חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

אנטי פטריוטים

כמה סמלי שהאנרכיסטים בחרו למנוע דוקא את שידורה של תכנית ״הפטריוטים״ בערוץ 14, שידור חגיגי מהסוכה זה יותר מדי יהודי בשבילם

שתפו :

ערוץ 14

תכנית הדגל של ערוץ 14 "הפטריוטים" היתה אמורה להיות משודרת מתוך סוכה ביום הראשון של חול המועד סוכות אך אנרכיסטים שצעקו "מועדים לשמחה, לא תהיה פה הפיכה" מנעו את השידור מהסוכה ומשתתפי התכנית נאלצו להכנס לתוך הבניין.

 

 

 

איש התקשורת ומנחה התוכנית, ינון מגל בתגובה: "אני קורא לכל מי שרוצה שנשדר מחר מתוך הסוכה של ערוץ 14 – שיגיע לכאן להפגין מול מחאות השמאל". הקהל באולפן פרץ בשירת "עם ישראל חי".

 

מערוץ 14 נמסר: ״אחרי שקומץ אלים מנע תפילה ביום כיפור בתל אביב, כעת מפגינים סותמי פיות מונעים שידור מסוכה. צר לנו שהיועצת המשפטית של משטרת ישראל בחרה לאפשר זאת. דקות קצרות לאחר שהחל השידור של התכנית ״הפטריוטים״, החלו המפגינים להרעיש באמצעות צעקות, זמבורות ומשרוקיות עד כדי כך שאי אפשר היה להמשיך את השידור והמגיש ינון מגל ושאר חברי הפאנל נאלצו לצאת לפרסומות ולעבור לשדר מתוך האולפן. ערוץ עכשיו 14 לא ירתע וימשיך להביא מדי יום את הטלויזיה הטובה והשמחה בישראל.״

שר התקשורת, שלמה קרעי: "ערוץ 14 באמת הגזמתם. גם תקשורת חופשית וגם בתוך סוכה? גם יהודית וגם דמוקרטית? הם לא מסוגלים להכיל יהודית ולכן הם נלחמים בדמוקרטית… אף אחד לא יסתום את הפה למחנה הלאומי. תמשיכו לקדש שם שמים. מועדים לשמחה".

ח"כ טלי גוטליב מהליכוד: "‏האוטואנטישמים במלוא כיעורם בעוד מופע אימים!! והפעם פגיעה בשידור התוכנית עתירת הרייטינג הפטריוטים בערוץ 14. מילא רייטינג אבל על ׳תעוזתם וחוצפתם׳ לשדר מסוכה רחמנא ליצלן תוך הצגת יהדות במרחב הציבורי אוי ואבוי לזה הרשעים הללו לא יסכימו. ברצינות גמורה – בוז לעדר הרע המפלג והמשסה הזה".

ח"כ חנוך מיליביצקי מהליכוד: "‏ההתקפה המכוערת על צוות ערוץ 14 שהעז לנסות לשדר בסוכה (מסורת ישראל אתם יודעים) היא נדבך נוסף בנסיון של ״הליברלים״ לתת מקום לדעותיהם בלבד, להשתיק ולהדיר מהמרחב הציבורי כל עמדה מנוגדת. במיוחד כשמדובר על נושא עם זיקה ליהדות.
דמוקרטיה?????"

 

 

Meir
Author: Meir

ערוץ ToV אקטואליה יהודית ברשתות החברתיות   🇮🇱

עוד באותו נושא
רוצים להתעדכן מיד כשיש חדש?
הצטרפו לניוזלטר:
הרשמה
עדכן אותי
guest
5 תגובות
הישן ביותר
החדש ביותר המדורג ביותר
Inline Feedbacks
צפה בכל התגובות
המלך עופר המשיח
המלך עופר המשיח
6 חודשים לפני

יינון מגל זה יותר מידי יהודי בשביל כל העולם. מלך בחיקוי של אמבולנסים. יהודי למופת. מוקיון מושלם. אין כמותו. יהודי יהודי יהודי. כפיים וגם תיסע! תיסע תיסע!

המלך עופר המשיח
המלך עופר המשיח
6 חודשים לפני

TOV. צריך לסגור אתכם. ערוץ הסתה שגם אל-מנאר היו גאים.
מאיר אוחנה. כמה משלמים לך בשביל להיות מועמד לפרס האיש הכי דוחה בתקשורת?
אבל נראה לי יינון לוקח לפניך. של נעליך.

Last edited 6 חודשים לפני by המלך עופר המשיח
אבי
אבי
6 חודשים לפני

מצביעים רק ימין
אין יותר שמאל
לא יעברו את אחוז החסימה
הם רק יורדים ויורדים
התפקחנו
עכשיו מתרחקים מהם
הם כבר לא יהיו ב 8200 ולא טייסים
הם מונעים משנא למזרחיים יהדות ויהודים
הם כבר חברו לחמאס
הם הזרוע שלהם
הם מושחתים

גדעון
גדעון
6 חודשים לפני

לא יסתמו לנו את הפה וישתיקו אותנו.
לאנרכיסטים, פשיסטים ופרוגרסיביים אין מקום לא במרחב הציבורי ולא בארץ ישראל. כל העולם לפניהם שילכו.

בני
בני
6 חודשים לפני

עצוב מאוד, אבל הם עשו זאת לעצמם, אם אנחנו לא נותנים לעצמנו להתבטות בחופשיות ומסננים בגלל ממלכתיות, לבסוף הם ישתיקו אותנו.

כתבות נוספות

אולי יעניין אותך...
רוצים להתעדכן מיד כשיש חדש?
הצטרפו לניוזלטר:

נא בדוק את החיבור שלך לאינטרנט

5
0
מה אתם חושבים? נשמח שתגיבו.x

תחזית מזג האוויר

אפשר לבחור ערים מסוימות בלחיצה על המיקום

זמני היום