Search
Close this search box.

מדוע החמאס לא לוקח חלק בסבב הלחימה?

המזרחן יוני בן מנחם בראיון לאורנה ישר על ההתפתחויות האחרונות במבצע "מגן וחץ": התסכול המסוכן של הג'יהאד האסלאמי וחוסר המעורבות של החמאס

תגיות

שתפו :

להערכתו של יוני בן מנחם, אנחנו עדיין בתחילתו של הסבב, ואי אפשר לסמוך על דיווחים על הפסקת אש כשהג'יהאד האסלאמי עדיין לא השיג שום נקמה על חיסול שלושת בכיריו.

"הג'יהאד האיסלאמי מתוסכל מכיוון שהוא לא הצליח למצוא פרצה בהגנה של ישראל. ישראל הצליחה לאבטח את היישובים ואת החיילים מפני ירי נ"ט. הנטרול של ירי נ"ט ונטרול שיגור החוליות תיסכל את הג'יהאד".

למה חמאס לא מתערב בסבב למרות שהג'יהאד לא מצליח להתמודד לבדו? על כך משיב בן מנחם שלחמאס יש אחריות גדולה יותר למתרחש ברצועה. אמנם הג'יהאד הוא ממש שלוחה של איראן וגם מקבל את הכסף מאיראן, אך החמאס מלבד היותו ארגון צבאי הוא גם הריבון והממשלה בעזה, ומעוניין לשמור על האינטרסים הכוללים וביניהם אישורי העבודה של הפלסטינים.

בהתייחסות לכותרת המהדורה של ערוץ 13 לפיה ראש הממשלה אישר הריגת נשים וילדים (כותרת אשר הערוץ התנצל עליה) וכן כותרת בעיתון "ידיעות אחרונות" לגבי הריגת חפים מפשע, אומר יוני בן מנחם כי מדובר בתקשורת בעלת אג'נדה נגד ממשלת ימין שפועלת נגד מדינת ישראל, מכיוון שתקשורת זרה מצטטת אותה.

צפו בראיון המלא:

ערוץ ToV אקטואליה יהודית ברשתות החברתיות   🇮🇱

עוד באותו נושא
רוצים להתעדכן מיד כשיש חדש?
הצטרפו לניוזלטר:
הרשמה
עדכן אותי
guest
1 תגובה
הישן ביותר
החדש ביותר המדורג ביותר
Inline Feedbacks
צפה בכל התגובות

כתבות נוספות

נא בדוק את החיבור שלך לאינטרנט

1
0
מה אתם חושבים? נשמח שתגיבו.x

תחזית מזג האוויר

אפשר לבחור ערים מסוימות בלחיצה על המיקום

זמני היום