חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

תקיפת כתב ערוץ 14 – "אירוע חמור של הסתה"

כתב "ידיעות אחרונות" יאיר קראוס מנסה להסביר את המשמעות החמורה של תקיפת עיתונאים על רקע תקיפתו של כתב ערוץ 14 עתי שלו בבני ברק

שתפו :

צילום מסך: ערוץ 14

כתבי ערוץ 14 הפכו זה מכבר ליעד למתקפות מפגיני השמאל. הפעם היה זה עתי שלו שהגיע לסקר את ההפגנה בבני ברק והותקף על ידי מפגינים שקיללו אותו ואף השתמשו באלימות פיזית כדי למנוע ממנו לעשות את עבודתו. שוטרים שהיו במקום דאגו לאבטח אותו ולמנוע מהמפגינים להתקרב אליו שוב.

כתב "ידיעות אחרונות", יאיר קראוס מודאג מאוד מתקיפה של עיתונאים מכל הזרמים: "עצם העובדה שכתב ערוץ לא יכול לשדר בלי הגנה של המשטרה, וגם בערוץ 13 ו-12, זה אירוע חמור של הסתה. יש מי שמתדלק את האירועים האלה נגד התקשורת. אם התקשורת לא יכולה לסקר ולהביא את הקולות זה חמור יותר מכל רפורמה או מהפכה".

"יש פה זרמי עומק, שאני לא רוצה לנתח כדי להצדיק", אומר קראוס, "אם היום הגענו למצב שהמון ימני תוקף את ערוץ 12 או 13 זה לא בגלל הכתב ש"לא מגיע להם טוב בעין". זה בגלל תחושות של ניכור, השתקה, של העדר על המסך. הציבור הימני לא רואה את עצמו על המסך ולא שומע את הקול שלו בתקשורת משמאל. גם הציבור משמאל מרגיש שעושים לו עוול בערוץ 14. כשאנשים מרגישים שעושים להם עוול הם מרשים לעצמם לתקוף".

 

עם זאת, מדגיש קראוס, כי לא מעט פעמים התקשורת פועלת באופן פגום כמחוללת מציאות: "ככתב קורונה בזמן המגיפה, התקשורת לא אחת משמשת כסוכן כאוס, שמקצין, שמקטב ולא מביא את העמדות המורכבות אלא את עמדות הקיצון".

צפו בראיון המלא

 

הרב בני לאו: מעשה נקמני, אנטי דמוקרטי ואנטי ליברלי

 

ערוץ ToV אקטואליה יהודית ברשתות החברתיות   🇮🇱

עוד באותו נושא
רוצים להתעדכן מיד כשיש חדש?
הצטרפו לניוזלטר:
הרשמה
עדכן אותי
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
צפה בכל התגובות

כתבות נוספות

אולי יעניין אותך...
רוצים להתעדכן מיד כשיש חדש?
הצטרפו לניוזלטר:

נא בדוק את החיבור שלך לאינטרנט

0
מה אתם חושבים? נשמח שתגיבו.x

תחזית מזג האוויר

אפשר לבחור ערים מסוימות בלחיצה על המיקום

זמני היום