חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

הלהט״בים לחצו, משרד החינוך התקפל

כנס "אבן ישראל 3" שאמור היה להתקיים בהיכל התרבות באריאל בוטל בעקבות לחצים של הקהילה הלהט"בית והתקפלות משרד החינוך

שתפו :

פלאש 90

התוכניה של כנס ״אבן ישראל 3״ שפורסמה כללה נושאי לימוד נגד תרבות הטראנס והפרוגרסיביות. כמו למשל "הסכנה שבאידאולוגיית הטראנס" או "התמודדות המחנך עם נטיות הפוכות".

הכנס עתיד היה להתקיים בהיכל התרבות באריאל אך בוטל תחת לחץ של הקהילה הגאה. 

"לא פחות ממטורף. השתלמות מורים שלמה שעוסקת בהסתה פרועה נגד להט״בים בחסות משרד החינוך. האובססיה הזו של רבנים, אנשי חינוך ותקשורת להפיץ פחד ושנאה נגד אנשים רק בשל נטיית ליבם היא קטלנית. היא מביאה אנשים לדכאון, לתחושת אשמה נוראית, להתאבד. הומופוביה לא חוסה תחת חופש הביטוי, ומדינת ישראל צריכה להיאבק בה – לא לממן את הפצתה", דברי ח"כ יוראי להב הרצנו.

במשרד החינוך מיהרו להתנער מהכנס ולהבהיר שמדובר בטעות, וציינו כי "כשנתגלתה הטעות הובהר כי עד לבדיקת התוכן ואישורו הכנס לא יוגדר כמוכר לגמול השתלמות".

הרב יגאל לוינשטיין, אחד הדוברים הבולטים שהיה אמור להשתתף, מוחה על החלטת היכל התרבות ומשרד החינוך: "כנס שהיה צריך להיות באולם התרבות באריאל קיבל התקפה של ארגוני הלהט"ב, נבהל והודיע שלא יתקיים הכינוס. זה נגד החוק ונגד הזכויות היסודיות. כנס שני היה אמור להיות באולם התרבות בפסגת זאב וגם שם אנשי הלהט"ב תוקפים והם נבהלו. הכנס נתמך שנים על ידי משרד החינוך, ומורים מקבלים נקודות זיכוי. ברגע שארגוני הלהט"ב שמעו את זה הם תקפו את השר, והשר נבהל והודיע על ביטול ההכרה. מקום שסותמים בו פיות זה לא מקום דמוקרטי. סתימת פיות זה לא אהבת האדם. לא אהבת האדם והדאגה לחלש עומדת ביסודם של תנועות אלימות אלה, אלא סתימת פיות. מפחדים מהאמת. איזה אמת אנחנו רוצים לספר? שאפשר לעזור לילדים עם נטיות הפוכות להקים בתים נאמנים בישראל, ושיוכלו להתחתן בן עם בת ובת עם בן, ולהמשיך את המסורת המפוארת של אבא ואמא שווה משפחה. את כל זה רוצים להשתיק, כי מזה מפחדים".

הרב הוסיף וקרא למורים לבוא לכנס שיתקיים בירושלים: "אני קורא לכל המחנכים והמחנכות לבוא לכינוסים שיהיו בירושלים בהיכל שלמה בקיץ הקרוב. לא לפחד! עם נקודות זיכוי, בלי נקודות זיכוי – תבואו לשם שמים, כי יש פה מאבק על חירות מחשבה וחירות הדיבור לומר את האמת בחברה חופשית".

בתגובה לביטול, החליט הארגון, באמצעות עו"ד זיו מאור, להודיע להיכל התרבות באריאל על התראה לפני תביעה: ״ביום 8.6.23 פנתה אל מרשתי עובדת מטעמכם, והודיעה על ביטול האירוע, מהטעם שתכניו אינם נושאים חן בעיניכם. בשיחה, שהיתה פוגענית ואינקוויזיטורית באופיה, הובהר היטב כי השקפת מרשתי בענייני מגדר היא הסיבה לביטול האירוע״, כתב עו"ד מאור, וטען כי ביטול האירוע מהווה הפרה של חוק איסור אפליה במתן שירותים.

ערוץ ToV אקטואליה יהודית ברשתות החברתיות   🇮🇱

עוד באותו נושא
רוצים להתעדכן מיד כשיש חדש?
הצטרפו לניוזלטר:
הרשמה
עדכן אותי
guest
1 תגובה
הישן ביותר
החדש ביותר המדורג ביותר
Inline Feedbacks
צפה בכל התגובות
רודף צדק חברתי.
רודף צדק חברתי.
10 חודשים לפני

כניעה לסוטים איזה חינוך מקבלים ילדי ישראל לאן הגענו את הסוטים האלה צריך להכניס לאברבנל חולי נפש מסוכנים.

כתבות נוספות

אולי יעניין אותך...
רוצים להתעדכן מיד כשיש חדש?
הצטרפו לניוזלטר:

נא בדוק את החיבור שלך לאינטרנט

1
0
מה אתם חושבים? נשמח שתגיבו.x

תחזית מזג האוויר

אפשר לבחור ערים מסוימות בלחיצה על המיקום

זמני היום