חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

תומכי טרור בכנסת ישראל

הימים ימי מלחמה עם מתח נורא והגדרה מחדש של המושג טרור. דוקא ביום הזה נורא כל כך לראות כיצד הצביעו כל חברי הכנסת הערבים מהסיעות חד"ש ורע"מ נגד הצעת חוק של מאבק בטרור

שתפו :

צילום מסך

מליאת הכנסת אישרה היום (רביעי) בקריאה ראשונה את הצעת חוק המאבק בטרור, האוסרת צריכה שיטתית וממושכת של פרסומים מסוימים של ארגוני טרור כמו חמאס ודאע"ש שכוללים דברי שבח, אהדה או עידוד למעשי הטרור או תיעוד של מעשי הטרור.

בתזכיר הצעת החוק נכתב: "על פי המוצע יעמוד העונש בצד עבירה זו על שנת מאסר וזאת בהתאם למדרג הקיים בסעיף 24, שכולל את עבירת ההסתה שעונשה חמש שנות מאסר, את עבירת גילוי ההזדהות שעונשה שלוש שנות מאסר ואת עבירת ההחזקה לשם פרסום, שעונשה שנתיים מאסר".

עם זאת, צריכה של פרסומים שנעשתה באקראי, בתום לב או במטרה כשרה לא תחשב כצריכה אסורה.

17 ח"כים הצביעו בעד ושמונה התנגדו. כל המתנגדים הם מהסיעות הערביות כולל חברי הכנסת אחמד טיבי ומנסור עבאס.

 

 

הבוקר עלה לשידור דובר המשטרה אלי לוי לרדיו "גלי ישראל" והתייחס בראיון לשרון גל להסתה ברשתות החברתיות:

״עד עכשיו נעצרו ונכלאו 110 ערבים ישראלים בעיקר בשל החשד לתמיכה בארגון הנאצי חמאס-דאעש. יש עוד עשרות חשודים שנגדם מתנהלת חקירה בתנאים מגבילים כאלה ואחרים. הפוסט של השחקנית הערביה הישראלית הופך את הבטן. מאיפה החוצפה של מי שנהנה מבתי החולים הישראלים, מהגנת צה״ל וממדינת ישראל – להביע תמיכה בארגון כל כך אכזרי? לא עוד. קיצרנו את תהליכי הטיפול באנשים כאלה. אני עושה עם עצמי חשבון נפש, אולי גם אנחנו נרדמנו לאורך השנים".

שרון: ״ראינו את זה לאורך שנים והתרענו. גם כאן. אבל מה שיותר חשוב שהמדיניות הזו תישמר גם אחרי המלחמה, שלא נחזור להתנהג כמו מטומטמים״.

כנסת ישראל

Meir
Author: Meir

ערוץ ToV אקטואליה יהודית ברשתות החברתיות   🇮🇱

עוד באותו נושא
רוצים להתעדכן מיד כשיש חדש?
הצטרפו לניוזלטר:
הרשמה
עדכן אותי
guest
5 תגובות
הישן ביותר
החדש ביותר המדורג ביותר
Inline Feedbacks
צפה בכל התגובות
נהוראי
נהוראי
6 חודשים לפני

לא מתפלא . הרוב הגדול של הערבים תומוך באחיהם החמסניקים .
כהנא צדק !!!

אהרון
אהרון
6 חודשים לפני

לא צריך הצבעה נגד הטרור זה מובן ללא הצבעה
והכל פלברה ומשחק מכור
אים יצביעו בעד.. אירן תגמור אותם
ואים יצביעו נגד הם לא יבחרו

רפאל
רפאל
6 חודשים לפני

חבל רק בדרך קשה מגלים את אויבי ישראל ההיסטוריה לא מספקת אתכם
זכרו ימות עולם בינו שנות דור ודור
ישמעאל הוא נחש גם אומרים לנו רבותינו
אין שינוי בו ולא יהיה

שחר
שחר
6 חודשים לפני

הצעת חוק מהגרועות שאפשר לחוקק בזמן הזה, היה צריך ללכת על כל הקופה, אבל שוב מתחשבים ביעוץ המשפטי ונופלים בהצעת חוק טובה וחזקה, ואני מתכוון לזה שהצעות החוק צריכות להיות תקיפות יותר בנושא ביטחון ולאומיות, מדינת ישראל היא מדינה יהודית ודמוקרטית, וזה צריך להיות עיקר הבסיס להמשך הקיום במדינה זו, ולכן כי מי שפוגע בבטחון המדינה ואזרחיה ובפרט ליהודים לא יוכל להמשיך לחיות כאן, לשלול לו את האזרחות ולתת לו מספר ימים בודדים שיקנה לעצמו כרטיס טיסה כיוון אחד ולהתראות, לא השעת חוק כזו שמחר בית המשפט יחליט כמה זה צריכה גבוהה של תכנים וכו….
שטויות והבלים, נמאס לנו להריפיון הזה, אתם פוגעים באזרחים הגונים עם הצעות חוק כאלו, אזרחים שנמאס להם לשלם מיסים בצורה מטורפת ולא לקבל במינימום ביטחון פנימי.
החוק הזה אפילו לא חלבי, הייתי אומר פרווה וגם בלי טעם.

שחר
שחר
6 חודשים לפני
הגב ל  שחר

וכן, צריך לשנות דיסקט, ולחוקק מחדש את חוק המואזין, יהודי בארץ ישראל שהולך לתפילה בבוקר לבית הכנסת לא צריך לשמוע את המואזין צועק לו באוזן, איפה אנחנו חיים? במצרים? בלבנון? במגינה ערבית? , ואני פונה לאנשי שס, תפסיקו עם לחיצת היד עם האויב, אנחנו האזרחים לא מוכנים יותר לסבול את ההתנהגות שלכם ולא מוכנים לקבל את יותר את ההכלה הזו, כי אין לנו כוח יותר להכיל, לא אותם ולא אותכם, תתחילו לעבוד במרץ ותמגרו את הבעיות עכשיו כשכולם נמצאים באיזון תודעתי.

כתבות נוספות

אולי יעניין אותך...
רוצים להתעדכן מיד כשיש חדש?
הצטרפו לניוזלטר:

נא בדוק את החיבור שלך לאינטרנט

5
0
מה אתם חושבים? נשמח שתגיבו.x

תחזית מזג האוויר

אפשר לבחור ערים מסוימות בלחיצה על המיקום

זמני היום