברשתות החברתיות   🇮🇱

עוד באותו נושא
רוצים להתעדכן מיד כשיש חדש?
הצטרפו לניוזלטר:
הרשמה
עדכן אותי
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
צפה בכל התגובות

כתבות נוספות

נא בדוק את החיבור שלך לאינטרנט

0
מה אתם חושבים? נשמח שתגיבו.x

תחזית מזג האוויר

אפשר לבחור ערים מסוימות בלחיצה על המיקום

זמני היום