חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

אלדד יניב: "אני מתבייש שנטלתי חלק בדבר הזה"

פרשת הצוללות, או בשמה התקשורתי "תיק 3000", חוזרת לכותרות עם תגלית

שתפו :

יונתן זינדל, פלאש 90

עיתונאי ״הארץ״, יוסי מילמן, פירסם עדכון אודות תיק הצוללות: "‏תיק הצוללות והספינות צולל. עד התביעה הראשי שייקה ברקת שטען כי הודח בקנוניה והוחלף במיקי גנור – אינו אמין. מי שהדיח אותו היה מעסיקו ״תיסנקרופ״ בשל התנהלותו הבעייתית. ברקת קיבל יותר מ-100 מיליון ש"ח – פי 2 מגנור. אני מדווח על התפנית, אך רוב העיתונאים שותקים". 

פרשה שהתחילה ברעש גדול ודווחה לציבור כ-"אחת הפרשיות הביטחוניות החמורות ביותר של מדינת ישראל". פרשה שגם "זכתה" לכל מיני מיצגים במחאות השמאל וסוקרה מבוקר ועד ערב, עומדת להסתיים בקול ענות חלושה.

אחד האנשים הבולטים שהפגין בעבר ובכל ראיון שלו העביר מסר שרה״מ מושחת ושיש פה גזירת קופון לא ראויה מהיבט ביטחוני, היה הפעיל החברתי אלדד יניב.

בשיאה של הפרשה העלה פוסט בצירוף צילום שלו עם פרשן ערוץ 13, רביב דרוקר, בכיתוב: "צוללים לעוד יום עבודה. בחיי שלביבי יש הרבה סיבות לדאגה".

עברו 7 שנים מאז אותו פוסט ואלדד יניב הגיע בתחילת השבוע לאולפן של איילה חסון בערוץ 11.

"אני כפעיל חברתי האמנתי בדבר הזה והפגנתי ברחובות והגשתי בג"צים כדי שהדבר הזה ייחקר", אומר יניב. "הוקמה על זה ועדת חקירה ממלכתית שעדיין מכהנת. זה בלתי נתפס שהעד הראשון, שהוא אבן הראשה, מעיד ככה". בסיום דבריו התוודה יניב: "אני מתבייש שנטלתי חלק בדבר הזה".

מנגד, דווקא הפרשן רביב דרוקר, מסרב להשלים עם כך שהתיק עומד להסגר ללא כלום. "התיק לא במצב קשה בכלל, התיק עומד על כך שגנור שילם או הבטיח כספים לנושאי משרה בכירים כמו שרן ואבריאל בר יוסף, ראש הסגל בלשכת ראש הממשלה וממלא מקום ראש המועצה לביטחון לאומי". עוד הוסיף דרוקר: ״גנור וברקת הם ממש לא אותו הדבר. על ברקת – תת אלוף עם רקע מפואר – מפקדי חיל הים לדורותיהם גמרו את ההלל באוזניי וסיפרו איך הוא במו ידיו עזר לישראל לקבל צוללות חיוניות מגרמניה (מציע לשמוע מה עמי אילון אמר עליו) וגנור הוא מאכער שהושתל באירוע שלא הייתה לו שום הבנה או התמצאות ותואר בפי כל כבן אדם לא אמין, שצריך להזהר מפניו״.

ערוץ ToV אקטואליה יהודית ברשתות החברתיות   🇮🇱

עוד באותו נושא
רוצים להתעדכן מיד כשיש חדש?
הצטרפו לניוזלטר:
הרשמה
עדכן אותי
guest
4 תגובות
הישן ביותר
החדש ביותר המדורג ביותר
Inline Feedbacks
צפה בכל התגובות
דני ברק
דני ברק
10 חודשים לפני

כל הכבוד לאלדד יניב ולעומתו רביב דרוקר שוב מתגלה כרל"ב עלוב ושקרן כביכול שכביכול מונע משנאה וטמטום

מירה
מירה
10 חודשים לפני

אני זוכרת את הצוללות מנייר שהסתובבו בתל אביב ידעתי תמיד בוודאות מוחלטת שזה שקר והנדסת תודעה. רק חבל שאנשים כמו שרגא ודרוקר עוד מנסים לעשות החייאה למת הזה שנקרא פרשת הצוללות קרי:"נ ת נ י ה ו" אבל לשקר יש רגליים קצרות !כמו תמיד!

אבידור.
אבידור.
10 חודשים לפני
הגב ל  מירה

צר לי לקרוא אתסגנון הכתיבה של יניב כאשר ניסה להשתלב בעבודה ונזרק אז הצטרף לבבייביסתים כי שם מוכנים לשמוע וגם לתמיך בו אני מרחם עליכם.כואב הלב כדאי לכם לבדוק טיפול נפשי כמה שיותר מהר.

מיכאל ב
מיכאל ב
10 חודשים לפני
הגב ל  אבידור.

גם לך

כתבות נוספות

נא בדוק את החיבור שלך לאינטרנט

4
0
מה אתם חושבים? נשמח שתגיבו.x

תחזית מזג האוויר

אפשר לבחור ערים מסוימות בלחיצה על המיקום

זמני היום