Search
Close this search box.

אלוף במיל׳ יעקב עמידרור: "ראש השב״כ לשעבר חצה כל קו אדום"

ראש השב"כ לשעבר, נדב ארגמן, קורא הבוקר שלא לציית לממשלה בשל קידום חקיקת צמצום עילת הסבירות

תגיות

שתפו :

קובי גדעון, לע"מ.

בראיון לאילנה דיין בגל"צ הסביר היום (חמישי) ראש השב״כ לשעבר נדב ארגמן: "אם החקיקה האיומה והנוראה הזאת תעבור, אנחנו מדינת אחרת – אז אנחנו לא חייבים לעמוד בחוזה שחתמו איתנו", עוד הוסיף, "הרמטכ"ל וראש השב"כ צריכים לבוא לראש הממשלה ולהגיד לו 'עד כאן'".

בהמשך האשים את ראש הממשלה בנימין נתניהו כאחראי לפגיעה האפשרית בכשירות צה"ל. "להטיל את האחריות על אותם מתנדבים, טייסים ויחידות מיוחדות זו שגיאה מוחלטת".

התגובות לאמירתו של ארגמן לא איחרו לבוא.

השר המקשר בין הכנסת והממשלה, דודי אמסלם: ״מאז שארגמן פרש ופשט את המדים – הוא מלא ברעל, לא יודע מה קרה לו. אם הוא מעודד סרבנות אני שוב מפנה את האצבע המאשימה ליועמשית. ארגמן לא יסגיר את עצמו למשטרה ויבקש שיחקרו אותו״.

שר התשתיות והאנרגיה, ישראל כ"ץ: "לראש השב"כ לשעבר נדב ארגמן יש זכויות רבות בתחום המאבק בטרור, אבל לא את הזכות לקרוא לסרבנות – שמעודדת את מנהיגי הטרור".

שר הקליטה והעליה, אופיר סופר: ״מהריאיונות המסוכנים ששמעתי עד היום. כשראיתי את האסון של אוסלו או בהתנתקות לא העזתי לחשוב על הדברים הקשים שאמר ארגמן״.

ראש המטה לביטחון לאומי (מל"ל) לשעבר יעקב עמידרור: "ארגמן חצה כל קו אדום. מה שקורה כאן זה כמו המרד של הפלמ״ח נגד בן גוריון, ובן גוריון באמצע מלחמה לא היסס".

איש התקשורת, ארז תדמור, הגיב לדבריו הקשים של ארגמן. "מה בהכשרה ובניסיון של נדב ארגמן הופך אותו למטיף בנושא דמוקרטיה? מדובר באדם שתחום המומחיות שלו הוא תיעוד אנשים במצבים אינטימיים וסחיטתם לבגוד במשפחתם ובבני עמם. אכן, אלו פרקטיקות בלתי נמנעות כדי להגן עלינו מטרור, אבל באף מדינה דמוקרטית אחרת לא היה עולה על הדעת לקחת ראש משטרה חשאית לשעבר ולהציג אותו כמומחה לדמוקרטיה ולערכים ליברליים.

לא מקובל להגיד את זה בימין אבל יש הרבה אמת בטענה ש"הכיבוש" עשוי להשחית. שהקווים האדומים מטשטשים, שמי שמתרגל לעשות מעשים מכוערים (ולצערנו הכרחיים) מול האוכלוסיה הפלסטינית עלול לחזור שרוט ולייבא את הפרקטיקות והנורמות שהפעיל מול האוכלוסיה הפלסטינית כלפי החברה הישראלית.

זה לא גורף. יש מי שידעו לשמור על עצמם ועל המצפון שלהם. אבל יש כאלו שלמדו והתרגלו בשירות שהכל מותר להם. שהמטרה מקדשת את כל האמצעים ושכשחוטבים עצים עפים שבבים.

כשאני שומע את ארגמן או את אלשיך מדברים על דמוקרטיה אני שומע אנשים שעשרות שנים של מעשים מכוערים השחיתו את המצפן המוסרי שלהם עד היסוד. אין יותר סכנה לדמוקרטיה מהלשעברים המסובבים האלו".

 

 

 

ערוץ ToV אקטואליה יהודית ברשתות החברתיות   🇮🇱

עוד באותו נושא
רוצים להתעדכן מיד כשיש חדש?
הצטרפו לניוזלטר:
הרשמה
עדכן אותי
guest
7 תגובות
הישן ביותר
החדש ביותר המדורג ביותר
Inline Feedbacks
צפה בכל התגובות
דן דקר
דן דקר
1 שנה לפני

חייבים לפטר לאלתר את היועמשית ולהוציא את המרצע מן השק.

Rafi
Rafi
1 שנה לפני

שמאל גוסס ונאחז בדבר האחרון שיכול עדיין לתת לו לנשום. אגב הטיסות זולות ושמאלנים אוהבים לטוס אז קדימה תבנו לכם מדינה חדשה אולי באוגנדה כפי שרציתם פעם

רפאל
רפאל
1 שנה לפני

ראש הטמבלים 🥸

אברהם
אברהם
1 שנה לפני

נדב ארגמן איבד את הראש. הוא לא מוכן לקבל את תוצאת הבחירות שרוב העם בחר בממשלה לאומית יהודית ולא ממשלת שמאל שרוצים מדינת כל אזרחיה. הוא דיקטטור ולא דמוקרט כמו השמאל.
2. פוגע בביטחון המדינה בצה"ל וכראש השב"כ לשעבר זו חרפה שאין כדוגמתה. עוכר ישראל.

יעקב ל
יעקב ל
1 שנה לפני

למה הם נדפקים לעת זיקנה

מיכה
מיכה
1 שנה לפני

הכותרות בנושא הסרבנות, מתבשלות במטבחי המפסידים בבחירות ומופצות ע"י תקשורת חסרת אחריות. בפועל , אין בחילות צ.ה.ל סרבנות אמתית. המרואיינים למיניהם, הם מבוגרים ומשוחררים מהפעילות השוטפת. המסיתים בראשות דן חלוץ וחבורתו, אני תקווה שתמצא הדרך לסלקם מהמדינה או להכניסם לכלא.

גיל ט
גיל ט
11 חודשים לפני

חיות ומיארה מסתירות שעובדת של אלשיך רצחה את הזוג כדורי. השב"כ משקר שוואסים אסעיד רצח. השמאל ארור.
https://www.docdroid.net/Arh542G/document

רצחתי את כדורי.jpg

כתבות נוספות

נא בדוק את החיבור שלך לאינטרנט

7
0
מה אתם חושבים? נשמח שתגיבו.x

תחזית מזג האוויר

אפשר לבחור ערים מסוימות בלחיצה על המיקום

זמני היום