חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

ערן זהבי ומפגין השמאל המפתיע – כל הסיפור

הכדורגלן ערן זהבי העלה סטורי נגד הפגנת השמאל שהתקיימה עם דגלי אש"ף בקפלן, ולא תיאר לעצמו מי האוהד שיגיב לו ולאן זה יתפתח

שתפו :

פלאש 90

ערב כניסת הפסקת האש לתוקף, התקיימה בקפלן ההפגנה השבועית נגד הרפורמה המשפטית וממשלת הימין. בהפגנה נכחו אלפי אנשים, כשמאות מהם נושאים דגלי אש"ף וקוראים "מעזה לג'נין תשוחרר פלסטין", מראות אשר זיעזעו כל יהודי וציוני.

הכדורגלן ערן זהבי, שידוע כאיש ימין שנוהג לבטא את דעותיו הפוליטיות ברשתות החברתיות בעיקר בעת מבצעים צבאיים ואירועים ביטחוניים, שיתף בחשבון האינסטגרם שלו את מורת רוחו מההפגנה: "בזמן כזה?? תתביישו לכם שונאי ישראל, אתם מוזמנים להתחפף לג'נין, יהיה פה יותר כיף בלעדיכם. ביי".

צילום סטורי מתוך חשבון האינסטגרם של ערן זהבי

מי שהגיב לו בעקיצה מרירה הוא לא פחות מאשר אוהד מכבי ת"א העיתונאי דן מרגלית, שהינו איש שמאל מובהק ואחד מהמתנגדים הקיצוניים ביותר לממשלת הימין. מרגלית צייץ בטוויטר: "ערן זהבי (כמו בשיר הישן "שכל יש לו ברגליים") כינה אותנו המפגינים בקפלן שונאי ישראל והודיע כי יהיה יותר כיף בארץ בלעדינו. כאוהד מכבי זו תגובתי: אם הוא שולח אותי מהארץ – אני מייחל לשלוח אותו לליגה ג'. ערן, תתעסק במה שידעת פעם לעשות".

ציוץ של העיתונאי דן מרגלית

הציוץ של דן מרגלית הגיע לזהבי, שהגיב בחזרה בסטורי באינסטגרם: "מעולם לא כתבתי ולא אכתוב נגד הפגנות ודעה שונה משלי. זאת מהות הדמוקרטיה ואני בעדה גם כשהיא פחות תואמת לדעתי. וכן אני תמיד אכתוב נגד מי שרוצה בעת מלחמה לחזק את אויביי ולהניף את דגליו בגאווה בתוך המדינה שלי, דן היקר אין פה ימין או שמאל יש מדינת ישראל חבל שאתה לא מכבד את דעתי (ודרך אגב אני עדיין עושה טוב את מה שעשיתי גם בעבר מצוין) רק בריאות ואהבת חינם דן".

בתגובה, התנצל דן מרגלית על כך שהוריד מערכו של זהבי ככדורגלן, והוסיף כי הוא אחד מארבעת הגדולים של מכבי ת"א בכל הזמנים.

האם תהיה סולחה על המגרש?

 

hofit
Author: hofit

ערוץ ToV אקטואליה יהודית ברשתות החברתיות   🇮🇱

עוד באותו נושא
רוצים להתעדכן מיד כשיש חדש?
הצטרפו לניוזלטר:
הרשמה
עדכן אותי
guest
1 תגובה
הישן ביותר
החדש ביותר המדורג ביותר
Inline Feedbacks
צפה בכל התגובות
נעל אדומה
נעל אדומה
11 חודשים לפני

כל המפגינים עם דגלי אשף הם ערב רב , כך ניתן לזהות אותם ולהתייחס אליהם בהתאם.

כתבות נוספות

נא בדוק את החיבור שלך לאינטרנט

1
0
מה אתם חושבים? נשמח שתגיבו.x

תחזית מזג האוויר

אפשר לבחור ערים מסוימות בלחיצה על המיקום

זמני היום