Search
Close this search box.

אין גבול לשקר ולשפל של אנשי המחאה

סגנית ראש עיריית ירושלים, חגית משה, על האנרכיסטים שהחליטו להרחיב את המחאה למקום הקדוש ביותר ועל נשות הכותל - מה הן רוצות באמת?

תגיות

שתפו :

אוליבייה פיטוסי/פלאש90

אנשי המחאה נגד הרפורמה המשפטית הגיעו לשפל חדש כאשר ביקשו לקיים טקס הוקרה לאנשי מילואים בכותל המערבי אך למעשה התכוונו לקיים במקום הקדוש ביותר – הפגנה. כשהתגלה השקר (פורסמו מודעות לגבי ההפגנה המיועדת), העיריה ביטלה את האישור.

מארגני המחאה ניסו לפנות לבית המשפט, אבל הוא "גלגל אותם מכל המדרגות".

חגית משה, סגנית ראש עיריית ירושלים, מזועזעת מהעניין: "ראשי המחאה החליטו לשחוט את כל הפרות הקדושות במדינת ישראל. אני בעד חופש הביטוי – אבל יש גבול – אי אפשר להפוך את קודש הקודשים, את הכותל המערבי – לזירת התגוששות פוליטית".

משה מבהירה כי הכותל אינו שייך רק לתושבי ירושלים או לתושבי מדינת ישראל, אלא לכל יהודי העולם. "יש מספיק כתובות אחרות בירושלים שהם יכולים להפגין בהן".

עוד התייחסה משה לנשות הכותל שמקפידות להגיע בכל ראש חודש כדי לעורר מהומה, ולח"כ גלעד קריב ממפלגת העבודה שמגבה אותן: "הם גם סוג של אנרכיסטים. לא מעניינת אותם התפילה או הכותל – הם רוצים לשנות את כללי המקום".

כיצד חגית משה נאבקת בתופעה?

מדוע היא עצמה הפסיקה להגיע?

צפו בראיון המלא

 

 

ערוץ ToV אקטואליה יהודית ברשתות החברתיות   🇮🇱

עוד באותו נושא
רוצים להתעדכן מיד כשיש חדש?
הצטרפו לניוזלטר:
הרשמה
עדכן אותי
guest
2 תגובות
הישן ביותר
החדש ביותר המדורג ביותר
Inline Feedbacks
צפה בכל התגובות
דפנה
דפנה
1 שנה לפני

למחאה יש גבול באכיפה וענישה מחמירה מכלא ועד אשפוז

רפאל
רפאל
1 שנה לפני

מה לא עושים כדי להמשיך לשמר את החוק לידיים שלהם הם שומרים על מערכת המשפט ומערכת המשפט שומרת עליהם , ולכן הם יכולים לשלוט בכל עמדות הכוח עכשיו רואים את הנזק הגדול של הליכוד שנרדם בשמירה במשך עשרות שנים 🤑🤑🤑
מערכת המשפט זה המקום הכי חשוב בחברה וזה הכל מכל כל ואים מנהיג לא יודע ולא מבין אסור לו להיות מנהיג
זו שעת מלחמה ומי שפוחד שילך וישוב לביתו חייבים אחת לתמיד לעשות חריש עמוק בכל עמדות הכוח במדינה אחרת ישראל בסכנה שתוביל לגזרות קשות
ה’ ירחם

כתבות נוספות

נא בדוק את החיבור שלך לאינטרנט

2
0
מה אתם חושבים? נשמח שתגיבו.x

תחזית מזג האוויר

אפשר לבחור ערים מסוימות בלחיצה על המיקום

זמני היום