חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

חשיפה: כך תוכננה האנרכיה

נחשף מסמך שנוסח על ידי המשנה ליועמ"ש לשעבר שמסביר כיצד יש לנהוג במקרה של משבר חוקתי

שתפו :

פלאש 90

"אם המשטרה תעמוד בפני סיטואציה שבה יורה לה השר לנקוט בפעולה מסוימת, אשר בית המשפט העליון והיועצת המשפטית לממשלה קבעו כי אינה חוקית, מחוייבים המפכ"ל והמשטרה כולה, לציית להוראות היועמ"שית לממשלה ולבית המשפט העליון". כך כותב המשנה לשעבר ליועמ"ש לממשלה עו"ד אבי ליכט במסמך שניסח לבקשת האלוף במיל' מתן וילנאי מטעמו של פורום "מפקדים למען ביטחון ישראל". אותו פורום מאגד מעל 400 בכירים בדימוס בצה"ל, בשב"כ, במוסד ובמשטרה.

עוד נכתב באותו מסמך: "בסוגיות משפטיות על הרשות ועובדיה להשמע לעמדת הייעוץ המשפטי הפנימי ולעמדת היועצת. במקרה בו הוגשה עתירה לבית המשפט – על הרשויות לפעול בהתאם לצווים שיינתנו, שאחרת עלולים עובדי הציבור ואף נבחרי הציבור לשאת בהשלכות הפרת הוראה שיפוטית".

באותו מסמך מקנה עו"ד ליכט כח רב לייעוץ המשפטי: "היועץ המשפטי לממשלה הוא הפרשן המוסמך של החוק עבור כל זרועותיה של הרשות המבצעת. חוות דעתו משקפת מבחינת הממשלה ורשויותיה את הדין הקיים, ועל הרשויות לקיים את חוות הדעת שלו, כל עוד לא נפסק אחרת על ידי בית משפט מוסמך. אם בפני נציג של הרשות המבצעת עומדת דילמה לגבי חוקיות הוראה מסוימת שקיבל, עליו לפעול בהתאם לעמדת היועץ המשפטי הפנימי ובמקרה הצורך בהתאם להנחיית היועץ המשפטי לממשלה".

מתן וילנאי, המשמש כיום יו"ר תנועת מפקדים למען ביטחון ישראל, הוא היוזם של המסמך. לפני כחודש  התבטא ברדיו ynet: "מרי אזרחי נראה לי כיוון מעניין ונכון. אנחנו כבר דיקטטורה מהרבה מאוד בחינות. המשטרה עוד לא עצרה את הפרחח שרץ אחרי מח"ט בנימין וצרח כמו מטורף, אבל כן מוצאת זמן להתעסק עם ברק וגולן".

 

 

 

 

ערוץ ToV אקטואליה יהודית ברשתות החברתיות   🇮🇱

עוד באותו נושא
רוצים להתעדכן מיד כשיש חדש?
הצטרפו לניוזלטר:
הרשמה
עדכן אותי
guest
7 תגובות
הישן ביותר
החדש ביותר המדורג ביותר
Inline Feedbacks
צפה בכל התגובות
ארי
ארי
9 חודשים לפני

המסמך מוכיח בהמשך לאמירות ולכל מה שנחשף עד כמה השחיתות פשתה במוקדי כוח אלימים כתנועת טרור שמאלנית החתורה תחת העם והמדינה מזה שנים ואל מול הממשלה הנבחרת כימין מלא מלא הם מתאבדים לאבד הכל. שיעשו זאת על עצמם וכל מה שמדומיין בהם כח אל מול רוב העם, כולל היועמשית המושחתת והרשויות התומכות יפל כמגדל בבל ללא סליחה

רפי
רפי
9 חודשים לפני

היה צפוי שנגיע למצב הזה יש גבול לגנבת השמאל את המדינה כולה , התנהגות השמאל
זו ההוכחה הגדולה ביותר שחייבים לתקן את מערכת המשפט כולה לחלוטין את העוולות שנעשו ב 70 שנה

Subs
Subs
9 חודשים לפני

נראה לי שאדון וילנאי לא מודע מה המשטרה עושה ולא עושה. המשטרה רודפת הרבה יותר אחרי מתנחלים שלא עשו שום דבר ומכניסה אותם למעצרים מנהליים, שאמורים להיות שמורים לאויבינו המחבלים הפלסטינים, וכמעט שלא מתעסקת עם מארגני האנרכיה, המסיתים, המאיימים, המתפרעים – ובטח שלא מתעסקת עם ראשי הנחש שעומדים מאחורי ניסיון המהפיכה שמתרחש פה; מהפיכה נגד רוב העם ונבחריו; נגד הדמוקרטיה האמיתית; נגד שלטון החוק האמיתי (החוק הוא קובץ של מסמכים שקיבלו את אישור הפרלמנט, קרי כנסת ישראל. החוק איננו קבוצה אליטיסטית ומנותקת של אנשים עם גלימות או בתפקיד פקידותי ממונה).

מיכה
מיכה
9 חודשים לפני

ממשלה בוחרים בקלפי.

יהודי קורא תנ"ך
יהודי קורא תנ"ך
9 חודשים לפני

עזבו את התורה ומי יודע לאן יגיעו

יוסף
יוסף
9 חודשים לפני

כשאין תורה אין ערכים יש רק כוח וכסף ושלטון זה הערכים היחידים ההון שומר על שלטון ושלטון שומר על ההון ממש דת חדשה אין יהדות רק משיח שינער את העם הזה כמו שהבטיח משה וקם העם הזה וזנה אחרי אלוהים אחרים ע"ז התחלפה בכסף כוח ושלטון

Integrity
Integrity
7 חודשים לפני

היגיע הזמן להפסיק ליילל ולהתלונן. היגיע הזמן לפעול בפעולות נגד מסיביות, החל מנתניהו וכלה במצביעי הימין. מחקרים הוכיחו שהנגדות פעילה של 5% מהמתנגדים לפעולות האימה שאנו חווים אותם מידי יום, תביא לביטול כל הרפש והלכלוך הקיים היום. החל מ"הברקים" המשך ב"ברלסלרים" וכלה בפראים שמשתוללים ברחובות.

כתבות נוספות

אולי יעניין אותך...
רוצים להתעדכן מיד כשיש חדש?
הצטרפו לניוזלטר:

נא בדוק את החיבור שלך לאינטרנט

7
0
מה אתם חושבים? נשמח שתגיבו.x

תחזית מזג האוויר

אפשר לבחור ערים מסוימות בלחיצה על המיקום

זמני היום