חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

סוסים, מכת״זיות והרבה מאוד עוגות – ההפגנה בבני ברק

בשעה זו מתקיימת בבני ברק הפגנה של קיצונים כנגד החרדים. בשל האווירה המתוחה ממילא, במשטרה ישנו חשש מפני עימותים. סוסים ומחסומים הוצבו בנקודות שונות בעיר

שתפו :

בשעה זאת (רביעי בלילה) מתקיימת הפגנה בבני ברק, שהכותרת שלה היא "המצור על בני ברק". ההפגנה מכוונת כנגד מה שהמוחים קוראים לו "עושק הציבור". החל מהשעה 21:00 יחלו המפגינים לצעוד ברחובותיה של העיר.

כוחות משטרה גדולים נערכו ברחובות בני ברק ובפרט בסמוך לביתו של ח"כ משה גפני, מחשש שהמפגינים יגיעו אליו. אמנם בצעדה הקודמת בבני ברק התושבים קיבלו את המפגינים בעוגות ובשתיה, אך כעת, בשל המתיחות הגבוהה בשבועות האחרונים, קיים חשש מעימותים. גורמים במרחב דן מסרו: "המצב מתוח, ערוכים לעימותים".

המשטרה נערכת עם סוסים

למרות החששות מפני עימותים, לעת עתה תושבי בני ברק הכינו למפגינים קבלת פנים יפה:

ח"כ בועז ביסמוט בראיון לרדיו "קול ברמה": ״המצור על העיר בני ברק הערב הוא בושה וחרפה. האש מופנית נגד החרדים רק בגלל שהם אתנו בקואליציה. מועצת גדולי התורה לא שווה אצלם כמו מועצת השורא״.

השר יעקב מרגי על ההסתה נגד החרדים: "אין ספק שזה משפיע ומחלחל. מעט מאוד מאלו ששומעים את ההסתה, רואים את המציאות. חסר לנו בחברה מכון מחקר שיביא לנו את הנתונים האמיתיים – למרות שלא מעניינות אותם עובדות״.

יעקב וידר, חבר מועצת העיר בני ברק: "זה אחד מהעוולות הכי גדולים שעושים ליחסים בתוך מדינת ישראל בין הציבורים. הסיפור הוא לא קרן הארנונה אלא לפגוע בממשלה ובלגיטימיות שלה".

במקביל להפגנה כנגד החרדים, מתוכננת הפגנת תמיכה בחרדים המאורגנת על ידי "מטה 64":

 

ערוץ ToV אקטואליה יהודית ברשתות החברתיות   🇮🇱

עוד באותו נושא
רוצים להתעדכן מיד כשיש חדש?
הצטרפו לניוזלטר:
הרשמה
עדכן אותי
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
צפה בכל התגובות

כתבות נוספות

נא בדוק את החיבור שלך לאינטרנט

0
מה אתם חושבים? נשמח שתגיבו.x

תחזית מזג האוויר

אפשר לבחור ערים מסוימות בלחיצה על המיקום

זמני היום