חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

האנרכיסט מכה שנית

דניאל, ילד בן 8, הותקף באופן אלים על ידי פעיל שמאל. כל חטאו הוא שקוראים לו דניאל זוהר והוא בנו של השר מיקי זוהר

שתפו :

יונתן זינדל, פלאש 90

שר התרבות והספורט, מיקי זוהר, פירסם אמש (חמישי) דברים קשים: ״תכירו: מימין בתמונה הבן שלי – דניאל זוהר (גיל 8), משמאל הבן של השכנים שלי – יגאל רמב״ם (גיל 45) ואם השם של האחרון לא מספיק מוכר לכם, תעשו גוגל. בערב חג השבועות האחרון, הכדור של הבן שלי עף לגינה של השכנים בזמן שבנם המקסים של השכנים הגיע לביקור חג בבית הוריו. הבן הקטן שלי ניגש וביקש בחזרה את הכדור שלו, התגובה של יגאל ״האמיץ״ רמב״ם, פעיל שמאל קיצוני וממובילי המפגינים נגד הימין – לא איחרה לבוא: הוא דחף באלימות את הבן הקטן שלי דניאל ואמר לו שהוא לא יקבל בחזרה את הכדור שלו. (תלונה הוגשה למשטרה, האיש נחקר והורחק ממני ומבני משפחתי). לאן הגענו? אדם בן 45 תוקף ילד בן 8 בגלל דעותיו הפוליטיות של אביו. פשוט הזוי. אבל חשוב שתדעו שדניאל שלנו, לא נרתע, הוא עמד זקוף מולו ואמר לו: ״אני לא מפחד ממך ומהאלימות שלך, אתה תחזיר לי את הכדור״.

סיכם את המקרה, השר זוהר בפרגון לבנו הקטן: "‏אז דניאל ילד יקר, אמיץ ואהוב שלי, אבא גאה בך ואוהב אותך מאוד ♥️".

בעקבות אותו מקרה הוציאה, כאמור, המשטרה צו הרחקה לפעיל השמאל ל-15 ימים. הוא מצידו, שלח מכתב התראה לפני נקיטת אמצעים משפטיים כנגד השר זוהר. לטענתו, "דברים אלה כמו גם דברים אחרים שכתבת בציוץ הינם שקר גס והם עולים לכדי לשון הרע כמובנה בחוק איסור לשון הרע".

אגב, זהו אותו יגאל רמב"ם שלפני מספר חודשים, מנע מחברת הכנסת טלי גוטליב לצאת מהבית. כאשר ביקשה שקט משום שזה  מלחיץ את הבת שלה שנמצאת על הרצף האוטיסטי. ענה לה מיודענו יגאל: ״תשימי מוזיקה, או שתדאגי שמישהו יקח אותה, כי את לא הולכת לעבודה היום״. 

ברשת ניתן למצוא שלל תמונות של מר רמב״ם, לא תופתעו לדעת שבאחת מהן הוא מצטלם כשמאחוריו דגל אש"ף ותמונה של יאסר ערפאת ואבו מאזן. בתמונה אחרת, עוטה יגאל רמב"ם מסכה של הארגון האנרכיסטי – אנטיפה.

 

Meir
Author: Meir

ערוץ ToV אקטואליה יהודית ברשתות החברתיות   🇮🇱

עוד באותו נושא
רוצים להתעדכן מיד כשיש חדש?
הצטרפו לניוזלטר:
הרשמה
עדכן אותי
guest
6 תגובות
הישן ביותר
החדש ביותר המדורג ביותר
Inline Feedbacks
צפה בכל התגובות
יצחק לוי
יצחק לוי
9 חודשים לפני

לפחות שיחליף את שם משפחתו מרמב"ם לאשפה .

Martine
Martine
9 חודשים לפני

זה לא איש שמאל, זה איש חולני ומסוכן לחברה.

אורח
אורח
9 חודשים לפני

לאן הגיעו אנשי המחאה , איבדו את השכל והנפש כדברי ברל כצנלסון. פשוט הזויים ושפלים שחושבים שהמדינה שייכת להם בו בזמן שאבותינו בנו אותה ולא דור השמנת עם כפית זהב בפה שניצלו את תמימותם של המזרחים . אם הוא מחשיב את עצמו לאדם משכיל ונאור אז בנו של מיקי זוהר סופר אינטליגנט שיודע לדרוש את זכיותיו ולא כ שמאל הקיצוני שאינם יודעים להכיל את האחר והשוויון מהם והלאה. צביעות , שקרים, חוסר ערכים , נעדרי דרך ארץ להשליט את עצמם עלינו כמו בשנות החמישים והשישים, זה לא יקרה שוב!!!!!אורח

אזרח יהודי
אזרח יהודי
9 חודשים לפני

ברכות לשר מיקי זהר שפרסם שידעו לאיזה שפל הגיעו השמולנים

אידר שלמה
אידר שלמה
9 חודשים לפני

לעניות דעתי אפילו הרמב"ם בהיותו רופא משכמו ומעלה
לא יכול לרפא את האיש הזה ששמו יגאל

כתבות נוספות

נא בדוק את החיבור שלך לאינטרנט

6
0
מה אתם חושבים? נשמח שתגיבו.x

תחזית מזג האוויר

אפשר לבחור ערים מסוימות בלחיצה על המיקום

זמני היום