חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

משמעות המחאה עבור האזרחים: "70% מהאירועים לא מטופלים. תחנות המשטרה בקריסה"

איש המשטרה לשעבר קוקו בן סימון לא רוצה להתייחס לאכיפה הבררנית אבל מציג תמונת מצב מדאיגה מאוד מבחינת היכולת של המשטרה לטפל במשימות השוטפות במקביל למחאה

שתפו :

Jamal Awad/Flash90

משטרת ישראל מתגלה בחודשים האחרונים בצד מאוד מסוים שהיא תופסת. בשטח רואים בבירור אכיפה בררנית ומיטיבה כלפי האנשים עם "הדעות הנכונות" שלהם מותר לעשות מה שהם רוצים, לעומת אלו שתומכים ברפורמה שחוטפים יד קשה.

 

רכז מודיעין משטרתי לשעבר, קוקו בן סימון, מנסה לסנגר על התנהלות המשטרה: "היו פה תמיד הפגנות מכל רקע. מי שעומד בחזית זו המשטרה. כרגע אנחנו חווים סדר יום שנכפה על המשטרה. המשטרה צריכה להתמודד עם זה. המשטרה נשאבה לזה והיא בשחיקה. כל מחאה כזו כמו בנתב"ג זה אלף שוטרים. לוקחים אותם מהתחנות והמשטרה לקראת קריסה. וזה משפיע על הבטחון האישי של האזרח. 70% מהאירועים לא מטופלים, לא בתלונות לא בקורבנות עבירה שבאים להגיש תלונה. אין חוקרים וכל המשטרה בתגבורים לטובת המחאות. תחנות המשטרה בקריסה, אין אמצעים ואין כח אדם".

לבי עם השוטרים כי הם שחוקים. אין להם יום ואין להם לילה. אני לא יודע לפתור את הנושא של אכיפה בררנית. ההפגנות מכסות את כל הארץ. מה מצפים מהמשטרה? מה קורה בשגרה?

מה דעתו על התפקוד של עמי אשד?
צפו בראיון המלא באולפן ערוץ TOV

 

ליאור ג'יפים וחוויה אתגרית

https://bit.ly/LiorBenYashar

ערוץ ToV אקטואליה יהודית ברשתות החברתיות   🇮🇱

המכללה לחיים1
עוד באותו נושא
רוצים להתעדכן מיד כשיש חדש?
הצטרפו לניוזלטר:
הרשמה
עדכן אותי
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
צפה בכל התגובות
המכללה לחיים1

כתבות נוספות

נא בדוק את החיבור שלך לאינטרנט

0
מה אתם חושבים? נשמח שתגיבו.x

תחזית מזג האוויר

אפשר לבחור ערים מסוימות בלחיצה על המיקום

זמני היום