חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

ראש הממשלה נפתלי בנט ייפגש היום עם נשיא איחוד האמירויות

ראש הממשלה נחת לפני זמן קצר באבו דאבי וייפגש עם נשיא איחוד האמירויות- שייח' מוחמד בן זאיד

שתפו :

צילום: קובי גדעון, לע"מ

בהזמנת נשיא איחוד האמירויות, שייח' מוחמד בן זאיד, המריא הבוקר (ה') ראש הממשלה נפתלי בנט לביקור בזק במדינה. בנט התקבל לפני זמן קצר במשמר כבוד ע"י שר החוץ של איחוד האמירויות שייח' עבדאללה בן זאיד. בהמשך היום ייפגשו השניים בארמונו הפרטי וישוחחו על שורת נושאים אזוריים. זוהי פגישתם השלישית בחודשים האחרונים, הם נפגשו בחודש דצמבר אשתקד באבו דאבי ובחודש מרץ במצרים.

עם המראתו אמר ראש הממשלה: "אני נוסע עכשיו לאיחוד האמירויות. אביע בפני משפחת המלוכה את תנחומיי ואת תנחומי העם בישראל על פטירתו של הנשיא, השייח' ח'ליפה בן זאיד, שסייע לסלול את הדרך לשותפות בין ישראל לאמירויות – אותה שותפות שאנו מחזקים היום. הוא הוסיף ואמר כי: "אני אפגוש את הנשיא, השייח' מוחמד בן זאיד, איש חזון, מנהיג אמיץ. היום אנחנו נבנה ביחד קומה נוספת בקשר המיוחד שנרקם בין שתי המדינות למען צמיחה וביטחון של שני העמים".

https://tovnews.co.il/%d7%a2%d7%95%d7%93-%d7%9e%d7%9b%d7%94-%d7%9c%d7%9e%d7%9e%d7%a9%d7%9c%d7%94-%d7%97%d7%95%d7%a7-%d7%a9%d7%9b%d7%a8-%d7%94%d7%9e%d7%99%d7%a0%d7%99%d7%9e%d7%95%d7%9d-%d7%a2%d7%91%d7%a8-%d7%91%d7%9b%d7%a0/

בהמשך דבריו בירך בנט על ההחלטה אמש של הסוכנות הבינלאומית: "אני מברך את הסוכנות הבינלאומית לאנרגיה אטומית על ההחלטה אתמול של מועצת הנגידים, החלטה שאומרת בצורה ברורה שאיראן ממשיכה לשחק משחקים, איראן ממשיכה להסתתר ולהחביא". לדבריו, "אנחנו רואים בהחלטה הזאת מצד אחד את השקרים ואת הצביעות של איראן בהקשר הגרעין ובכלל, ומצד שני אנחנו רואים פה עמידה נכונה של מדינות העולם בהבחנה בין טוב לרע, כשהם אומרים בצורה ברורה: איראן מסתירה את הדברים. אנחנו לא נרפה בעניין הזה".

הפגישה מתקיימת בעיצומו של המשבר הפוליטי על רקע חוק שכר מינימום שעבר אמש בקריאה טרומית בכנסת, חוק יו"ש שנפל וההצבעה על מינוי ח"כ מתן כהנא לשר הדתות שגם כן כשלה. בנוסף, השמועות על פרישתו של ח"כ ניר אורבך ואמירתו של שר האוצר ליברמן כי הדיונים על תקציב המדינה יידחו, מוסיפות סערה למערכת הפוליטית הגועשת.

ערוץ ToV אקטואליה יהודית ברשתות החברתיות   🇮🇱

עוד באותו נושא
רוצים להתעדכן מיד כשיש חדש?
הצטרפו לניוזלטר:
הרשמה
עדכן אותי
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
צפה בכל התגובות

כתבות נוספות

נא בדוק את החיבור שלך לאינטרנט

0
מה אתם חושבים? נשמח שתגיבו.x

תחזית מזג האוויר

אפשר לבחור ערים מסוימות בלחיצה על המיקום

זמני היום