מה הייתם עושים אם היינו מספרים לכם שקיים מועדון לאנשים שרוצים ומאמינים באותו עתיד למדינת ישראל – כמוכם! אינטלקטואלים, שמחוברים לאקטואליה, עם זיקה שורשית לארץ ישראל ולזהות היהודית-לאומית שלהם!

מה דעתך להפגש ב ZOOM עם אליהו יוסיאן, או האלוף בריק?
לקבל כרטיס VIP לכנס יוקרתי בהשתתפות המומחים ואנשי הרוח של הערוץ? לקבל גישה לקורסי און ליין וספרים בתחום המזרחנות, הביטחון, יהדות ועוד… עם מיטב המומחים שלנו?
בקיצור – מה דעתך להיות להיות אחד/ת מ 1000 החברים הקרובים של ערוץ TOV
וליהנות מהטבות ששמורות רק לחברים טובים ?
לפני שנספר לכם מה זה מועדון החברים "היחידה" ואיך אפשר להצטרף אליה – נספר לכם:

למה החלטנו להקים את "היחידה"?

הרעיון למועדון חברים קם בעקבות קמפיין ההסברה הבינלאומי שלנו, שיצא לדרך בזכות צופי הערוץ עם תחילת המלחמה, ובעקבות שיחות והתכתבויות שערכנו אתכם לאורך התקופה. הבנו שאתם זקוקים לבית אינטלקטואלי, למקום עם השפעה, למקום ממנו תצא בשורה.

מֵהָאֹכֵל יָצָא מַאֲכָל
וּמֵעַז יָצָא מָתוֹק
שופטים יד'-יח'

קהל ערוץ TOV מורכב ממניפה עשירה של החברה הישראלית – דתיים, חרדים, חילונים, מסורתיים, חוזרים בתשובה או "יהודי מאמין פשוט", כמו שכתבו לנו חלק מכם. לכולם ציר ערכי יציב ואחיד הכולל את עולם הערכים הבא:

  • זיקה עמוקה לשורש היהודי מהיבטים שונים ומגוונים.
  • חיבור ללא פשרות לארץ ישראל ולזכות העם היהודי על אדמתינו ועל עצמאותנו.
  • יראת כבוד לתורת ישראל וחיבור אינטלקטואלי ו/או חיבור אמוני למקורות החוכמה היהודית.
  • אהבה עמוקה לעם ישראל מראשית ההסטוריה ועד נצח קיומינו שבאה לידי ביטוי בגאווה לאומית ורצון ממשי לנצח את התקופה הזאת כעם חזק ומלוכד סביב שורש קיומו.
  • ערכים ליבראליים יהודיים, שמוקיעים את "דת" הפרוגרס שחילחלה אלינו להחריבינו
  • שמרנות סובלנית עם רצון להתפתח לחברה מלוכדת למרות ובזכות הקולות המגוונים שמרכיבים אותה.
  • היינו רוצים את האפשרות להשפיע מלמטה. אנחנו זקוקים למקום להתארגן, להתאחד, לדון ולקיים אקטיביזם רעיוני ומעשי לטובת ישראל חזקה, יהודית ודמוקרטית.
  • אנחנו רוצים לכונן את ערכי המנהיגות של ישראל מתוך השטח, עם חשיבה ורעיונות בעזרת אנשי מקצוע מהשורה הראשונה בתחום הבטחון, המשפט, מזרחנות, אקדמיה ורבנים – אנשי רוח ואמונה.
  • אתם מבקשים מאיתנו לצאת מגבולות המסך ולייצר דיאלוג בין מובילי הדיעה של הערוץ לבינכם.
  •  

התרגשנו ושמחנו לגלות שאתם מוצאים בערוץ TOV יותר מערוץ תקשורת משדר בלבד, אלא במה אמיתית לרעיונות לצמוח ולהדהד עד למקבלי ההחלטות. באמצעות פאנל המומחים בערוץ, אנחנו משפיעים על כינון החזון הלאומייהודי-דמוקרטי ומשפיעים על סדר היום הציבורי. גילינו שיש לנו קהל גדול, אינטלקטואלי, מגוון, שצופה בנו באדיקות, שרוצה שניקח את התקשורת בנינו לרמה הבאה.

