חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

איך יתכן שישראל מאשרת הסתה כזו נגדה?

בעוד ילדי ישראל צפויים לחזור ללימודי חשבון, תנ"ך וחברה - חומרי הלימוד שמחכים לתלמידי מזרח ירושלים ועזה נועדו לייצר שאהידים שטופי שנאה

שתפו :

וויאסם נאסר / פלאש90

קטע ממחנה קיץ שהתקיים ליד שכם וצולם לפני כשבועיים, חושף את המסרים המצמררים שמוטמעים בילדים פלסטינים מגיל צעיר: חינוך להפיכה לשאהידים, אמונה בזכות השיבה הפלסטינית לערים בישראל, תקווה למות היהודים ואמירה נחרצת ששלום לא יהיה פה.

 

דוד בדין מ'מרכז בדין לחקר מדיניות המזרח התיכון' מסביר כי החינוך הזה מתקיים מתחת לאף של מדינת ישראל ללא התנגדותה, ובתמיכה כלכלית אדירה מצד גרמניה ומדינות נוספות.

לדבריו, במערכת הביטחון רוצים שקט תעשייתי ולכן לא נוקטים פעולה בנידון. עוד הוא מציין שישראל מעניקה הטבות כלכליות לרשות הפלסטינית – אך אין בהן כדי להשפיע על הרוח.

ד"ר אמנון גרוס, טייס קרב לשעבר החוקר את החינוך הפלסטיני, מתאר כי כל מדינה בעולם שהוא מסביר לה את המצב מזדעזעת ואינה מבינה למה ישראל אינה מתנגדת.

תופעה מוכרת היא של אמהות פלסטיניות גאות שמהללות את ילדיהן המתים שיצאו לרצוח יהודים. ד"ר גרוס מבהיר שמהפנים השמחות אפשר ללמוד כי לא מדובר בתוצר תעמולה בלבד או בניסיונות לרצות את החברה – "יש כאן אמונה שהארץ שייכת להם (הפלסטינים) ואנחנו הזרים שלקחנו להם אותה, לכן כל מעשה שיסייע בכך הוא מצוות האל".

עוד הוא חושף כי בספרי הלימוד הפלסטיניים יש דמוניזציה עצומה של ישראל הכוללת טענות כמו הפצת סרטן באיזור חברון באמצעות הכור האטומי בדימונה ושילוח חזירי בר לשדות של הפלסטינים. מעבר לכך, ישנה דמוניזציה של היהודים, ללא קשר לסכסוך, כשהם מתויגים כאויבי האל.

צפו בראיון המלא

מוזמנים לאתר

http://cfnepr.com

להרשמה לסמינר TOV בסוכות:

https://bit.ly/RamonTov

 

ערוץ ToV אקטואליה יהודית ברשתות החברתיות   🇮🇱

עוד באותו נושא
רוצים להתעדכן מיד כשיש חדש?
הצטרפו לניוזלטר:
הרשמה
עדכן אותי
guest
2 תגובות
הישן ביותר
החדש ביותר המדורג ביותר
Inline Feedbacks
צפה בכל התגובות
יוסף
יוסף
8 חודשים לפני

על מה הפליאה זה נעשה מאז ומעולם
הפרוגרסיביות שולטת במלוא עוזה

המלך עופר המשיח
המלך עופר המשיח
8 חודשים לפני

כבר שנים רבות אני נלחם במערכת ההסתה של הנרטיבים הערביים ותומכיהם. כולל מפגש מרגש ושיתוף פעולה קצר עם היוצר של הסרטון פאליווד שחושף את התעשייה. השנה, הנאו-ימנים שברו את המדינה וגם אותי. בכיינות-התנין המשיחית האטומה שלכם כבר לא מעניינת. ללא עומק מחשבתי. הורסים את מה שלקח שנים רבות לבנות, מחזירים את זכויות הנשים 100 שנים אחורה וצועקים "שמאל" על כל שטות בזמן שאתם זורקים כסף לטפח ילודת עוני מתפרצת ובערות. פלישתים שגורמים נזק בלתי הפיך.

כתבות נוספות

נא בדוק את החיבור שלך לאינטרנט

2
0
מה אתם חושבים? נשמח שתגיבו.x

תחזית מזג האוויר

אפשר לבחור ערים מסוימות בלחיצה על המיקום

זמני היום