חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

ד"ר אדי כהן: אין הבדל בין חמאס למנסור עבאס!

המזרחן ד"ר אדי כהן קורא שלא ליפול בפח של נציג "האחים המוסלמים" מנסור עבאס ומבהיר שעל ישראל לחזור להתיישב בעזה. כהן יוצא נגד הגישה הצבאית-מדינית בשנים האחרונות: "אנחנו לא רוצים יותר צבא קטן וחכם, אלא צבא גדול ואכזרי"

שתפו :

המזרחן ד"ר אדי כהן לא מבין היכן היו הפוליטיקאים כשכל המזרחנים הזהירו אותם מפני זרוע "האחים המוסלמים" שישבה בממשלה: "אין הבדל בין מנסור עבאס לחמאס – שחרור פלסטין זה מה שיש לשניהם בראש".

ד"ר כהן מבהיר כי על ישראל לחזור לימי טרום הגירוש ולהחזיר את ההתיישבות היהודית לחבל עזה: "זה יתרום לביטחון שלנו ואסור להכנע ללחצים שיגיעו כשנעשה זאת".

 

Photo by Atia Mohammed/Flash90

 

כמי שהיה במערכת הביטחון, הוא מדגיש כי מדינת ישראל לא הבינה כל השנים מול איזה אויב היא ניצבת: "ראו בו מעין פרטנר, אבל אין דבר כזה הבלגה והכלה מול טרור".

כעת מדגיש ד"ר כהן כי על ישראל לבודד את חמאס מקווי אספקה ומוסיף כי "העולם הערבי מסתכל עלינו בהלם. אנחנו לא רוצים יותר צבא קטן וחכם, אלא צבא גדול ואכזרי!"

על העדר ההסברה מול העולם הערבי הוא אומר: "זו הפקרה פושעת, אני וחבריי עושים את העבודה במקום משרד ההסברה ומתראיינים לרשתות הערביות והעולמיות כמה פעמים ביום".

צפו בראיון המלא

ערוץ ToV אקטואליה יהודית ברשתות החברתיות   🇮🇱

המכללה לחיים1
עוד באותו נושא
רוצים להתעדכן מיד כשיש חדש?
הצטרפו לניוזלטר:
הרשמה
עדכן אותי
guest
4 תגובות
הישן ביותר
החדש ביותר המדורג ביותר
Inline Feedbacks
צפה בכל התגובות
גיל ט
גיל ט
7 חודשים לפני

https://www.docdroid.net/SmwbQZR/9102023-pdf
השב"כ שמאלני קיצוני ומשאיר רוצחת סדרתית חופשיה כדי להסתיר את הפשעים של רוני אלשיך בתיקי ראש הממשלה.

יוסי
יוסי
7 חודשים לפני

לא נכון ולא הוגן להשוות את מנסור עבאס לחמאס.מנסור עבאס לא רצח אף אחד ולא שלח מישהו לרצוח ואפילו לא הסית לרצוח.לכן הכותרת אינה נכונה!
איני סבור שראוי להכניסו לממשה, אבל מכאן ועד להאשים אותו בחמאס הדרך רחוקה.

משה זוכמיר
משה זוכמיר
7 חודשים לפני
הגב ל  יוסי

אתה פשוט טיפש, וגם התאבדותי. מה לאלף עזאזל אתה מבין בזה? מה אתה מבין??? מנסור עבאס לא רצח עד כה – כי לא יכול. באלפית השניה שיוכל – הוא ירצח. אותך. אישית.

תלמד כבר קצת מזרחנות. תקרא את תורת האחים המוסלמים, תלמד את השיטות שלהם!!! אם אתה מתעקש לעצום עינים מול המציאות, סופך ידוע מראש – תסתכל על התמונות מקיבוץ בארי. כך יקרה לך, ולמשפחתך, בגלל העיקשות החמורית שלא לפקוח את עיניך וללמוד את העובדות. את המציאות. את האמת. לא פרשנות, ולא אידאולוגיה – את האמת.

משה זוכמיר
משה זוכמיר
7 חודשים לפני

תגידו תודה לשפן-הקטן עם הכיפה העוד-יותר-קטנה, הנוכל הפיננסי עתיר האגו, ותאב השררה – נפתלי בנט, אשר באדרת השקר של ״ימין״ הכניס את האחים המוסלמים, לא פחות ולא יותר – אל תוך ממשלת ישראל. ייצרה לנו את ״בדואיסטן״ בדרום ישראל, בשטחים שמחוץ לעזה.

לא נשכח. לא נסלח. לא לריקא הנהנתן הדפקט, הפרזנטור-לפרסומות יאיר לפיד, לא לנוכל בנט, לא לבני גנץ עם ״מורשת רבין״ ייקח אותו ואותה האופל, לגדי אייזנקוט דובון-איכפת-לי, שעיקם את האף על לוחם שקטל מחבל, אבל לא על משפחת מתנחלים ותינוקות שנשחטו בשנתם.

לא נשכח. לא נסלח. לאשכנזים המטומטמים כמו עמוס (ידלין, מלכא, גלעד) וכמו בני גנץ, וכמו ראשי השב״כ והמוסד, ו8200. אלו שהחליטו שאם הלבנט הגיע אליהם הביתה, אין להם ברירה, אלא… לעצום את העינים חזק חזק, שלא ייכנס פנימה. מי שהחליט שבכל מחיר כאן תהיה שבדיה. תסתכלו מטומטמים. תסתכלו על שבדיה!!!

המכללה לחיים1

כתבות נוספות

אולי יעניין אותך...
רוצים להתעדכן מיד כשיש חדש?
הצטרפו לניוזלטר:

נא בדוק את החיבור שלך לאינטרנט

4
0
מה אתם חושבים? נשמח שתגיבו.x

תחזית מזג האוויר

אפשר לבחור ערים מסוימות בלחיצה על המיקום

זמני היום