אָמַר לוֹ רַבִּי יְהוּדָה: לֹא כָּךְ הָיָה מַעֲשֶׂה, אֶלָּא זֶה אוֹמֵר: אֵין אֲנִי יוֹרֵד תְּחִילָּה לַיָּם, וְזֶה אוֹמֵר: אֵין אֲנִי יוֹרֵד תְּחִילָּה לַיָּם, קָפַץ נַחְשׁוֹן בֶּן עַמִּינָדָב וְיָרַד לַיָּם תְּחִילָּה.

סוטה ל"ז א'

אז החלטנו בע"ה לפרוץ קדימה והקמנו את:

כח הנחשון של צופי ערוץ TOV לישראל חזקה! מלוכדת! יהודית! לאומית! מפוכחת הרבה יותר!

ביחד נעשה יותר TOV לישראל.

למי זה מתאים?

למי שרוצה להעמיק ולדעת את האמת ממיטב מומחי הביטחון, משפט, היסטוריה, תרבות ועוד, ולהבין את מה שקורה גם בעיניים אמוניות מפי חכמי הדור.

למי שמחפש חברותא לאומית יהודית אינטלקטואלית, ולהיות חלק בעם שמשפיע.

למי שאידיאולוגיה מניעה אותו ורוצה לתמוך בפעילות של ערוץ TOV בארץ ובזירה הבינלאומית. כל הכנסות המועדון יאפשרו לערוץ להתקיים ולהמשיך ליצור תוכן ולשדר לקהל הרחב.

מה מקבלים חברי מועדון "היחידה"?

ניתן להיות חבר במועדון "היחידה" במספר חבילות הצטרפות, לפי רמת העניין שלכם והאפשרות לתמוך בערוץ TOV. ככל שהחבילה גדולה יותר היא עשירה בפעילויות ומשתלמת יותר. בואו נעבור על כל פעילויות המועדון:

01

ZOOM בדלתיים סגורות

אותנו לא יפתיעו יותר! אחת לחודש נפגש כולנו בפורום סגור ב ZOOM עם מיטב מהמומחים, פוליטיקאים, משפיענים של הערוץ לשיחת עומק וליבון רעיונות בנושאים הכי בוערים במדינה. לשמוע, להשמיע ולהשפיע! (קיים בחברות כסף, זהב ויהלום)

02

קורסי on-line של המכללה הווירטואלית

חברי "היחידה" יקבלו 3 קורסים דיגיטליים מעמיקים, בסגנון האוניברסיטה המשודרת בשלושה נושאים מרטיטים ממש; 1. הסודות הגדולים של איראן 2. הכל אודות הפרוגרס מסע מתרבות לנאו ברבריות 3. להיות יהודי מקצועי - ציר האור; מאברהם אבינו דרך חז"ל ועד הרב קוק. הקורסים בהשתתפות והובלת החוקרים והמומחים המובילים בתחומם. בכל רבעון יושק קורס חדש. הקורס הראשון לחברי "היחידה" יהיה בנושא איראן וידון בשאלות המשמעותיות להבנת האויב הכי מר של ישראל - האם הפרסים העתיקים והאיראנים של היום הם אותו עם? השפעת הפרסים על היהדות וההפך, הכרוניקה של השנאה והשתלטות האיסלאם על פרס, מהי האנטישמיות המודרנית נוסח איראן, מהן השאיפות האימפריאליות של איראן והאם האיראנים עומדים ליפול? את הקורס ינחה אלעזר שטורם ויארח את המומחים בתחום: אליהו יוסיאן, החוקר בני סבטי, ד"ר ציבט, פרופ' מאיר ליטווק, ד"ר אליעזר שרקי. סילבוסים של שלושת הקורסים ישלחו בפורום הסגור לחברי "היחידה". (קיים בחבילה הבסיסית, הזהב והיהלום)

03

כנס שנתי של מועדון "היחידה"

