חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

גלי בת חורין: ארגוני הלהט"ב דואגים שאף אחד לא יינצל מהכת שלהם

הסופרת האמריקאית אביגיל שרייר הגיעה לארץ להשקת ספרה "נזק בלתי הפיך". לאחר שמרכז התרבות בתל אביב ביטל את האירוע, הוא הועבר ל"פורום קפה שפירא", אך גם לשם התפרצו אקטיביסטים מארגוני להט"ב. גלי בת חורין בראיון ליוסף רוסו על שטיפת המח העולמית

שתפו :

Photo by Chen Leopold / Flash 90  

הסופרת והחוקרת האמריקאית אביגיל שרייר כתבה את הספר "נזק בלתי הפיך" על הנזק של תעשיית הניתוחים לשינויי מין ובמיוחד על התופעה החברתית והמדבקת של ילדות בנות 14 שכורתות את איבריהן הנשיים, כשהמספרים עולים באלפי אחוזים מדי שנה.

מסתבר שיש היום מגמה חדשה – ילדות שכורתות את אבריהן לא כדי להפוך לבנים, אלא כאקט פוליטי: "אני אעצב את הגוף שלי איך שאני רוצה, והחברה לא תגיד לי מה לעשות". האג'נדות ששוטפות להן את המח כבר הפסיקו להסתיר את העובדה שמדובר במהלך נגד החברה.

הוצאת "סלע מאיר" הזמינה את שרייר להשיק את ספרה בארץ. עיריית תל אביב ביטלה את אירוע ההשקה, והוא הועבר – ביוזמתה של גלי בת-חורין – ל"פורום קפה שפירא". הוצאת הספרים שכרה אבטחה מפני הפגנות ארגוני הלהט"ב, והמשטרה אף הודיעה כי יש התראה חמה לפגיעה בחיי הסופרת.

מי שמניע את המערכת המשומנת אלה ארגונים ל"ניצול להט"ב", שהם בעלי אג'נדה קומוניסטית מהפכנית, ובשם זכויות אדם עליהן הם "מגנים" לכאורה – שותלים בבני אדם שנאה, מסיתים ילדים נגד הוריהם, ובכך למעשה בונים עולם חדש.

במהלך השקת הספר – כפי שנראה בסרטון שמובא כאן – התפרצו אקטיביסטים לדברי הסופרת – "זה לראות קרבן כת מול העיניים". לחלקם ניתנה רשות הדיבור – "אצלנו יש חופש ביטוי אמיתי" – והיא הגיבה לדברים.

אמנם, יש ילדים שנולדים עם דיספוריה מגדרית – "אני בעצמי הייתי כזאת" – מעידה בת-חורין, "אבל זה עובר".

הבעיה היא שהממסד הישראלי הושחת בכל הדרגות – היום אי אפשר לסמוך על הממסד הרפואי או הפסיכולוגי: "כל מי שנשאר שם אלה או חברי הכת או אופורטוניסטים פחדנים ומנוולים".

מאז פועלה של שרת החינוך לשעבר, יפעת שאשא-ביטון, משרד החינוך משתלט על המיניות של הילדים שלנו, ואחר כך מציג להורים עובדות מוגמרות. אם הם מסרבים – הם הופכים ל"מפלצות".

והחמור מכל: "חומרי סירוס כימי שהוזרקו בעבר לפושעי מין – ניתנים לילדים – ללא אישור ההורים, כדי לעצור את התפתחותם המינית. אחר כך מוזרקים להם הורמונים של בני המין השני, בלי שנערך מספיק מחקר בנושא. הם למעשה שפני ניסיון – וסובלים מנזק מוחי ונפשי".

למרות שהמסרים של הכת מנוגדים לכל היגיון בריא, הרוב הדומם והפחדן מפסיד לתנועה הכי שטנית שקמה כאן עד היום, כי מי שמעז להשיב מלחמה פשוט נקטל.

כיצד הורים שוכנעו להכנע לתהליכים המסוכנים הללו?

מה כן צריך ללמוד מהארגונים הדורסניים?

צפו בראיון המלא

 

Emuna Frid
Author: Emuna Frid

כותבת

ערוץ ToV אקטואליה יהודית ברשתות החברתיות   🇮🇱

עוד באותו נושא
רוצים להתעדכן מיד כשיש חדש?
הצטרפו לניוזלטר:
הרשמה
עדכן אותי
guest
5 תגובות
הישן ביותר
החדש ביותר המדורג ביותר
Inline Feedbacks
צפה בכל התגובות
עינת
עינת
10 חודשים לפני

כל כך הרבה שקרים. תתביישו

רעיה
רעיה
10 חודשים לפני

מזעזע ומפחיד.

לכו תקראו על הנושא קודם
לכו תקראו על הנושא קודם
10 חודשים לפני

שקרים. שקרים. שקרים.
איפה הביסוס למה שאתם כותבים פה? כי אני לא רואה מקור אמיתי. ובתור מישהי שחקרה את הנושא לעומק, קראה מאמרים רפואיים ופסיכולוגיים אשר נכתבו מצדדים בעלי דעות מנוגדות, מה שאתם כותבים כאן זה שטויות במיץ. בנוסף, כמות הבדיקות שילד צריך לעבור על מנת להתחיל בתהליך התאמה מגדרית או לקבל כל סוג של טיפול/ הורמונים, היא כמות עצומה. אף איד לא מקבל טיפול בניגוד לרצונו או בצורה בלתי מקצועית, ואחוזי ההתחרטות על טיפולים כאלו ברחבי כל העולם עומדים על פחות מ-1%. הרבה הרבה פחות מטיפולים אחרים, שלחברה אין שום בעיה איתם. אתם יודעים למה יש כעס, מחאות, של אנשים מהקהילה? כי אתם לא נותנים להם לחיות!! תתעסקו בעניינכם ותפסיקו להפיץ מידע שגוי!!

רחל
רחל
10 חודשים לפני

שהם יתנו לילדים של אחרים לחיות !

איתי
איתי
10 חודשים לפני

הם מקבלים שטיפת מוח מגיל צעיר מאוד, זה שהטיפולים בגיל מבוגר( 18) "מרצונם" זה משהו אחר

כתבות נוספות

נא בדוק את החיבור שלך לאינטרנט

5
0
מה אתם חושבים? נשמח שתגיבו.x

תחזית מזג האוויר

אפשר לבחור ערים מסוימות בלחיצה על המיקום

זמני היום