Search
Close this search box.

כאן גרים (חילונים) בכיף!

במדינת ישראל שנת 2023, בעלי נכסים פרטיים, יתקשו כעת להשכיר את נכסיהם. לא בגלל רפורמה או תקנון ממשלתי אלא בשם "כפיה חילונית"

תגיות

שתפו :

פלאש 90

"ביום אחד בלבד הצלחנו להוריד מאתר יד2 את כל המודעות האנטישמיות של דתיים שחשבו שדירות ״לדתיים בלבד!״ זה דבר לגיטימי. ישראל נאורה ביחד עם הגיבוי של הנהלת יד2, שמה לדתיים גבולות ברורים ונהירים. נלמד אתכם מהי דמוקרטיה ליברלית ופלורליסטית מהותית".

הדברים האלה פורסמו על ידי נאור נרקיס, מנהיג תנועת "ישראל נאורה".

נרקיס מוזכר לאחרונה גם בהקשר אחר, כשביקש שכל חרדי שחוזר בשאלה, יבוא אליו ויקבל אייפון במתנה. 

הפעם נרקיס מתגאה שהצליח להטיל כפיה חילונית על הציבור הישראלי. 

הסיפור התחיל לפני יומיים כשנרקיס פירסם צילום מודעה מאתר יד2 אודות השכרת דירה בגדרה. בתיאור הנכס, מלבד המפרט של הדירה, מופיע בסוף "מיועד לדתיים בלבד". 

מכאן נרקיס החל בקמפיין מתסיס עד שכאמור הצליח להסיר לגמרי את הקטגוריה של "דירות לדתיים" מהאתר הותיק יד2.

תגובה אחת נגדית של משתמש בשם עלאי סופר מסבירה בפשטות למה יש משכירים שמבקשים להשכיר דווקא לדתיים. "‏‎אי השכרה מתוך רצון לשמור על המטבח כשר ולא בגלל *זהות* המשכיר היא לא גזענות; זה עניין טכני בדיוק כמו אי השכרה לדייר שפוגם ברהיטים, מבחינת הדתיים הפיכת המטבח לטרף פשוט מבטלת את היכולת להשתמש בו. לכן אני מניח שלרוב זו הכוונה גם כשכתוב "לדתיים בלבד", מדובר בבחירת מילים לא מוצלחת".

מגיב בשם אלעד וידר חידד זאת יותר: ״איזה קשקשן וטרחן… מדובר בבעלי דירות שלא רוצים שהמטבח שלהם יהפוך ללא כשר, ובמידה ויאכלו לא כשר במטבח יגרם נזק של אלפי שקלים. דומה מאוד להשכרה לאנשים שלא מעשנים, להשכרה ללא בעלי חיים״.

בסופו של יום, יש פה התערבות בוטה שפועלת נגד בעל נכס פרטי שרוצה לשמור על הנכס שלו ועל אורח חייו.

קוראים לזה כפיה חילונית. 

 

ערוץ ToV אקטואליה יהודית ברשתות החברתיות   🇮🇱

עוד באותו נושא
רוצים להתעדכן מיד כשיש חדש?
הצטרפו לניוזלטר:
הרשמה
עדכן אותי
guest
5 תגובות
הישן ביותר
החדש ביותר המדורג ביותר
Inline Feedbacks
צפה בכל התגובות
המלך עופר המשיח
המלך עופר המשיח
1 שנה לפני

הכותרת צריכה להיות "גם חילונים ולא רק דתיים". מה לעשות … כל בני האדם אוכלים. תיכף אגיד שאני לא רוצה נשים בדירה כי נשים מטמאות את השירותים. גם חרדים לובשים בגדים כבדים ומזיעים יותר…. וגם אנשים גבוהים כל הזמן נשענים על הקירות…. בקיצור, גזענות "סמוייה". האמונה שלכם לא יהודית. מזמן סטיתם מן הדרך וכופים את הסטייה שלכם על הציבור. תתכבדו ותקימו מדינת השם קיצונית בלי דמוקרטיה אלא עם מלך משיח או שתשתלבו בפרוייקט הישראלי עם טיפה פחות מיסטיקה ופרשנות מקצינה והולכת של ההלכה. בכלל… מה פתאום אתם משתמשים באינטרנט? זו המצאה משוקצת של גויים. הכי טוב.. תכתבו: לאנשים שלא למדו חשבון ואנגלית. ככה, 70 אחוז מהחרדים מתאימים והרבה הרבה פחות חילוניים.

Last edited 1 שנה לפני by המלך עופר המשיח
יוסי
יוסי
1 שנה לפני

פשוט מאוד לעבור לאתר אחר בלי להתנצל. הרי זה רק לדתיים. אחרי שיהיו להם פחות כמה עשרות אלפי מפרסמים הם יחשבו פעמיים ויתנצלו כמו אנגל….

יגאל גיל
יגאל גיל
1 שנה לפני

התבלבלת, בתור אוכל חזיר ביום הכיפורים ומחלל שבתות בכיף, אין לך כל קשר לעם היהודי ההיסטורי, ולא לעם הישראלי החדש המומצא ב-100 השנים האחרונות. לכן בתור פולש לארץ לא לו, חזור לאירופה ארץ אבותיך, או ארץ מאווייך.

נעם
נעם
1 שנה לפני

דירה להשכגה, לא מתאימה לכלבים ושמאלנים. רחוב גרמניה 3 פינת פולין המתחדשת.
לדעתי המודעה גזענית, לא ראויה ומרגיזה.
שהגיע אלי זוג דתי, לשכור את הדירה, שמחתי כי ציפיתי שיהיה לנו עוד אחד להשלמת מניין. זה הנכס שלי ואני מעדיף שוכרים אלו על אחרים. מתוך אהבה ולא מתוך גזענות

יוסף
יוסף
1 שנה לפני

כרגיל ללמד זכות זה לא שייך לאף לא אחד והרע מתגאים בחינוך ובלמודי לבה רותחת וההתנהגות מראה שתוצאות החינוך מעוותות יותר זו זכותו הפרטית של אדם להשכיר דירה למי שהוא רוצה ושכולם יק.. רכושו הפרטי של אדם מי אתם שהחליטו מה עליו לעשות ברכוש הפרטי. איזו חוצפה להתערב ולא משנה מה הסיבה
השטויות שנאמרו בשם הנאורות מראות על חושך מחשבתי ונסיון לכפות רצון על אחרים ולא משנה מה הוא זה שאנשים מעדיפים שומרי מסורת כי יודעים שיש יותר סיכוי למצוא שישנם ערכים של אמת פשוט בושה זה בגלל שכנראה טוב מידי ליהודים במדינה עצמאית אין גוי שממרר להם את החיים אז מאבדים כיוון מחשבה

כתבות נוספות

נא בדוק את החיבור שלך לאינטרנט

5
0
מה אתם חושבים? נשמח שתגיבו.x

תחזית מזג האוויר

אפשר לבחור ערים מסוימות בלחיצה על המיקום

זמני היום