חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

"אני מוציא את האקדח והוא רדף אחרי, שמתי לו שני כדורים ונטרלתי אותו"

אזרח חמוש בנשק ניטרל היום (שלישי) את המחבל שביצע את פיגוע הדריסה בתל אביב

שתפו :

משטרת ישראל

שמונה בני אדם נפצעו בצהרי יום שלישי בפיגוע דריסה ברחוב פנחס רוזן בתל אביב.

לאחר הדריסה, יצא המחבל מהרכב כאשר הוא מחזיק סכין בידו והחל לרוץ לעבר עוברי אורח. המחבל הצליח לדקור אזרח וכאשר המשיך בריצתו, נוטרל ע"י אזרח חמוש באקדח.

לאזרח נדרשו 38 שניות מרגע הדריסה וניסיון הדקירה, עד לניטרול המחבל.

 דובר המשטרה, סנ"צ אלי לוי, אמר: "אני מזכיר את הדברים שאומר המפכ"ל ושר הביטחון בן גביר: מי שיש לו רישיון נשק, בימים אלה, אנא, שאו את הנשק עליכם. פעם אחר פעם אנחנו רואים איך זה עוצר את הפיגוע".

לאחר האירוע השר לביטחון לאומי, איתמר בן גביר, הבהיר שוב את ההנחיה: "‏שולח איחולי החלמה מהירה לפצועים וחיבוק חם למשפחות. מברך את האזרח האמיץ שנטרל את המחבל, מנע את המשך האירוע והציל חיים. הנטרול הזה הוכיח שוב את החשיבות והיעילות של אזרחים נושאי נשק, אני קורא לציבור שעומד בתבחינים – שאו נשק".

כך סיפר האזרח שירה במחבל:

״אני רוצה להוציא את הכדור הראשון רעדתי ברגליים, אני מתפלל שהכדור יצא – אם לא אני מת… הוא היה מוריד עשרה בקלות. חשבתי בהתחלה זו הייתה תאונת דרכים. האדם יצא מהאוטו ואז הוא דוקר איזה מישהו, וחשבתי שזה ריב בין נהגים. אחר כך הוא רץ לעבר האחרים. אני מוציא את האקדח, והוא רדף אחרי, שמתי לו שני כדורים ונטרלתי אותו. מישהו אחר אולי לא היה מנטרל אותו, הוא היה בן אדם מפחיד״.

רק לפני כחצי שנה, יו"ר מפלגת העבודה ח"כ מרב מיכאלי, יצאה נגד ההחלטה של השר והמפכ"ל דאז בדבר נשיאת נשק: "עוד כלי נשק בידי אזרחים לא מייצר עוד ביטחון ברחובות. מספיק לראות מה קורה בארה"ב כדי להבין לאן אסור לנו להתדרדר. ההתנהלות של בן גביר היא אימפולסיבית וילדותית ובמקום במחבלים – היא תפגע בעיקר בנשים וילדים חפים מפשע".

לאחר הפיגוע היום פירסם חבר הנהלת "שלום עכשיו", יריב אופנהיימר, את תגובתו: "פיגוע נורא. חובתו של נושא נשק לנטרל את הסכנה. אבל, היריה השניה גבולית, היריה השלישית, במדינת חוק, היא עבירה פלילית".

 

Meir
Author: Meir

ערוץ ToV אקטואליה יהודית ברשתות החברתיות   🇮🇱

עוד באותו נושא
רוצים להתעדכן מיד כשיש חדש?
הצטרפו לניוזלטר:
הרשמה
עדכן אותי
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
צפה בכל התגובות

כתבות נוספות

אולי יעניין אותך...
רוצים להתעדכן מיד כשיש חדש?
הצטרפו לניוזלטר:

נא בדוק את החיבור שלך לאינטרנט

0
מה אתם חושבים? נשמח שתגיבו.x

תחזית מזג האוויר

אפשר לבחור ערים מסוימות בלחיצה על המיקום

זמני היום