Search
Close this search box.

שולמית אלוני ז״ל: "אהוד ברק לא ישקוט עד שהוא יהיה נפוליאון"

ראש הממשלה לשעבר, אהוד ברק, נראה לאחרונה בהפגנות ובערוצי הטלוויזיה השונים כאשר הוא קורא למרי אזרחי - מה אמרה עליו שולמית אלוני ז״ל?

תגיות

שתפו :

סער יעקב, לע"מ

״כמה רע מזג ולא נעים האיש המיוסר נצחית הזה. כמה אי נוחות הוא מעורר. אדם מבוגר מנסה להשפיל עיתונאית צעירה בפריים טיים של מדורת השבט״, כך כתבה במוצאי שבת האחרון שרת ההסברה גלית דיסטל אטבריאן על אהוד ברק שניסה להשתיק את העיתונאית דניאל רוט אבנרי. 

מסתבר שאהוד ברק כבר גרם לסלידה ממנו לפני 14 שנה. ח"כ שולמית אלוני ז"ל התראיינה בסוף שנת 2009 ל"גלובס" לראיון מקיף על פועלה וכיצד היא רואה את המדינה. 

לשאלת הכתב, חגי קראוס: "את חוזרת אל ברק כל הזמן. למה לתפיסתך הוא האדם הכי מסוכן פה?" השיבה: "קודם כל בגלל האמביציות שלו והביטחון העצמי שלו. שנית, כי הוא רודף שררה. הוא לא ישקוט עד שהוא יהיה נפוליאון, עד שהוא יהיה רודן. הוא גאה במצביאות הצבאית שלו, בזה שהוא הרג ערבים. גם את סדאם חוסיין הוא רצה להרוג. כל התרגיל בצאלים היה כדי לתרגל את ההתנקשות, והוא היה בטוח שיתנו לו לעשות את זה, אבל רבין לא היה עושה את זה. בנוסף לכל, הוא חמדן. גדל בקיבוץ ורוצה להיות בקלאסה של עשירי העולם ושליטי העולם, אבל לא די בכסף וראווה, זה חייב לבוא עם כח פוליטי. הוא הרי השאיר את המפלגה שלו עם חובות מפה ועד הודעה חדשה והלך לעשות מיליונים, עשה לביתו ולא תרם למפלגת העבודה".

ערוץ ToV אקטואליה יהודית ברשתות החברתיות   🇮🇱

עוד באותו נושא
רוצים להתעדכן מיד כשיש חדש?
הצטרפו לניוזלטר:
הרשמה
עדכן אותי
guest
4 תגובות
הישן ביותר
החדש ביותר המדורג ביותר
Inline Feedbacks
צפה בכל התגובות
ברדק
ברדק
1 שנה לפני

אין ספק – בן אדם שרלטן. בכל מקום זניה בשארי אדמה חרוכה.

רויטל
רויטל
1 שנה לפני

אין לתאר אתכם חחחחחחחחחחחח מדהים ששולמית אלוני נחשבת מה הבא בתור יוסי שריד יהיה פוסק הלכות שלכם?
ווואי איך קוראים לכם טוב??????? סבבה טוביאללה בואו איתנו להפגנות שמחים שהצטרפתם אגב העיתונאות שלכם וואאאו שנים לא זכינו לעיתונאות כה טהורה ומשוללת שיוך פוליטי ובכלל היא לא שופר קרעתם אותנו

ושמיר קרא לביבי מלאך חבלה והוא לא טעה
ושמיר קרא לביבי מלאך חבלה והוא לא טעה
1 שנה לפני

שמיר קרא לביבי מלאך חבלה הוא זיהה את הנוכל לפני כולם

כת קפלן
כת קפלן
10 חודשים לפני

פדופיל זקן ומגלומן מוביל עדר שוטים של עגלות ריקות וכך אנחנו מקבלים התמודדות עם פסיכוזה המונית במקום להתמודד רק עם הפסיכוזה של הנרקסיסט המזדקן

כתבות נוספות

נא בדוק את החיבור שלך לאינטרנט

4
0
מה אתם חושבים? נשמח שתגיבו.x

תחזית מזג האוויר

אפשר לבחור ערים מסוימות בלחיצה על המיקום

זמני היום