חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

רשימת ימינה בכנסת הבאה: בנט בחוץ, שקד בראש ולצידה מתן כהנא?

כך עולה מהפגישה המשולשת שהתקיימה היום (א') בין בנט, שקד וכהנא

שתפו :

לפני קצת פחות משבוע הדהים ראש הממשלה בנט את המערכת הפוליטית שכהודיע כי החליט לפזר את הכנסת, על כשלונה של הממשלה בהעברת חוק תקנות יו"ש. בנט רואה את הסקרים לפיהן ימינה נמצאת על גבול אחוז החסימה, וחושש מהתבזות. בימים האחרונים מקיים בנט התייעצויות עם מקורביו בשאלה האם לפרוש לעת עתה מהחיים הפוליטים. בשעות האחרונות התקיימה פגישה משולשת בין בנט, שקד וכהנא. בפגישה, דנו השלושה בשאלה האם לרוץ בבחירות הקרובות ובאיזה הרכב. העיתונאית שירית אביטן מדווחת כי על פי המסתמן, שקד תעמוד בראש רשימת ימינה בבחירות הבאות ולצידה סגן שר הדתות מתן כהנא. חשוב להדגיש כי למרות ההסכמות המתגבשות בין השלושה, עדיין אין החלטה סופית.

https://tovnews.co.il/%d7%94%d7%a9%d7%91%d7%95%d7%a2-%d7%a9%d7%99%d7%94%d7%99%d7%94-%d7%94%d7%9c%d7%95%d7%96-%d7%94%d7%a6%d7%a4%d7%95%d7%a3-%d7%91%d7%9b%d7%a0%d7%a1%d7%aa-%d7%95%d7%9e%d7%aa%d7%99-%d7%9c%d7%a4%d7%99/

כזכור, שרת הפנים איילת שקד, אמרה ביום רביעי האחרון ל-ynet כי הוא מסכימה לשבת תחת ראש האופוזיציה בנימין נתניהו- כבר בכנסת הזאת. השרה שקד שהתה בימים האחרונים במרוקו לקידום וחיזוק היחסים בין המדינות, קיבלה שם את ההודעה מבנט על פיזור הכנסת. למרות שהחוק לפיזור הכנסת עבר בשבוע שעבר בקריאה טרומית, הניסיונות להקמת ממשלה חלופית עוד בכנסת הנוכחית נמשכים, למרות שהסיכויים למהלך נמוכים. האופוזיציה והקואליציה טרם הסכימו על תאריך מוסכם לפיזור הכנסת בקריאה שנייה ושלישית, ונראה כי ההתכתשות בין הצדדים תמשיך עד הרגע אחרון.

 

ערוץ ToV אקטואליה יהודית ברשתות החברתיות   🇮🇱

עוד באותו נושא
רוצים להתעדכן מיד כשיש חדש?
הצטרפו לניוזלטר:
הרשמה
עדכן אותי
guest
2 תגובות
הישן ביותר
החדש ביותר המדורג ביותר
Inline Feedbacks
צפה בכל התגובות
יבגני
יבגני
1 שנה לפני

אפילו הרצל לא רוצה להסתכל עליהם

נירה
נירה
1 שנה לפני

מתן כהנא שאם אינני טועה במשמרתו נהרגו 45 איש במירון יהייה בראש רשימה עם שקד? אולי כדאי לחכות אם הועדה הממלכתית לחקר ארועי מירון תמליץ או לא תמליץ להעמידו לדין על אחריותו מיניסטריאלית לאסום מירון.זה לא קרה במשמרת שלו ? כשההגוף הממונה על המקומות הקדושיפ כפוף לו? מעניין.

כתבות נוספות

אולי יעניין אותך...
רוצים להתעדכן מיד כשיש חדש?
הצטרפו לניוזלטר:

נא בדוק את החיבור שלך לאינטרנט

2
0
מה אתם חושבים? נשמח שתגיבו.x

תחזית מזג האוויר

אפשר לבחור ערים מסוימות בלחיצה על המיקום

זמני היום