על פי דו"חות של חברת יפעת בקרת פרסום ישנן חברות נוספות מלבד שטראוס אשר אינן מפרסמות בערוץ 14 למרות שמפרסמות בערוצי טלויזיה אחרים.
תמונת המצב בחודש יולי:
חברות גדולות שמפרסמות בערוץ 14:
יש חברות אשר מקצות תקציבים גדולים לפרסום בערוצים 12 ו-13 ומשאירים סכום זניח לפרסום בערוץ 14. כמו, למשל, מותג הפארם BE של שופרסל, השקיע קרוב ל-300 אלף שקל בקמפיינים טלוויזיוניים בחודש יולי, רק 4,000 ש"ח מתוכם הגיעו לקופת ערוץ 14.
חברת איקאה, הוציאה מיליון שקל בקירוב על פרסום בערוצי טלויזיה, 4,000 ש"ח בלבד הושקעו בערוץ 14.
כך נראה היקף הפרסום בערוצי הטלויזיה השונים:
חברה קדימה נערכים כלכלית מחדש
לא שפוטים לא תומכים – מחרימים
עוברים מיד לחברות הגונות
חובה לשמוע את ההתחקיר המצ"ב שנקרא "לא לפני השינה". מי שמציג את הדברים בהתחלה היא השופטת בדימוס (השפויה) שלי וולך:
https://youtu.be/MzxS4nnk3IY