האלוף יצחק בריק מתריע מפני שינוי דרמטי במאזן הכוחות האזורי, תוך שהוא מותח ביקורת חריפה על המדיניות האמריקאית והדחקת ישראל מהצמתים המכריעים. לדבריו, איראן מצליחה להוביל מהלך מדיני מול ארצות הברית להקמת ועדה משותפת שתקבע את עתיד האזור, כולל נסיגת כוחות צה”ל מלבנון ומעזה, כל זאת ללא מעורבות ישראלית בתהליך קבלת ההחלטות.
בריק טוען כי ההסכמים המתגבשים הם למעשה הסכמי כניעה שיאפשרו לאיראן להמשיך ולחמש את שלוחותיה (הפרוקסי) בעשרות אלפי טילים ולהשלים את פיתוח הפצצה הגרעינית. הוא מזהיר כי גם אם יושגו הסכמות על צמצום חומר מועשר, לאיראן יוותרו עתודות שיאפשרו לה לפרוץ לנשק גרעיני בעתיד הקרוב, בין אם בתקופת ממשל טראמפ ובין אם לאחריה.
התרחיש המדאיג שמציג בריק מתאר את איראן כמעצמה עולמית הזוכה לתמיכה כלכלית מארצות הברית, בעוד היא מהדקת את טבעת החנק סביב ישראל. לשיטתו, איראן בונה את כוחה בסבלנות עד לרגע שבו תחזיק ביכולת גרעינית מרתיעה הדומה לזו של צפון קוריאה. במצב כזה, כאשר העולם לא יעז להתעמת איתה, יגיע הפיצוץ שיעמיד את ישראל בסכנה קיומית חסרת תקדים. בריק קורא להתעוררות ומזהיר כי השקט הנוכחי הוא זמני בלבד ומסתיר תהליכים הרסניים לביטחון המדינה.









עוד פעם הוא והפניקה שלו… קח כדור הרגעה
I have read some excellent stuff here Definitely value bookmarking for revisiting I wonder how much effort you put to make the sort of excellent informative website
Your blog is a treasure trove of valuable insights and thought-provoking commentary. Your dedication to your craft is evident in every word you write. Keep up the fantastic work!
אז מה דעתך לנקוט פעולה מונעת ולהשליך עליהם 20-15 גרעינים
או שגם זה לא יעזור