חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

"שהרופא יסתכל לי בעיניים ועל הבן שלי"

הנהגת ההסתדרות הרפואית החליטה על שביתה כללית ל-24 שעות - עבודה במתכונת שבת וכבר יש מי שמשלם את המחיר

שתפו :

פרוגרסיבים
ערוץ הכנסת

"הם הורים לילד בן 8 עם צרכים מיוחדים. הם הגיעו הבוקר ל"שניידר" לטיפול כואב וקשה תחת הרדמה מלאה ובצום של שעות. המזכירות התנצלו 'אמרו לנו לא להגיד לכם כלום, לא לעדכן על ביטול הטיפול. ההנהלה אסרה עלינו לדבר'. האב:" שרופא הריאות יסתכל לי בעיניים ועל הבן שלי, את המרפאה הפרטית שלו לא השבית". כך פירסם כתב הבריאות של "ידיעות אחרונות", יאיר קראוס הבוקר.

העדות הגיעה גם לידי שר הבריאות משה ארבל ובצהרי היום בבית הדין לעבודה הוא אמר: "בניגוד לנאמר על ידי נציגי הסתדרות הרופאים, לא כל מי שמגיע לבי"ח מקבל טיפול. אני מקבל הודעות ופניות ממטופלים שהגיעו ונדחו ואני מפנה גם לדיווח של העיתונאי יאיר קראוס על ילד בן 8 שהגיע לבי"ח ולא קיבל טיפול".

הסתדרות הרופאים טענה בתגובה שזה שקר.

בינתיים ממתינים להחלטת בית הדין לענייני עבודה.

עדות נוספת שמתארת את הפגיעה במטופלים: ‏"אני עם סרטן מפושט ואלים, נתנו לי שבועות עד חודשים לחיות", סיפר מאיר ממש עכשיו. "מכאיב לי ומעיק והיום אמורים לנתח. הגעתי לבית החולים בצום והפסקתי את מדללי הדם ואמרו לי ללכת, שאין מי שיטפל בי. כואב לי והגידול אוכל לי את הגוף. היפוקרטס מתהפך בקברו".

גם הצוותים הרפואיים לא הסתירו את אכזבתם ואת חששם מהמצב שנוצר.

"סיפור מהערב: זוג חברים התארח אצלנו לארוחה, האישה מנתחת בבית חולים במרכז הארץ. מקבל עדכון שמחר יש שביתה. מספרת לי בדמעות שיש 8 ניתוחים שנדחו לאנשים שחיכו להם לפחות חצי שנה. היא חושבת לנסוע בכל זאת אבל חוששת למקום עבודתה. אין שום הצדקה לפגוע בחולים בשם עיקרון פוליטי, עצוב".

Meir
Author: Meir

ערוץ ToV אקטואליה יהודית ברשתות החברתיות   🇮🇱

עוד באותו נושא
רוצים להתעדכן מיד כשיש חדש?
הצטרפו לניוזלטר:
הרשמה
עדכן אותי
guest
3 תגובות
הישן ביותר
החדש ביותר המדורג ביותר
Inline Feedbacks
צפה בכל התגובות
יעקב ל
יעקב ל
9 חודשים לפני

הרופאים הבכירים חוגגים בקליניקות הפרטיות ,.חסרי לב ומוסר

אלומה
אלומה
9 חודשים לפני

שיורידו להם משכורת.

אזרח יהודי
אזרח יהודי
9 חודשים לפני

התאבון גדל לרופאים את שלהם מקבלים בסוף החודש איפוא השבועה שלהם שווה לתחת בושה בלי מצפון בלי רגש עדיף שיעופו אים הרופאים הגעו לרמה הזאת עדיף שיעופו מפה רפואה זה מקצוע של חמלה רגש ואת זה הם לא מסוגלים לתת מה הקשר רפואה ופוליטיקה

כתבות נוספות

נא בדוק את החיבור שלך לאינטרנט

3
0
מה אתם חושבים? נשמח שתגיבו.x

תחזית מזג האוויר

אפשר לבחור ערים מסוימות בלחיצה על המיקום

זמני היום