חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

שופיפיי: כך הופכים חנות קטנה לאימפריית מסחר מקוון

FREEPIK

לא פעם אנחנו נתקלים בכתבות באתרי אינטרנט, מדורי כלכלה או בתוכניות טלוויזיה שונות, על בעלי עסקים קטנים, לעיתים אפילו שכונתיים, שהצליחו בעזרת האינטרנט להפוך את החנות שלהם לאימפריית מסחר שמשווקת מוצרים לגולשים בכל רחבי העולם.

לא פעם אנחנו מתקשים להאמין שזה אמיתי, או שאנחנו מבטלים את זה בטענה שצריך הרבה מזל, ידע במחשבים ודברים אחרים (שאין לנו) בשביל להצליח. אך האמת היא שונה. לא מעט בעלי עסקים קטנים ברחבי העולם הצליחו להפוך את העסק הקטן שלהם לאימפריית מסחר שמשווקת בכל העולם, או לפחות בכל הארץ. זה היופי באינטרנט, זה אפשרי, אם שוכרים את האנשים הנכונים ועושים את זה בצורה חכמה ועם הרבה סבלנות.

חברת קידום אתרים  SEO-CAP היא דוגמא טובה לאנשי מקצוע שיכולים לעזור לכם להפוך את החנות שלכם לאימפריית מסחר. יש להם את הידע, הניסיון והכלים הנדרשים בשביל לבנות עבורכם תוכנית קידום, במטרה לגרום לגולשים להכיר אותם ולמשוך אותם אליכם, על מנת שיתעניינו באתר שלכם ובסופו של דבר, יזמינו מכם מוצרים. התהליך מתבצע על פי הצרכים והיכולות שלכם, בהתאם לתקציב שעומד לרשותכם, בצורה מדודה, שקולה וסבלנית. כמו שנהוג לעשות בקידום אתרים.

איך מקדמים חנות והופכים אותה לאימפריית מסחר?

קידום אתרי שופיפיי הוא לא דבר מורכב ובכל זאת, דורש הבנה בתחום. שופיפיי זו פלטפורמה המאפשרת לבעלי עסקים להתקין באתר שלהם חנות וירטואלית, כזו המאפשרת לגולשים לרכוש מוצרים שונים שבית העסק משווק. תהליך ההזמנה והרכישה מתבצע כולו דרך הרשת, באמצעות תשלום באשראי באופן מאובטח. בסיום תהליך הרכישה, בית העסק שולח את המוצר ללקוח כפי שהוא התחייב.

תהליך הקידום נעשה על בסיס מחקר מילים מתקדם, הכולל ביטויים המיועדים לקידום בית העסק וכן קידום החנות והמוצרים הנמכרים בה באופן ספציפי. המטרה של חברת הקידום היא לגרום לכל גולש המחפש מוצר מסוים בגוגל, להגיע ספציפית אליכם ולרכוש את המוצר. לכן חשוב שהוא יכיר אתכם, ידע שאתם משווקים את המוצר, ולבצע דרככם את הרכישה. קידום איכותי ומתקדם, גורם ללקוח לרכוש עוד מוצרים באתר והופכים אותו ללקוח קבוע שלו.

ברגע שחנות קטנה הופכת לאימפריית מסחר מקוון זה מעניק לה אפשרויות רבות. אין חשיבות למקום בו היא שוכנת, אין חשיבות לגודל שלה, אין גם חשיבות לשאלה אם זו חנות שכונתית או אחרת. אם היא מקודמת בצורה נכונה ומתנהלת באופן מקצועי, אזי שיהיה אפשר להגיע למצב בו היא משווקת מוצרים לכל רחבי העולם.

לכן חשוב לזכור, שמלבד תהליך הקידום עצמו אזי שיש להכין תשתית לוגיסטית מתאימה בשביל לקבל הזמנות מלקוחות ולבצע אותן כפי שמתחייבים בפניהם. כך יוצרים מערך שלם שהופך את החנות הקטנה לבינלאומית, ועוזר גם לקידום ולחשיפה שלה ברשת ובכלל.

ערוץ ToV אקטואליה יהודית ברשתות החברתיות   🇮🇱

עוד באותו נושא
רוצים להתעדכן מיד כשיש חדש?
הצטרפו לניוזלטר:
הרשמה
עדכן אותי
guest
0 תגובות
הישן ביותר
החדש ביותר המדורג ביותר
Inline Feedbacks
צפה בכל התגובות

כתבות נוספות

0
מה אתם חושבים? נשמח שתגיבו.x

תחזית מזג האוויר

אפשר לבחור ערים מסוימות בלחיצה על המיקום

זמני היום