חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

הרב שמואל אליהו: "התנשאות וגסות רוח – הם רוצים לחנך אותנו"

פסילת ההצעה לרחצה נפרדת במעיינות היא הוכחה נוספת לכך שה"ליברלים" הגדולים הם אלו שמתנהגים בדורסנות: "כל רעיון שונה משלהם מקומו בפח האשפה"

שתפו :

צילום: הדס פרוש / פלאש 90

השרה עידית סילמן העלתה הצעה להקדיש זמן לרחצה נפרדת במעיינות, אך היעוץ המשפטי פסל את ההצעה.

הרב שמואל אליהו שליט"א, רבה של העיר צפת, יוצא נגד אותם "ליברלים" שמתערבים לציבור הדתי באורח חייו ומסביר ש"עבורם, כל גילוי של דת הוא פרימיטיבי, כל ערך שונה משלהם – דינו להזרק לפח האשפה".

הרב מתייחס להתעלמות של היועצת המשפטית לממשלה מרצונו של הרוב שבחר את הממשלה הנוכחית ומתנהגת ב"התנשאות ובגסות רוח".

לדבריו, "לא משנה להם מה שרוב העם רוצה ומסכים" והגישה שלהם כלפי רוב הציבור היא "אנחנו נחנך אתכם".

הרב מזכיר את המאבק של סגן ראש העיר תל אביב נגד תפילה בהפרדה שהתקיימה בכיכר דיזנגוף, אולם תפילה של מוסלמים שנערכה אף היא בתל אביב בהפרדה מלאה התאפשרה "בנינוחות גדולה מאוד".

אחרי מספר דוגמאות שמראות כיצד הציבור הדתי מופלה לרעה באמצעות הגורמים המשפטיים, תמה הרב אליהו: מה הפלא שהעם מעוניין ברפורמה המשפטית?

צפו בשיחה המלאה.

 

ערוץ ToV אקטואליה יהודית ברשתות החברתיות   🇮🇱

עוד באותו נושא
רוצים להתעדכן מיד כשיש חדש?
הצטרפו לניוזלטר:
הרשמה
עדכן אותי
guest
7 תגובות
הישן ביותר
החדש ביותר המדורג ביותר
Inline Feedbacks
צפה בכל התגובות
המלך עופר המשיח
המלך עופר המשיח
8 חודשים לפני

להאדיר נשים מהמרחב הציבורי ולהאדיר אותן מקבלת החלטות ולהאדיר אותן גם כשבאים לבית חולים ואין רופאות חרדיות. להאדיר אותן גם במכון ויצמן למחקר שלא ישימו לב חס ושלום שרק 4 מכל 100 גברים חרדים יש להם תעודת בגרות.
על כל צרותיו, ויש הרבה, אין את הבעיה הזו במגזר הערבי. בוודאי לא בסדר גודל שיש במגזר המתבדל המשתמט שמקדם ילודת עוני מתפרצת על חשבון שאר המגזרים. פלישתים. טענותיכם כאילו מחנכים אתכם ורק אתכם הזויות. תקימו מדינת השם עם צבא משתמטי השם ועם רפואה ותקציבים בעזרת השם.

המלך עופר המשיח
המלך עופר המשיח
8 חודשים לפני

נ.ב. הרב חסר השכלה משפטית לא הבין שהמערך הנוכחי לא מוספך לאכוף הפרדה ולכן נדרשת חקיקה רשמית שאולי תעבור בגצ ואולי לא אבל בכל מקרה אי אפשר לבצע פיילוט בלי לעבור את הבירוקרטיה הרשמית. זה כמו ששר הביטחון ינסה להעביר פיילוט שאחרי שעות הפעילות המשטרה צריכה ללמד ילדים לרקוד טנגו. כיוון שלמשטרה אין האישורים המתאימים להוראה. אם מביאים אנשים חסרי השכלה או כישרון לשלטון אז כמובן שטענות יש בשפע.

כחול לבן
כחול לבן
8 חודשים לפני

עופר הוא גיבור רק על חרדים,אבל מול ערבים עופר הוא שפן ופחדן גדול, לך לאום אל פחם ותגיד שהם עושים הדרה בין נשים וגברים,שלא צריך לעשות הפרדה בין נשים לגברים בבריכות,לא יעברו כמה דקות ואת עופר הפחדן יתלו בכיכר העיר,היי עופר עופר כמה שאתה מפגר.

המלך עופר המשיח
המלך עופר המשיח
8 חודשים לפני
הגב ל  כחול לבן

כבר שנים רבות אני נלחם במערכת ההסתה של הנרטיבים הערביים ותומכיהם. כולל מפגש מרגש ושיתוף פעולה קצר עם היוצר של הסרטון פאליווד שחושף את התעשייה. השנה, הנאו-ימנים שברו את המדינה וגם אותי. בכיינות-התנין המשיחית האטומה שלכם כבר לא מעניינת. ללא עומק מחשבתי. הורסים את מה שלקח שנים רבות לבנות, מחזירים את זכויות הנשים 100 שנים אחורה וצועקים "שמאל" על כל שטות בזמן שאתם זורקים כסף לטפח ילודת עוני מתפרצת ובערות. פלישתים שגורמים נזק בלתי הפיך.

המלך עופר המשיח
המלך עופר המשיח
8 חודשים לפני
הגב ל  כחול לבן

נ.ב. לא מעניין אותי לתקן את כל העולם. אני ישראלי יהודי. עובד. משלם מיסים. מאמין בתנועת ההשכלה שהקימה את מדינת היהודים. מאמין בהתיישבות אמיתית, לא בהזיות וחגורות נפץ. מי אתה כחול לבן? שום כלום.

אורח
אורח
8 חודשים לפני

אמונה דתית, היא הפרעה נפשית אצל המאמין.

שולה בוזגלו
שולה בוזגלו
8 חודשים לפני

שתים ורבנים שלא שולטים ביצרם, עם פגיעות מיניות מושתקות בכמות אדירה. פשוט תשלטו בעצמכם במקום לכפות על כולם את הדרך המזעזעת שלכם כלפי נשים

כתבות נוספות

נא בדוק את החיבור שלך לאינטרנט

7
0
מה אתם חושבים? נשמח שתגיבו.x

תחזית מזג האוויר

אפשר לבחור ערים מסוימות בלחיצה על המיקום

זמני היום