חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

חמשת הגדולים של השבוע – 26.8.23

חמש הכתבות הויראליות ביותר בערוץ TOV בשבוע שחלף - שטראוס, סרבנים, הציונות הדתית, פסיכוזת המונים ופגישה אחת מפתיעה עם בנימין נתניהו

שתפו :

אנחנו חוזרים אל חמש הכתבות הבולטות של השבוע החולף בערוץ TOV:

הפוסט הויראלי של תא"ל דני ון בירן הרעיש את הרשת, וכך גם הראיון שקיימנו איתנו, שהיה לראיון הנצפה ביותר ברשת. ון בירן יצא נגד הסרבנות, ועל כך שעצם השיח עליו הוא פגיעה עצומה בצה"ל.

הראיון השני הנצפה ביותר השבוע הוא ראיון של ד"ר גדי טאוב לעו"ד זיו מאור, על החרם של הציבור הימני על ערוץ 14. בראיון מסביר ד"ר טאוב על חשיבות החרם ומביא דוגמאות לחרמות מוצלחים מחו"ל, כשבעלי ההון החליטו לנקוט בעמדה פוליטית.

ראיון נוסף שעורר הדים ותגובות הוא ראיון עם פרופ' אלישע האס, על ההיפנוזה התקשורתית שעוברים אנשי המחאה: מטפטפים אליהם מסרים באופן קבוע וקצוב, מדכאים אותם, גורמים להם לחרדות, ובהפגנות הם מוצאים מרגוע.

הראיון עם הרב ראובן פיירמן הכה גם הוא גלים, כשאמר שהציונות החילונית הולכת ודועכת, וצומחת אליטה חדשה והיא הציונות הדתית. אם עד עתה ניתן לבלום אותה (כדוגמת בלימת הקידום של קצינים דתיים לתפקידים בכירים), בקרוב לא ניתן יהיה.

הראיון שסוגר את הרשימה הוא ראיון של ההיסטוריון ד"ר אורי מילשטיין לאלעזר שטורם, על כך שמאז ומתמיד הקצונה הבכירה של צה"ל הייתה פוליטית. מילשטיין חושף שבשנת 2007 הוא אף נפגש עם בנימין נתניהו בעת שהיה ראש האופוזיציה והציע לו לקדם מהלך ש"מכסח" את הצמרת הפוליטית של צה"ל.

 

 

 

 

 

 

hofit
Author: hofit

ערוץ ToV אקטואליה יהודית ברשתות החברתיות   🇮🇱

עוד באותו נושא
רוצים להתעדכן מיד כשיש חדש?
הצטרפו לניוזלטר:
הרשמה
עדכן אותי
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
צפה בכל התגובות

כתבות נוספות

נא בדוק את החיבור שלך לאינטרנט

0
מה אתם חושבים? נשמח שתגיבו.x

תחזית מזג האוויר

אפשר לבחור ערים מסוימות בלחיצה על המיקום

זמני היום