חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

"המסכה והכאפיה לא יעזרו לך ולארגון שלך להסתיר את המכות שאתם חוטפים"

הפרשן הצבאי של וואלה, ד"ר אמיר בוחבוט, מעלה תהיה בשידור חי ברדיו: "לאן נעלם דובר החמאס אבו עוביידה?" מיהו אותו "אבו עוביידה"?

שתפו :

דובר צה"ל

ד"ר אמיר בוחבוט, התראיין ברדיו "גלי ישראל" אצל יעקב ברדוגו וסטלה קורין-ליבר והתייחס למלחמה על התודעה במערכה מול חמאס: "אבו עוביידה הוא אחד הכישלונות הגדולים ביותר של מערכת הביטחון שבמשך עשור הדמות הזאת מגלגלת נגדנו תופעה של לוחמה פסיכולוגית ומלחמת תודעה נגד החברה הישראלית ואני לא רואה את המענה, גם לא היום".

לפני למעלה מחודש, חשף דובר צה"ל בשפה הערבית אביחי אדרעי את תמונתו של דובר חמאס וכתב: "זהו ח׳דיפה כחלות שמסתתר מאחורי הכינוי 'אבו עוביידה'. הוא מסתתר מאחורי הכאפיה האדומה שלו, בדיוק כמו שחמאס מסתתרים מאחורי מתקנים אזרחיים כדי לשגר רקטות לעבר ישראל. הוא, כמו שאר מנהיגי חמאס, אוהבים להסתתר: במנהרות, מאחורי נשים וילדים וגם מאחורי מסכות וצללים. ח'דיפה כחלות, אתה חשוף. הגיע הזמן להפסיק להסתתר. המסכה והכאפיה לא יעזרו לך ולארגון שלך להסתיר את המכות שאתם חוטפים".

המזרחן, יוני בן מנחם הבהיר מיהו דובר חמאס: "אבו עוביידה" המקפיד להופיע בסרטוני וידאו קצרים מוקלטים מראש כשהוא רעול פנים, הוא שמוביל את המלחמה התקשורתית והלוחמה הפסיכולוגית של הזרוע הצבאית של חמאס במשך שנים רבות אך מטבע הדברים במלחמה הנוכחית, ששונה מאוד מסבבי הלחימה הקודמים, יש לו תפקיד בולט ומיוחד".

עוד הוסיף בבלוג שלו המזרחן בן מנחם: "הוא הצליח לכפות את נוכחותו על אמצעי התקשורת הערביים והזרים וגם על אמצעי התקשורת הישראלים, הוא מקורב מאוד להנהגה הצבאית של חמאס שמעריכה את כישוריו וההערכה היא שהוא מסתתר במנהרות מתחת לבית החולים "שיפא" בעיר עזה, בתוך הבונקר המרכזי שממנו מנהל חמאס את המערכה ובתוכו הצמרת הצבאית של חמאס מוחמד דף, יחיא סינוואר ומרוואן עיסא".

בשעות הערב פורסם ברשתות החברתיות תיעוד של דמות מוסווית המגיעה לבית החולים? האם זהו דובר חמאס המסתתר?

 

Meir
Author: Meir

ערוץ ToV אקטואליה יהודית ברשתות החברתיות   🇮🇱

עוד באותו נושא
רוצים להתעדכן מיד כשיש חדש?
הצטרפו לניוזלטר:
הרשמה
עדכן אותי
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
צפה בכל התגובות
המכללה לחיים1

כתבות נוספות

אולי יעניין אותך...
רוצים להתעדכן מיד כשיש חדש?
הצטרפו לניוזלטר:

נא בדוק את החיבור שלך לאינטרנט

0
מה אתם חושבים? נשמח שתגיבו.x

תחזית מזג האוויר

אפשר לבחור ערים מסוימות בלחיצה על המיקום

זמני היום