חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

"אני מוכן להיות הפרזנטור": פיני בדש בהצעה לגיוס מהיר של שוטרים

יו"ר מועצת עומר, תא"ל במיל' פיני בדש נפגש עם השר בן גביר והציע לו כיצד לטפל בבעיית המחסור החמור בשוטרים ובגיוס למשמר הלאומי

שתפו :

תא"ל במיל' וראש מועצת עומר, פיני בדש, בהצעה מקורית לשר בן גביר כיצד לפתור במהירות האפשרית את מצוקת כח האדם וגיוס השוטרים למשטרה, מג"ב והמשמר הלאומי: "היום מתפטרים שוטרים מהמשטרה יותר מאשר כמה שמתגייסים. למרות שהעלו את השכר ב-30%, למרות שיש 5000 תקנים ותקציבים לעניין, וחוק הפרוטקשן שעבר. אני הצעתי כדי להעלות את הגיוס לנצל את ההזדמנות שחיילים משתחררים ויש להם עבודה מועדפת. בואו נעביר החלטה שחייל שיתגייס למשמר הלאומי יקבל שנתיים ואפילו 3 שנים עבודה מועדפת. אני מניח שבין 20% ל-30% יישארו במשטרה, מג"ב או במשמר הלאומי. זו הדרך הכי טובה להביא את הלוחמים הכי טובים במיידי".

 

https://youtu.be/m1Iq_upQORk

בדש: "היום, קיצרו את ההכשרה של שוטר משנה לחודשיים כי אין ברירה. אם ההכשרה תהיה שנה הפשע ישלוט בנו. אם אתה לוקח לוחמים, צעירים ומוכשרים אפשר בחודשיים ללמד אותם מהר את הכללים וזו הדרך הטובה ביותר והמהירה לגייס. אני גם הצעתי את עצמי כפרזנטור, בתור אחד שמתריע שאין משילות, שיש בעיה של בטחון אישי, בואו נפסיק ליילל ולקטר בואו נתגייס למשמר הלאומי ולמשטרה".

מה דעתו על חוק הפרוטקשן וחוק המעצרים? מה דעתו על הרפורמה?
צפו בראיון המלא באולפן ערוץ TOV

ערוץ ToV אקטואליה יהודית ברשתות החברתיות   🇮🇱

עוד באותו נושא
רוצים להתעדכן מיד כשיש חדש?
הצטרפו לניוזלטר:
הרשמה
עדכן אותי
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
צפה בכל התגובות

כתבות נוספות

נא בדוק את החיבור שלך לאינטרנט

0
מה אתם חושבים? נשמח שתגיבו.x

תחזית מזג האוויר

אפשר לבחור ערים מסוימות בלחיצה על המיקום

זמני היום