Search
Close this search box.

לוחם המילואים הותיק נלחם על זכותו לשרת

מאיר בן שטרית הוא לוחם ותיק שעבר הרבה קרבות קשים. סרטון אחד שבו קרא לצה"ל להגיב בחריפות גדולה יותר כלפי הטרור, הביא לניסיון לסלק אותו מהצבא

תגיות

שתפו :

מאיר (מיקו) בן שטרית הוא אחד מהלוחמים המוכרים ביותר באיזור יהודה, מכיוון שמאחוריו לא מעט התקלויות ואירועים ביטחוניים. ב-2002 היה מחברי כיתת הכוננות של קרית ארבע שנכנסו לציר המתפללים, ולפני שנתיים חיסל מחבלת בכניסה ליישוב מחלון ביתו. אלא שכעת הוא נמצא במרכז סערה, כשלדבריו לאחר שפרסם סרטון חריף שבו תקף את צה"ל על כך שאיבד לטענתו את רוח הלחימה, הראו לו את הדרך החוצה משירות המילואים.

מספר שעות לאחר שהסרטון שפורסם ברשת הפך ויראלי, ניהל איתו שיחה לא פשוטה מפקד חטיבת יהודה ישי רוזיליו, שבו לדבריו השתמע כי לא יזומן שוב למילואים.

 

בן שטרית: "ניסו להראות לי את הדרך החוצה ופניתי לתקשורת, ודובר צה"ל אמר שלא ניסו להוציא אותי מהגדוד אבל אני עם קצת שערות לבנות והבנתי שמראים לי את הדרך החוצה. קשה להם עם ביקורת, וזו הייתה ביקורת בונה ולא תוקפנית. המטרה שלי הייתה לחזק את המערכת יותר. יש לנו צבא נפלא, כל המח"טים והמפקדים הם חדים כתער ואם הם ישלחו אותי לאש אני רץ. אנחנו צריכים להכנס באויב, להשאיר אותו שבור על הרצפה. אנחנו צריכים לתת מכה לאויב ומי שיושיט לנו יד לשלום אין בעיה, ומי שלא – לא".

צפו בראיון המלא באולפן ערוץ TOV

ערוץ ToV אקטואליה יהודית ברשתות החברתיות   🇮🇱

עוד באותו נושא
רוצים להתעדכן מיד כשיש חדש?
הצטרפו לניוזלטר:
הרשמה
עדכן אותי
guest
3 תגובות
הישן ביותר
החדש ביותר המדורג ביותר
Inline Feedbacks
צפה בכל התגובות
ישראל
ישראל
1 שנה לפני

הנה אדם מאנשי הצבא הצדיקים, אחד מהפירות היפים של עם ישראל. אני לא מבין איך אפשר לצבא לוותר על אדם כזה. רק מראה כמה המערכת רקובה. אנחנו בסוף נקום, עם ישראל עוד מעט יקום בע"ה.

יוסף
יוסף
1 שנה לפני

כי אהרון ברק וחבריו הפרוגרס השתלט על המדינה

אהרון שמואל
אהרון שמואל
11 חודשים לפני

מאיר היקר והאהוב תבורך אתה לוחם אמיץ מבחינתי אתה דוגמא ומופת גיבור ישראל אשריך

כתבות נוספות

נא בדוק את החיבור שלך לאינטרנט

3
0
מה אתם חושבים? נשמח שתגיבו.x

תחזית מזג האוויר

אפשר לבחור ערים מסוימות בלחיצה על המיקום

זמני היום