חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

הגל השישי בדרך? נמשכת העלייה במאומתים לקורונה

עלייה במספר המאומתים והחולים קשה; רק בחודש שעבר משרד הבריאות הורה על שורת הקלות במגבלות הקורונה

תגיות

שתפו :

בדיקת קורונה
צילום: יוסי אלוני פלאש 90

אם חשבנו שהקורונה מאחורינו, כנראה שנצטרך לחשוב מחדש. בעדכון היומי של משרד הבריאות, עולה כי מאתמול אובחנו בישראל כ-12,869 מאומתים. עוד עולה, כי כרגע בישראל ישנם כ-49,349 חולים מאומתים בסה"כ ומקדם ההדבקה ממשיך במגמת העלייה ונמצא כרגע על 1.23.

אתמול בוצעו בישראל 60,852 בדיקות קורונה ואחוז הבדיקות החיוביות עומד על 20.48%. גם במצב המאושפזים בבתי החולים נרשמת הבוקר עלייה: על פי הדיווח של משרד הבריאות ישנם 328 חולים במצב קשה, 74 במצב בינוני ו-395 במצב קל.  מפרוץ המגפה נפטרו במדינת ישראל 10,431 אנשים.

בשבוע שעבר קיים ראש הממשלה נפתלי בנט, שר הבריאות ניצן הורביץ ובכירים נוספים במשרד הבריאות התייעצות סביב חובת המסכות. בדיון הוחלט להשאיר את חובת עטיית המסכות בשבועות הקרובים והסוגיה תבחן שוב לקראת פסח, אך בגלל העלייה המדאיגה בתחלואה הערכות מדברות על כך שחובת עטיית המסכות תישאר לעוד מספר חודשים.

בתוך כך, לא רק בישראל נרשמת עלייה במאומתים ומדבק ההדבקה. גם בארה"ב, הונג קונג, סין, גרמניה ומדינות נוספות נרשמת עלייה בחולים ובמאושפזים. בעולם מייחסים את העלייה בהדבקה לזן הקורונה החדש ששמו BA2 .

רק לפני פחות מחודש הודיעו במשרד הבריאות על שורה של הקלות בהנחיות הקורונה. בין השאר, בוטל מתווה הבדיקות השבועי בתיכונים ובבתי הספר היסודיים וביטול חובת הבידוד ללא מחוסנים בכניסה לארץ, בהתאם לבדיקת PCR שלילית.

ממשרד הבריאות נמסר לTOV: "לא שוקלים כרגע מגבלות. עוקבים אחרי הנתונים". כמו כן נמסר כי "אין נתונים על הדבקה חוזרת".

ערוץ ToV אקטואליה יהודית ברשתות החברתיות   🇮🇱

עוד באותו נושא
רוצים להתעדכן מיד כשיש חדש?
הצטרפו לניוזלטר:
הרשמה
עדכן אותי
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
צפה בכל התגובות

כתבות נוספות

נא בדוק את החיבור שלך לאינטרנט

0
מה אתם חושבים? נשמח שתגיבו.x

תחזית מזג האוויר

אפשר לבחור ערים מסוימות בלחיצה על המיקום

זמני היום