חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

להחליף את הממשלה או להחליף את העם?

האם השמאל בישראל דואג למהגרים מאוקראינה, או שהוא רק מעוניין לבסס את שלטונות למשך שנים רבות?

שתפו :

לרוסיה אין תוכנית להשמדת עם

השבועות האחרונים היו קשים עבור כל בן אנוש ועבור כל יהודי בארץ ובעולם. תחושת הזדהות, צער ודאגה. מראות קשים של הורים ילדים וזקנים שנקלעו לאזור קרבות סוער בעל כורחם כמו גם למאבק בין שני מנהיגים שכל אחד מהם מבקש לשמור על האינטרסים שלו. מחד, זלנסקי המעוניין ליצר איום על רוסיה על ידי הצטרפות לברית נאט"ו ומאידך נשיא המעצמה רוסיה המעוניין למנוע זאת גם במחיר נורא של מלחמה.

הרשתות התמלאו הדמיות בין סבינו וסבתותינו בשנות ה-40 של המאה הקודמת לפליטים היום. אכן, הלב יוצא אל מי שאין לנו אפשרות להושיע אותו. והשכל? השכל מבין שאין שום דמיון. שום דמיון בין חיים אזרחיים באזור קרבות לבין תוכנית מסודרת להשמדת עם!

פוטין מתיימר להחליף את השלטון באוקראינה וכך למנוע הכנסת בסיסי נאט"ו לפתחו. הוא מוכן להסיר כל איום על העם האוקראיני, בתנאי שיפרז את ארצו. נכון, זה לא נעים, טוב יותר להיות אדון לעצמך. מאידך, אם באמת כל מטרתך לחיות חיים אזרחיים זה נראה כמאבק מיותר וחסר סיכוי ריאלי.

מה תפקיד העולם הנאור

הבעיה הגדולה היא האוכלוסייה. כל יום מלחמה נוסף שעובר גורר הגירה עצומה אל הגבולות לבקשת מקלט. אין ספק שהעולם הנאור צריך לתת פתרון לאוכלוסייה האוקראינית עד יעבור זעם. יש להקים מחנות פליטים המוניים, לספק אוכל, תרופות, תרבות, חינוך ותעסוקה פשוטה. אנשים זקוקים לסדר יום ומסגרת חברתית על מנת לשמור על שפיות במציאות חייהם ההזויה, עד יעבור זעם.
כחלק מהנטל העולמי, גם ישראל צריכה לקחת חלק, באופן יחסי ועל פי מדד גודל וחוסן כלכלי. לא בגלל שאנחנו "מדינה יהודית" אלא בגלל שאנחנו מדינה נאורה. מדובר במוסר פשוט. דרך ארץ שקדמה לתורה – המחייב כל אדם וכל עם באופן שווה. אני מדמיינת לעצמי מה הייתי מוכנה לתת אם רק היו נותנים מסגרת כזו לאחיו של סבי שעלה לארץ בגפו ב-1932. כל משפחתו נספתה בטרבלינקה. זכר לא נותר. לעם היהודי לא הייתה מדינה במלחמת העולם השנייה והם לא ביקשו אזרוח, רק הגנה זמנית. כיום, יש להבין כי זהו הנושא – ההגנה. אף מדינה בעולם לא מתיימרת לתת אזרחות קבועה לפליטי אוקראינה. לכן, אין כל טעם בדיבור על הכנסת מאות אלפי פליטים לתוך המדינה למסגרת לא מאורגנת. בוודאי שאין מה לדבר על אזרוח בתהליך של גיור אקספרס לכולם.

מהיכן הגיע רעיון הגיור לאוקראינים

וכאן הנקודה שקשורה לתזמורת הגיור החדשה. הרעיונות שעפים כאן בימים האחרונים של גיור המוני של אוקראינים נוצרים (!) – אין לה כל קשר להגנה על אוכלוסיית הפליטים! למעשה, זהו מהלך חמור בהרבה ממעשיו של פוטין. פוטין לא מחפש להשמיד את העם האוקראיני. לא פיזית ולא רוחנית. לעומת זאת רעיונות הגיור או האזרוח ההמוניים הוא ניסיון של החלפת העם. השתמשתי בביטוי עדין, כי במקרה של העם היהודי "החלפת עם" משמעותה – "השמדת העם". ההתבוללות היא השואה השנייה, השקטה והחמורה. ההצעה להכניס לכאן עשרות ומאות אלפי גויים הופכת את השואה הזו לפחות שקטה ויותר חמורה. מה המניע לרעיונות הללו? לא צריך להיות פרופסור בשביל להבין. לא מדובר במוסר יהודי, לא מדובר בחזון ציוני ואפילו לא מדובר במעשה מחאה כנגד פוטין. מדובר ב WINWIN של השמאל ההזוי. עליה של לא יהודים גוררת תמיכה במדיניות הפרדת דת ומדינה ועליה אוטומטית של מחנה השמאל. למעשה, בהינף החלטה אחת של ממשלת בנט ניתן לקבוע את אופי המדינה לעשרות שנים קדימה בלי חוק ובלי כנסת. לשמאל יש כאן הזדמנות פז לתפוס שתי ציפורים במכה אחת: גם לעקור את הזהות היהודית של המדינה וגם לקבל את השלטון לידיים לשנים ארוכות. חברי "ימינה" עוטפים את המציאות המסוכנת וההזויה הזו במנגנוני הגנה שאוטוטו כעשן יכלו. מה שבטוח הוא שחבריהם לספסל הממשלה לא יוותרו בקלות. הם תמיד רצו להחליף את העם. הנבער, המסורתי, החשוך, היהודי והציוני.

ערוץ ToV אקטואליה יהודית ברשתות החברתיות   🇮🇱

עוד באותו נושא
רוצים להתעדכן מיד כשיש חדש?
הצטרפו לניוזלטר:
הרשמה
עדכן אותי
guest
1 תגובה
הישן ביותר
החדש ביותר המדורג ביותר
Inline Feedbacks
צפה בכל התגובות
דורון בושטיין
דורון בושטיין
2 שנים לפני

כבוד הרבנית, צריך להיות הזוי ומוטרף להעלות על הדעת כי סייוע
לכמה אלפי פליטי מלחמה הזויה עלולים לשנות את המאזן הדמוגרפי והפוליטי במדינת ישראל וכי זאת נקודת המוצא של התומכים במתן סיוע אנושי לבני אדם.
אתם פשןט גזענים. אחרי מלהמת העולם ה-2 מרביתו של העם היהודי הושמדה כי רק בודדים עזרו ליהודים הפליטים, לא יזיק לנו להיות קצת יותר אנשי חסד מאשר אדישים לסבל אנושי.

כתבות נוספות

נא בדוק את החיבור שלך לאינטרנט

1
0
מה אתם חושבים? נשמח שתגיבו.x

תחזית מזג האוויר

אפשר לבחור ערים מסוימות בלחיצה על המיקום

זמני היום