הכנס יתקיים בטרקלין אירועים יוקרתי, עם נוף ואווירה שמרחיבים את הדעת, ויכלול ארוחת שף כשרה ואנינה למהדרין, הופעת אמן אורח מרנין במיוחד (תנו לנו להפתיע אתכם). בכנס נקיים שני מושבים מרכזיים - בתחום הביטחון ובתחום המשפט, בהשתתפות בכירי הפרשנים, אנשי תקשורת והפוליטיקה, לשיח ער בהשתתפות שלכם, חברי המועדון. בין המושבים נעשה מינגלינג סביב שולחנות עגולים ונייצר הזדמנויות לשיתופי פעולה, לחבור ולעשות יחד TOV מעבר לגבולות המסך. נותני החסות של הכנס יעניקו למשתתפים חבילת מתנות והטבות - כי ככה זה כשרוצים לפנק חברים. (קיים בחבילת הזהב והיהלום).

04

נופש TOV ב TLV

מפגש בוטיקי עם הדמויות המובילות של ערוץ TOV לשיח עומק בנושאים הכי בוערים, "שיח סלון" עם אמן אורח מפתיע. הנופש כולל לינה, ארוחות עשירות ומפנקות וחברותא משובחת. (קיים בחבילת היהלום בלבד)
להצטרפות ליחידה השאירו פרטים וניצור אתכם קשר:
  • שווי כל הפעילויות של ערוץ TOV עבור חברי "היחידה" 3,680 ₪
  • שווי המתנות וההטבות של נותני החסות בכנס השנתי אלפי ₪
  • שווי אידיאולוגי ורוחני של הצטרפות למועדון "היחידה" פרייס-לס!

חבילות ההצטרפות ל"יחידה" ומה הן כוללות?

חברות כסף

87 ₪ / לחודש

  • 8 מפגשים ב ZOOM "בדלתיים סגורות", אחת לחודש.
  • 3 קורסי on-line של המכללה הוירטואלית לחיים..
  • 15% הנחה אוטומטית על כל פעילויות הערוץ לאורך השנה

תמיכה אידיאולוגית – לוקחים חלק בתמיכה בערוץ TOV

חברות זהב

135 ₪ / לחודש

  • 8 מפגשים ב ZOOM "בדלתיים סגורות", אחת לחודש.
  • 3 קורסי on-line של המכללה הוירטואלית לחיים.
  • כרטיס VIP לכנס השנתי + חבילת מתנות והטבות .🏅
  • 20% הנחה אוטומטית על כל פעילויות הערוץ לאורך השנה.

תמיכה אידיאולוגית – לוקחים חלק בתמיכה בערוץ TOV

חברות יהלום

195 ₪ / לחודש

  • 8 מפגשים ב ZOOM "בדלתיים סגורות", אחת לחודש.
  • 3 קורסי on-line של המכללה הוירטואלית לחיים.
  • כרטיס VIP לכנס השנתי + חבילת מתנות והטבות🏅
  • נופש TOV ב TLV כולל הרצאות, אמן אורח, ארוחות ולינה💎
  • 25% הנחה אוטומטית על כל פעילויות הערוץ לאורך השנה

תמיכה אידיאולוגית – לוקחים חלק בתמיכה בערוץ TOV

התשלום בהוראת קבע חודשית. במידה ותרצו לשלם בתשלום אחד תקבלו חודש בחינם!

איך מצטרפים ומה תנאי הקבלה ל:

חברי מועדון"היחידה" הם אנשים ונשים עם אחיזת איתנים באהבת ישראל, סקרנות וחקר האמת, בערה פנימית להיות הראשונים לדעת ולהשפיע על עתידה של מדינת ישראל.

החברים שלנו אוהבים את מה שאנחנו עושים ורוצים לתמוך בערוץ, לתת לנו רוח גבית להמשיך ולעשות תקשורת כמו שאנחנו יודעים – אקטואליה יהודית, עם שיחות עומק ופרשנות ללא צנזורה וללא משוא פנים.

רוצים לתמוך בערוץ TOV מבלי להצטרף ליחידה?

עזרו לנו להמשיך ליצור תוכן טוב עבורכם

בחרו אחת מהאפשרויות

נא בדוק את החיבור שלך לאינטרנט