חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

שפטל על תיק 4000: "ריסוק מוחלט של המיזם הכי מושחת מקום המדינה"

עו"ד יורם שפטל "סוגר חשבון" לאחר רמיזת השופטים כי התביעה במשפט נתניהו לא תצליח להוכיח את סעיף השוחד שהוא המשמעותי מכולם ועליו הכל נשען. שפטל: "הפיכה שלטונית באמצעות שימוש לרעה"

שתפו :

צילום: יונתן זינדל פלאש90

השופטים במשפט נתניהו אמרו לנציגי פרקליטות המדינה כי הם יתקשו להוכיח את עבירת השוחד בתיק 4000 – כך דווח בשבוע שעבר בחדשות 13. לפי הדיווח, בפגישה שנערכה במהלך דיון שגרתי בבית המשפט המחוזי בירושלים, שוחחו השופטים במשך כרבע שעה עם אנשי הפרקליטות ועם צוות ההגנה של ראש הממשלה בנימין נתניהו ושל הנאשמים הנוספים בתיק, שאול ואיריס אלוביץ'.

עו"ד יורם שפטל בפינתו "שפטל סוגר חשבון" מסביר בתחילה עד כמה הסיפור הזה משמעותי לגבי שאר התיקים: "כמו שאמר מנדלבליט בעצמו אלמלא התיק של השוחד, הוא לא היה מגיש את תיק 1000 ו-2000 נגד ראש ממשלה מכהן".

המשמעות של הדיווח הזה היא חד משמעית מבחינת שפטל: "ברגע שהשופטים אומרים לפרקליטות לסגת מהאישום בתיק 4000 הם בעצם אומרים "אני בית המשפט רוצה כבר עכשיו לזכות את הנאשם ולכו לנהל מו"מ על מה שנשאר". המסר הזה הוא ריסוק מוחלט של המיזם הכי מושחת מקום המדינה של הקשר הגורדי משטרה -תקשורת – פרקליטות. הקשר הזה הוא שיצר בשת"פ מלא את הניסיון הכושל שקרס לחלוטין ברעש רב עוצמה של המיזם המושחת. הפיכה שלטונית באמצעות שימוש לרעה, באמצעות הדלפות עברייניות לגליקמן ושות' כדי לאלץ את בית המשפט להרשיע את נתניהו בדבר שלא היה ולא נברא. וכל זה באמצעות כתב אישום על דבר שלא הוגש בשום מקום אף פעם, וכמה זה שקרי ובזוי להגיד שנתניהו נהנה מעיתונות טובה, ולקרוא לזה שוחד. זה התרסק לחלוטין".

שפטל אומר כי לפרשה הזו חייב להיות סיום אחר: "זה צריך להיות פתח לוועדת בדיקה ממשלתית, לא בראשות שופט, שאין לו שום יתרון על אישיות ראויה אחרת מלעמוד בראשות ועדה כזו. אפשר למשל למנות את מבקר המדינה שעושה את עבודתו נאמנה".

איך זה משפיע על תיק 1000 ומה דעתו על המקצועיות של היועמ"שית גלי בהרב מיארה?

צפו ראיון המלא באולפן ערוץ TOV

ערוץ ToV אקטואליה יהודית ברשתות החברתיות   🇮🇱

עוד באותו נושא
רוצים להתעדכן מיד כשיש חדש?
הצטרפו לניוזלטר:
הרשמה
עדכן אותי
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
צפה בכל התגובות

כתבות נוספות

נא בדוק את החיבור שלך לאינטרנט

0
מה אתם חושבים? נשמח שתגיבו.x

תחזית מזג האוויר

אפשר לבחור ערים מסוימות בלחיצה על המיקום

זמני היום