חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

דובר צה"ל והרש"פ?!

דובר צה"ל התבטא לאחרונה כמי שמדברר גם מחבלים

צילום מסך מהסרטון

דובר צה"ל, תא"ל דניאל הגרי, התראיין היום (שני) ל- ynet והתייחס למספר סוגיות ועניינים בוערים בתקופה האחרונה.

בנוגע למקרה האחרון בכפר בוקרה בו מתיישב נפגע בראשו מסלעים שהשליך לעברו מחבל ובתגובה ירה בו והרגו, אמר תא"ל הגרי:
"זה טרור, אין דרך אחרת להגדיר את זה. ושלא יהיו ספקות, הדברים האלה דוחפים אנשים ברשות הפלסטינית שלא מעורבים בטרור – לטרור. צריך לטפל בתופעה הזו. ברגע שהתופעה הזו תמנע, יהיה פחות טרור".

 

השר לביטחון לאומי, איתמר בן גביר, הודיע שיש להעניק צל"ש למתיישב שנפצע. דובר צה"ל בתגובה: "אני לא מעניק צל"שים. יש חקירה של המשטרה. האירוע קרה 250 מטר מכפר פלסטיני, למעלה מקילומטר מהמאחז. איך הם הגיעו לשם ולמה זה קרה שם – יבררו בחקירה. טוב שיבררו את העובדות וישקפו אותן לציבור".

תא"ל הגרי תקף את דברי חברת הכנסת טלי גוטליב מהליכוד שאמרה אמש: "רעיונות השמאל הגיעו גם לצמרת השב"כ. עומק ה'דיפ סטייט' הגיע לראש השב"כ ולראשי צה"ל". דובר צה"ל הגיב: "זה משפט חמור מאוד שפוגע בצה"ל, במפקדים, בביטחון המדינה, וטוב היה שלא נאמר. מי זה האנשים האלה? זה אנשים מכל החברה הישראלית שלוקחים סיכונים בכל המזרח התיכון כדי להגן על המדינה. אנחנו השתקפות של החברה".

דובר צה"ל התייחס לסרטון שהפיק דניאל אדרי על הפגיעה של קריאות לסרבנות בצה"ל:
"מפקד חיל האוויר, שהתייחס אתמול לכשירות וללכידות, התייחס לסרטון הנוראי, שכאילו טייסים לא יגנו על חיילים אחרים, זאת עוולה נוראית. צריך לגנות אותה כי היא גורמת לפגיעה בלכידות ובערך הרעות בתוך צה"ל ועל כך הוא דיבר בנאומו".

עוד הוסיף תא"ל הגרי לגבי הסרבנות והשירות בצה"ל: "אנחנו בתוך עונת הגיוסים ומה שמחזק את צה"ל והופך אותו לצבא החזק במזרח התיכון זה האנשים, האנשים הכי טובים בחברה הישראלית. ברגע שנכנסת פעולה שהיא לא בקונצנזוס לתוך צה"ל זה מייצר אתגר גדול לכשירות וללכידות. ואין פה פתרונות קסם".

 

בראיון אחר בגלי צה"ל מגיב תא"ל הגרי על דברי ח"כ לימור סון הר מלך.

ערוץ ToV אקטואליה יהודית ברשתות החברתיות   🇮🇱

עוד באותו נושא
רוצים להתעדכן מיד כשיש חדש?
הצטרפו לניוזלטר:
הרשמה
עדכן אותי
guest
5 תגובות
הישן ביותר
החדש ביותר המדורג ביותר
Inline Feedbacks
צפה בכל התגובות
המלך עופר המשיח
המלך עופר המשיח
1 שנה לפני

בשנת 1920 לראשונה הרשו לנשים להרשם לאקדמיה לאומנות בוינה. בישראל, בשנת 2023, פוטרו כל הנשים המנכ"ליות במשרדי הממשלה ומונו 24 גברים עם אפס נשים. מייצוג מופחת של 1/3 ירדנו לייצוג פני הרפורמה עם אפס.

הקאליציה הג'יהדיסטית ביותר שהייתה לנו. ימין מתאבד, ימין חגורת נפץ, ימין משתמט, ימין בעזרת השם אבל חס וחלילה בלי לימודי חשבון ובלי תעודת בגרות.

עושה שלום
עושה שלום
1 שנה לפני

"הכלב עוכר השטיח" זה השם שלך.

חנן
חנן
1 שנה לפני

דובר צה"ל או דובר חאמס, איבדתם את דרככם ? מותר לרגום יהודים לפצוע ולהרוג והיהודי הגלותי ישב בשקט ואולי יבקש רחמים מהמחבלים המנוולים. חכמנו אמרו הבא להרגך השקם להורגו. אני מוסיף יפה שעה אחת קודם. הרי גם הצבא פועל כך ברגע שהם מגלים מתכנני טרור הם יוצאים לחסל אותם. מספיק להתיפיף יש לנו מאות הרוגים ופצועים בגלל הטרוריסטים החלאות.

בנצי
בנצי
1 שנה לפני

דניאל הגרי מעורר טרור פלסטיני בגישה אנטי יהודית מעוותת נמוכת ערכים הוא לא ראוי לתפקיד ולא לדרגה ורק משרת נמוך לאגנדה מסוכנת לבטחון העם והמדינה

אזרח
אזרח
1 שנה לפני

חובה לשמוע את ההתחקיר המצ"ב שנקרא "לא לפני השינה". מי שמציג את הדברים בהתחלה היא השופטת בדימוס (השפויה) שלי וולך:
https://youtu.be/MzxS4nnk3IY

כתבות נוספות

אולי יעניין אותך...
רוצים להתעדכן מיד כשיש חדש?
הצטרפו לניוזלטר:
5
0
מה אתם חושבים? נשמח שתגיבו.x

תחזית מזג האוויר

אפשר לבחור ערים מסוימות בלחיצה על המיקום

זמני היום