הצטרפות חברות ענק למחאה נראית על פניו כמשוללת כל הגיון עסקי. ד"ר גדי טאוב מבהיר כי לאותן חברות יש שליטה רבה במנגנונים שאחראים, למשל, על הקצאת פרסומות.
עם זאת, הימין מצידו לומד להתארגן, ועם הזמן אותן חברות ירגישו זאת בכיסן – "מתנהלת כאן מלחמה פסיכולוגית, והיא משפיעה גם על המדדים העסקיים כמו שראינו עם אנג'ל", אומר ד״ר טאוב.
בהקשר זה הוא מתייחס לחדירת הדת הפרוגרסיבית לעולם העסקים, מה שבולט במיוחד בארה"ב. אך אפילו שם מתברר שלצרכנים יש גבול, כפי שהתגלה במקרה של מותג הבירה האמריקני מאצ'ואיסטי באד לייט:
החברה לקחה פרזנטורית טרנסג'נדרית, והצרכנים – שכעסו על הניסיון לחנך אותם בכח – הפסיקו לקנות את הבירה, והמניה שלה צנחה פלאים.
כמובן שהחברה מיהרה לעשות תשובה ולחזור לפרסומות המסורתיות שלה, אך בדרך איבדה נתח שוק משמעותי.
"מי שישתמש בתקציבי הפרסום שלו כדי לחנך את הקהל – יתאכזב", אומר ד"ר טאוב, אך מבהיר שעפרה שטראוס אינה מנסה לחנך את הקהל אלא לקחת חלק בחרם שיחנוק את ערוץ 14 ויביא לסופו, "ולכן התגובה שלנו צריכה להיות חמורה יותר".
מה הימין יכול לעשות?
צפו בראיון המלא
לתרומה לתקומה23:
חזק וברוך צריך לידע מי הן חברות הבת של שטראוס ומתי כבר יגיעו המוצרים המובטחים מאירופה
חיות ומיארה מסתירות שעובדת של אלשיך רצחה את הזוג כדורי. השב"כ משקר שוואסים אסעיד רצח. השמאל ארור.
https://www.docdroid.net/Arh542G/document