חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

דינה דיין: "השמאל הפך להיות מחנה של שנאה"

אשת השמאל וחברת מפלגת העבודה, דינה דיין, בראיון נוקב לעו"ד זיו מאור אומרת את כל האמת אודות החברה הישראלית מימין ומשמאל ובפרט על יחסי שמאל - חרדים

שתפו :

תומר נויברג ,פלאש 90.

דינה דיין, אישה דתיה ממצפה רמון, מזקקת את השקפתה לכדי השקפת שמאל כלכלי בלבד. כאן מתחיל ונגמר עצם השיוך שלה לשמאל. היא תוקפת את מדיניות הריכוזיות של חמש משפחות ששולטות במשק הישראלי וכנגד זה מאשימה את מדיניות הימין בחיזוק המונופולים והריכוזיות. 

דיין חושפת את הצביעות של השמאל: "שמאל ישראלי מפגין עם מנכ"לי הבנקים. ראינו את הסתדרות העובדים שאמורה להיות הכלי הכי מובהק של השמאל, מכריחה את המשק לצאת לשביתה לא חוקית".

במקום מחנה של ליברליות וקבלת השונה, "השמאל הפך להיות מחנה של שנאה", מתארת דיין את המהות החדשה. 

לטענתה ולאכזבתה, דווקא השמאל שאמור להציג מופת לזכויות מיעוט, רומס ומבזה את המגזר החרדי ואף מכנה אותו בכינויים. בנוסף, "בשמאל יוצאים נגד מזרחים שקוראים להם 'בבונים' ו'ביביסטים". 

למה היא טוענת שאין שמאל בישראל?

איזו אשליה היא באה לנפץ דווקא בקרב הימין ?

היכן רואה אותה עו"ד זיו מאור בעוד כמה שנים ?

צפו בראיון המלא

 

Meir
Author: Meir

ערוץ ToV אקטואליה יהודית ברשתות החברתיות   🇮🇱

עוד באותו נושא
רוצים להתעדכן מיד כשיש חדש?
הצטרפו לניוזלטר:
הרשמה
עדכן אותי
guest
4 תגובות
הישן ביותר
החדש ביותר המדורג ביותר
Inline Feedbacks
צפה בכל התגובות
ד"ר דוד בן-מנחם
ד"ר דוד בן-מנחם
9 חודשים לפני

שגב' דיין, שהבינה את האמת, תהרהר במה שאמרה, ותעבור לצד השני. היא ראוייה וחכמה (גם לפני ההתבטאות הנוכחית), לא תשב על הגדר, תנקוט בצעד נכון, תהיה ישרה עם מצפונה כי דבריה ראויים! "לָמָּה יָשַׁבְתָּ בֵּין הַמִּשְׁפְּתַיִם לִשְׁמֹעַ שְׁרִקוֹת עֲדָרִים" (שופטים ה', 16)

המלך עופר המשיח
המלך עופר המשיח
9 חודשים לפני

עוד 15 שנים הצפי שזה יעלה ל 80% ואז, 20 אחוזים מאזרחי ישראל יהיו חרדים ללא תעודת בגרות (כיום 21% מתלמידי כיתות א' חרדים). זו לא מסורת יהודית ולא מה שמקיים את העולם. פיגוע בפרוייקט הישראלי. קצת ביקורת עצמית לא תזיק — ואף אחד לא כועס עליהם בגלל הבגדים שלהם או בגלל שהם יהודים. כועסים על מגזר שעושה נזק בכוונה וטוען שיש לו כוחות מיסטיים.

יוסף
יוסף
9 חודשים לפני

ההישגים של הימין זה שעדיין קיים פה איזה קצת
בגצוקרטיה כי כל מה שהושג נהרס כי שלטון הפקידים בכירי המשטרה שבכ פרקליטות ובראשם הדיקטטור כפי שנקרא

המלך עופר המשיח
המלך עופר המשיח
9 חודשים לפני

אפילו טלי "הצועקת בראש" גוטליב התעוררה ומודה שיש כאן חוקים מושחתים… בשם תאוות השלטון שלהם, הפכו לנרטיב פלסטינאי. שבריר קטן של אמת והמון פנטזייה של "שונאים אותי אוטו-אנטישמים שמאלנים".

"רפורמה עכשיו" זו תנועה אפילו יותר מסוכנת מ"שלום עכשיו" הקיקיונית. לפחות מאחורי "שלום עכשיו" הייתה קונספציה שיש עם מי לדבר בצד השני או לפחות ששווה לנסות. מאחורי "רפורמה עכשיו" אין כלום. רק שחיתות שלטונית ופגיעה בזכויות של כולנו. בזמן שאתה כותב הקואליציה החרדית שלך מפטרת נשים וממנה גברים במקומם, מבטלת חוקים שמגנים על נשים מאלימות וגם מבזה נשים בפומבי. בנוסף, אותה קואליציה בכלל לא ימנית — לא כלכלית כשהיא מחלקת כסף שוחד ולא מדינית כשהיא מצביעה (מרץ 2023) נגד סיפוח בקעת הירדן (אני הייתי מצביע בעד). ואם כל אלו לא הפריעו לך — הקואליציה שלך למדה מבניטו מוסוליני ומקימה "מיליצית המתנדבים לביטחון לאומי" תחת שלטונו של אחד שהחזיק בגאווה תמונה של מחבל מתאבד בסלון.

כתבות נוספות

נא בדוק את החיבור שלך לאינטרנט

4
0
מה אתם חושבים? נשמח שתגיבו.x

תחזית מזג האוויר

אפשר לבחור ערים מסוימות בלחיצה על המיקום

זמני היום