חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

עו"ד שפטל: מי באמת מנהיג את כנופיית מובילי המרי והטרור האזרחי?

הפעם בתכנית "שפטל סוגר חשבון" - נועץ עורך הדין את שיניו ב"אחת הכנופיות הנאלחות ביותר שקמו במדינת ישראל". מה משותף לרוב ה"אספסוף" שנוהר לרחובות?

שתפו :

Photo by Avshalom Sassoni/FLASH90

עו"ד יורם שפטל יוצא נגד הכנופיה שמנהלת את "אספסוף ההפגנות", כלשונו, ואת הטרור האזרחי שמתלווה אליו – שהתגלם בין היתר בנאומו של אהוד ברק, אשר קרא למרי אזרחי.

עו"ד שפטל טוען כי מובילי המחאה הם אנשים "שהציבור הקיא" – מהראשון עד לאחרון שבהם, דוגמת הרמטכ"ל לשעבר משה יעלון שנבעט מהמערכת הפוליטית.

על אהוד ברק אומר שפטל: "הוא איש פוליטי מושחת מכף רגל ועד ראש אשר נהג בבריונות ובבוגדנות".

"הפוקדת הממשלתית, קרי היועמ"שית, משרה שאהרון ברק חיסל. בגללה הכנופייה שרוצה להרוס את המדינה אינה עומדת לדין".

הסכנה היא שיש אנשים שנוהרים אחרי אותם אנרכיסטים, והם נוקטים בפעולות אלימות. האויב מבחוץ מקבל מסר שהמדינה מתפוררת, וזה עלול להביא אותנו למלחמת דמים. כמו כן, הטרור האזרחי עלול לסכל את רצון רוב העם ברפורמה משפטית שתשים קץ לשלטון הדיקטטורי של בג"ץ.

האם עו"ד שפטל היה רוצה לראות את אנשי המחאה ומנהיגיה עוזבים את הארץ?

ומי באמת מנהיג את הכנופיה הזו?

איזה מאפיין משותף לרוב ה"אספסוף"?

צפו בראיון המלא

ערוץ ToV אקטואליה יהודית ברשתות החברתיות   🇮🇱

עוד באותו נושא
רוצים להתעדכן מיד כשיש חדש?
הצטרפו לניוזלטר:
הרשמה
עדכן אותי
guest
1 תגובה
הישן ביותר
החדש ביותר המדורג ביותר
Inline Feedbacks
צפה בכל התגובות
תערו של אוקאם
תערו של אוקאם
10 חודשים לפני

טועה שפטל ובונה תאוריה המבוססת על תפיסת עולם ולא עובדות הרבה רגש שמתבטא בסגנון ובאוצר המילים. תפנים, המחאה ספונטנית, הדגל שלה כחול לבן והימנון שלה התקווה. כמו כל מחאה ספונטנית היא מייצרת את המנהיגים בעצמה ויש לה טרמפיסטים כמו " די לכיבוש" " איפה היית בחוורה" "רק לא ביבי" או יעלון וברק אבל הם לא מנהיגי המחאה. הסיסמה של המחאה היא שמירה על הבקרות והאיזונים בדמוקרטיה הישראלית על ידי חיזוק הרשות השופטת (כן גם באמצעות רפורמה נדרשת) מול ניסיון כנסת נבחרת להשתלט גם על הרשות השופטת. הדרך להחזיר את ה"אספסוף" כדבריך הוא לבטל לא להשהות את החוקים שבפוגעים בדמוקרטיה. חוק היועמשים או הגבלת עילת הסבירות לא ממלא כיכרות. המחאה אינה נגד מדניות הממשלה זו נבחנת בבחירות אלא נגד ההפיכה המשטרית המסתתרת מאחרי חוקים כמו שינוי הרכב הוועדה לבחירת שופטים. אחרי שבועות של מחאה זה לא בית משפט הגיע הזמן להפסיק להיות צודק (סרבנות זה לא בסדר) ולהיות חכם ולהתמודד.

כתבות נוספות

נא בדוק את החיבור שלך לאינטרנט

1
0
מה אתם חושבים? נשמח שתגיבו.x

תחזית מזג האוויר

אפשר לבחור ערים מסוימות בלחיצה על המיקום

זמני היום