חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

"ידיעות אחרונות" בקלות יכול היה להיות העיתון של המפלגה הקומוניסטית

התקשורת הממסדית בישראל שכחה שהתפקיד שלה הוא למסור מידע, ובמקום זה התחילה לחנך את הציבור

שתפו :

הבוקר (שלישי) בעמוד האחורי של ידיעות אחרונות הופיעה כתבה עם הכותרת המפוצצת "המדינה גאה בה". לא פחות.

במי המדינה גאה כל כך, שאלתי את עצמי, ואיך זה שמישהי שהמדינה כולה גאה בה לא זוכה לאיזה דף כפול במוסף של סוף השבוע? התשובה הגיעה מיד בכותרת המשנה: מדובר סך הכל בגבר שהפך את עצמו לאשה, הנקרא בשם "נועם שחר". מה יש למדינה להיות גאה באותו האיש שאחרי מספר פרוצדורות רפואיות מלאכותיות נראה פחות או יותר כמו אשה? הוא (או היא, איך שתרצו) חייל שיזכה באות מצטיין הנשיא ביום העצמאות. אחד מתוך מאה ועשרים.

ידיעות אחרונות היקרים שלי, כמה תתפלאו לשמוע, ה"מדינה" לא גאה בה. זו כותרת שאולי מתאימה ל"פראבדה" הקומוניסטי או ל"אוואנטי" של איטליה הפאשיסטית. אבל פה אנחנו בדמוקרטיה, ורוב העם פחות מתלהב מאנשים שהחליטו לנצל משאבים רפואיים ציבוריים יקרים לכריתת איברים ושינויים הורמונליים רק בגלל איזה משבר נפשי שעברו. עובדה, הטרנסג'נדרים האומללים כל הזמן מתלוננים על כך שהחברה לא מכילה אותם ולא מקבלת אותם כמו שצריך – אז איך פתאום היא גאה בהם? אז אולי, רק אולי, ה"גאווה" של המדינה באיש המסכן הזה נובעת מכך שבידיעות אחרונות עדיין חושבים, ממש כמו סטאלין בשעתו ומוסוליני במקומו, שהם הם המדינה?

אגב, האומללים הללו הקרואים "טרנסג'נדרים", שבזמן האחרון מכריחים אותנו להתחשב ברגשות שלהם ולפנות אליהם במין (מגדר, מגדר!) שהם בחרו. אף פעם לא הבנתי אותם. אם מין ביולוגי הוא סתם והכל זה בכלל הבניה מגדרית – אז מה כל כך דחוף לך שאפנה אליך כאשה? הרי אין דבר כזה אשה, הכל מובנה ומדומיין! ובכלל בשנים האחרונות מטפטפים לנו בלי סוף את הנתון (השנוי במחלוקת) שהומוסקסואליות קיימת גם בטבע ולכן זה טבעי. ובכן, אף פעם לא ראיתי חמור או גמל שמחליט שהוא נהפך לאתון או לנאקה. זה פשוט לא קיים. אז הפעם שכחנו מהטבע, כי באג'נדה זה קצת פחות מסתדר?

https://tovnews.co.il/%d7%94%d7%9e%d7%9b%d7%aa%d7%91-%d7%a9%d7%9c-%d7%94%d7%a0%d7%a9%d7%99%d7%90%d7%94-%d7%97%d7%99%d7%95%d7%aa-%d7%9c%d7%90%d7%9e%d7%a1%d7%9c%d7%9d-%d7%9e%d7%a2%d7%99%d7%93-%d7%94%d7%90%d7%a6%d7%99%d7%9c/

נחזור לבחור שלנו שהחליט שהוא אשה ועכשיו המדינה גאה בו. המשכתי לגוף הכתבה, ואורו עיני: "סיפורה של שחר, תושבת כפר סבא, פורסם לראשונה בידיעות אחרונות ב16.6.2021, כשהפכה ללוחמת הטרנסג'נדרית הראשונה בפיקוד העורף, עכשיו היא שוברת עוד תקרת זכוכית: היא נבחרה לאחת מ-120 החיילים שיקבלו את האות בטקס המסורתי". שמעתם? היא שברה עוד תקרת זכוכית. כן, כן, מסתבר שיש תקרת זכוכית שנקראת "לזכות באות הנשיא ביום העצמאות". מסתבר שלי גם יש עוד כמה תקרות זכוכית לפרוץ. אבל אף אחד לא יכתוב על זה בעמוד האחורי של ידיעות אחרונות.

עכשיו תראו איזה פלא, איזה עולם מדהים, דווקא הגבר הראשון שהפך לאשה וגם נהיה לוחמת (סתם סחרור מגדרי מטורלל, סך הכל חייל קרבי בפיקוד העורף), דווקא הוא (היא, היא!) זכה באות מצטיין הנשיא. לא יאומן! אני בטוח שזה בגלל הכישורים שלו נטו. שום דבר מעבר. זה לא שמישהו בצה"ל חשב שזה מצטלם נורא מגניב ופרוגרסיבי ולכן כדאי לבחור דווקא בו כדי להרשים את כל הארגונים שעשינו בהם הכשרות מפנקות עם קוראסונים מלאים בסלמון וחמאה בהפסקות והבטחות לתפקידים מפנקים אחרי השחרור. לא, לא, הכל ענייני. ה-כ-ל. כמו הזכייה של דנה אינטרנשיונל באירוויזיון בגלל הכישורים המוזיקליים שלה, נו.

וברגע של רצינות, ידיעות אחרונות הם לא המדינה, והחייל המבולבל הזה שחושב שהוא חיילת הוא לא הצבא. רק כואב הלב על כל ה119 חיילים אחרים שזוכים באות הנשיא ביום העצמאות הקרוב. אני מניח שחלקם באמת ראויים לכך, אבל עכשיו, אף אחד כבר לא ידע מזה.

tal
Author: tal

ערוץ ToV אקטואליה יהודית ברשתות החברתיות   🇮🇱

עוד באותו נושא
רוצים להתעדכן מיד כשיש חדש?
הצטרפו לניוזלטר:
הרשמה
עדכן אותי
guest
5 תגובות
הישן ביותר
החדש ביותר המדורג ביותר
Inline Feedbacks
צפה בכל התגובות
נתנאל טל
נתנאל טל
1 שנה לפני

בול

גאיה
גאיה
1 שנה לפני

מה לכתבה על הטרנסג'נדר ולקומוניזם?
הגבר ה"מסכן" מפסיק להיות מסכן וטוב שכך.

אסף
אסף
1 שנה לפני

צודק

קווירית גאה
קווירית גאה
1 שנה לפני

כתבה טרנספובית ומפיצה שנאה. אני מאחלת לכותב שירבה באהבה

מזל שאין הרבה כמוך
מזל שאין הרבה כמוך
1 שנה לפני

פה אנחנו בדמוקרטיה ורוב העם פחות מתלהב מאנשים חשוכים כמוך

כתבות נוספות

נא בדוק את החיבור שלך לאינטרנט

5
0
מה אתם חושבים? נשמח שתגיבו.x

תחזית מזג האוויר

אפשר לבחור ערים מסוימות בלחיצה על המיקום

זמני היום