חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

הרב קוסטינר לא דייק? תחקיר TOV מראה אחרת

הרב קוסטינר הואשם כי לא דייק בדבריו וכי ההצגה המדוברת לא קשורה ללהט"בים - המציאות מראה אחרת

שתפו :

הרב צבי קוסטינר
צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

השבוע פורסמו דברים חריפים שאמר הרב צבי קוסטינר שליט"א נגד משרד החינוך. לדבריו, ביום השואה הועברה הצגה לתלמידי בית ספר יסודי במצפה רמון. ההצגה עסקה בהצלת משפחה יהודית בשואה על ידי כומר נוצרי, בסופה אירע רומן להט"בי בין אב המשפחה שהכומר הציל לבין הכומר עצמו. הרב קוסטינר תקף את המסרים הלהט"בים שהועברו לתלמידים ואמר:  "זה השיגעון היום על הנצרות שרוצים להשמיד אותנו, הכומר והאבא מתחתנים. מטורף, משוגעים. עד איפה הטירוף מגיע במשרד החינוך, זה הקרב של כולנו, כל אחד במקום שלו, לא להתבייש לקחת אומץ, איפה שאתה עובד להגיד: להט"בים הביתה, הומואים הביתה, רשע, רשע, רשע ועוד רשע. מי שיודע כמה אלימות יש שמה, כמה פגיעות מיניות יש שמה. רשעים. הם הולכים להכניס לכל בית את השיגעון הזה. ואנחנו מפחדים. הורה אחד, הורה שתיים".

https://tovnews.co.il/%d7%97%d7%95%d7%a4%d7%a9-%d7%94%d7%91%d7%99%d7%98%d7%95%d7%99-%d7%9e%d7%aa%d7%a7%d7%a4%d7%94-%d7%9c%d7%94%d7%98%d7%91%d7%99%d7%a1%d7%98%d7%99%d7%aa-%d7%a2%d7%9c-%d7%94%d7%a8%d7%91-%d7%a7%d7%95/

בבית הספר בו התקיימה ההצגה הכחישו בנחרצות את טענות הרב קוסטינר לפיהן הוצגו לתלמידים תכנים להט"בים. בהודעה שפירסמו בעמוד הפייסבוק של בית הספר נכתב : "חשוב לי להבהיר, שהרב כנראה הוטעה על ידי גורמים שונים. ההצגה "הוגו" עסקה בהצלת יהודים בשואה, במקרה הספציפי הזה, על ידי משפחה נוצרית. (חסידי אומות העולם).באורח נס, ניצלו חייהם של הוריו של הוגו, והם באו לקחת את בנם מהמשפחה הנוצרית. לא היה שום רמז, ואפילו בדל בדילו של רמז, לשום קשר רומנטי בין האבות, כיוון שגם במציאות לא היה קשר שכזה. בית הספר ממ"ד הראל, מתנהל ברוח ההלכה, כפי שנהוג ומקובל בכל מוסדות החמ"ד".

אך למרות ההכחשות הנמרצות של בית הספר, מורה שהייתה בהצגה בבית הספר מספרת לאתר TOV כי המסרים הלהט"בים עליהם דיבר הרב קוסטינר אכן הועברו לתלמידים. לדברי המורה, הכחשות בית הספר לא נכונות ומדובר בעובדה עליה לא ניתן לערער.  גם ממסמכים פנימיים המחולקים לצוותים כחלק מליווי ההצגה עולה כי בהצגה טמונים מסרים להט"בים. וכך כתוב באחד המסמכים: "ההצגה מציגה משפחה אחרת. שיש בה שתי אימהות ושני אבות, שנוצרה כך מכורח נסיבות החיים. בחברה הישראלית בימינו יש הרבה סוגי משפחות, וההצגה יכולה לייצר שיח גם בנושא זה: מהו הדבר היוצר משפחה? אלו סוגי משפחות קיימות? וכיוצא בזה". בנוסף, הבוקר (ה') התראיינה בתוכנית הרדיו של כאן רשת ב' יוצרת ההצגה. במהלך הראיון,הודתה היוצרת כי אחד הכוונת של ההצגה זה לעורר דיון על קבלה של משפחות "שונות". למרות הדברים, לאתר TOV נודע שהמנהל מכחיש בתוקף כי בהצגה הועברו מסרים להט"בים לילדים וכי הוא קורא לציבור לצפות בהצגה על מנת לאמת את דבריו.

ערוץ ToV אקטואליה יהודית ברשתות החברתיות   🇮🇱

המכללה לחיים1
עוד באותו נושא
רוצים להתעדכן מיד כשיש חדש?
הצטרפו לניוזלטר:
הרשמה
עדכן אותי
guest
1 תגובה
הישן ביותר
החדש ביותר המדורג ביותר
Inline Feedbacks
צפה בכל התגובות
עליזה
עליזה
1 שנה לפני

בכורח הנסיבות היו לילד שני זוגות הורים, ביולוגי ומאמץ, וההצגה מעודדת שיחה על מה זו משפחה.

המכללה לחיים1

כתבות נוספות

נא בדוק את החיבור שלך לאינטרנט

1
0
מה אתם חושבים? נשמח שתגיבו.x

תחזית מזג האוויר

אפשר לבחור ערים מסוימות בלחיצה על המיקום

זמני היום