חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

פתיחת שנת לימודים בסימן קליטה ועלייה: "חשוב לי שהבת שלי תקבל ערכים של יהדות"

בבית הספר "נעם ישראל" בנות בטבריה, פתחו את שנת הלימודים החדשה. כיבד בנוכחותו שר הקליטה והעלייה, אופיר סופר

שתפו :

מאיר אוחנה

"יש לכם זכות גדולה לגור בעיר טבריה. אחת מערי הקודש. לבית הספר יש זכות מיוחדת לקלוט גם עולים שעלו לטבריה בשנה האחרונה. ככה מחברים את כולם ביחד. ככה מקיימים בצורה טובה את מצוות 'ואהבת לרעך כמוך'" – אלו הם דבריו של שר הקליטה והעלייה, אופיר סופר, בטקס פתיחת השנה.

רבה הראשי של עמק הירדן ומזכיר בית הדין הרבני בטבריה, הרב שלמה דידי: "מה המצווה של ראש השנה? יהיו כאלה שיגידו רימון. יהיו כאלה שיגידו לאכול תפוח בדבש. אבל המצווה העיקרית היא לשמוע קול שופר. עצם השמיעה זאת המצווה. המסר לכם התלמידים היקרים מהשופר הוא לשמוע. לשמוע בקול ההורים והמורים".

ראש עיריית טבריה, בועז יוסף, בירך את התלמידים, ההורים והמורים ואמר: "שר בממשלת ישראל שמגיע לכבד אותנו זאת מעלה גדולה. אני לא זוכר כשלמדתי בבית ספר בא אפילו הסבא שלי ללוות אותי".

סיום הטקס החגיגי הסתיים בברכת הבנות לקול שופר.

 

בית הספר עבר שיפוץ נרחב הכולל גם חיזוק מבנים לרעידות אדמה. במסדרונות בית הספר, ניתן למצוא התייחסות נרחבת למועדי ישראל וגדולי ישראל.

אחד מההורים שמכניס את בתו השנייה לבית הספר הממלכתי דתי, מסביר את החלטתו: "למרות שכמו שאתה רואה אני לא נראה דתי בכלל, היה חשוב לי שהבת שלי תקבל ערכים של יהדות. בבית ספר הקודם, היה הכל טוב ויפה אבל לא היה שום סממן של דת ויהדות. העברנו את בתי הבכורה באמצע השנה לבית ספר הזה וכעת גם בתי השנייה כאן וזאת הייתה בחירה קלה. חשוב לי להעביר את השושלת האמיתית הלאה".

ערוץ ToV אקטואליה יהודית ברשתות החברתיות   🇮🇱

עוד באותו נושא
רוצים להתעדכן מיד כשיש חדש?
הצטרפו לניוזלטר:
הרשמה
עדכן אותי
guest
1 תגובה
הישן ביותר
החדש ביותר המדורג ביותר
Inline Feedbacks
צפה בכל התגובות
פזית
פזית
8 חודשים לפני

בית ספר יסודי בין הטובים בטבריה!!!

כתבות נוספות

נא בדוק את החיבור שלך לאינטרנט

1
0
מה אתם חושבים? נשמח שתגיבו.x

תחזית מזג האוויר

אפשר לבחור ערים מסוימות בלחיצה על המיקום

זמני היום