חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

תגובות קשות במערכת הפוליטית לפיגוע בבאר שבע

חברי כנסת מכל קצוות הקשת הפוליטית הגיבו לפיגוע הרצחני בבאר שבע בו נהרגו ארבעה; רק סגן השר שוסטר מאשים את המדינה במצב הבדואים

הפיגוע הרצחני בבאר שבע במהלכו מחבל ערבי רצח ארבעה אזרחים ישראלים מכה גלים במערכת הפוליטית.

יו"ר האופזיציה וראש הממשלה לשעבר בנימין נתניהו התייחס לפיגוע הנורא: "הפיגוע הרצחני והמזעזע בבאר שבע מחייב פעולה מיידית לתפיסת כל מי שאחראים לו ולמיצוי כל חומרת הדין איתם. אני מבקש להשתתף בצער משפחות הנרצחים ומתפלל לשלום הפצועים. בנט ולפיד חייבים להתעלם מכל שיקול פוליטי ולדאוג מייד לתפיסת המחבלים ולהשבת הביטחון לתושבי באר שבע והדרום".

ח"כ איתמר בן-גביר (הציונות הדתית) הגיב בעמוד הפייסבוק שלו: "פיגוע רודף פיגוע והיום הוא השלישי ברצף שבו מתבצע פיגוע. ומה ממשלת בנט עבאס עושה? נותנת גב לטרור ומפנה מאחזים. כשהממשלה מעבירה מסר של חולשה ונכנעת פעם אחר פעם, הטרור מרים את הראש ופוגע בנו. כדאי שבנט יפסיק ל"תווך" בעולם ויפעל נגד הטרור. בשעה קשה זו שולח תנחומים למשפחת ההרוגה ומתפלל לשלומם של הפצועים". בנוסף, מלשכתו של חבר הכנסת בן-גביר נמסר כי הוא יגיע בשעה 19:30 לזירת האירוע.

‏שר התקשורת ‎יועז הנדל אמר בעקבות פיגוע הדקירה בב"ש: "יש פה מחיר שנגבה כל פעם סביב הפיגועים האלה, אנחנו חייבים לגבות מחיר כבד ממי ששולח מפגעים וממי שמפגע, ואנחנו נעשה את זה. עכשיו מתחקרים את האירוע ומטפלים בפצועים, מערכת הביטחון תדע לעשות את זה מהר".

שר האוצר אביגדור ליברמן (ישראל ביתנו) כתב: "אני שולח את תנחומי למשפחות הנרצחים בפיגוע בבאר שבע ומייחל להחלמתם המהירה של הפצועים. נמשיך לפעול באמצעות כל העומד לרשותנו בכדי להבטיח את ביטחונם של אזרחי מדינת ישראל".

יו"ר מפלגת נעם ח"כ אבי מעוז (הציונות הדתית) אף הוא הגיב לפיגוע הנורא:
"הרפיסות של ראש הממשלה בנט ושותפיו מקואליציית השמאל הרדיקלי מביאה עלינו פיגועים, דקירות, ונפגעים. העם דורש יד חזקה כנגד הטרור, במקום יד חזקה כנגד המתיישבים היהודים".

שרת התחבורה לשעבר ח"כ תא"ל (במיל') מירי רגב (הליכוד) אמרה:
"ליבי עם משפחותיהן של הנרצחים בפיגוע הדקירה המזעזע בבאר שבע. מאחלת החלמה מהירה לפצועים. פיגוע רצחני שמוכיח את רפיסות הממשלה הזאת ואובדן המשילות בנגב. יהי זכרם ברוך".

ראש הממשלה נפתלי בנט מקיים התייעצויות ביטחוניות בשעה זו והוא טרם הגיב לפיגוע הנורא.

‏לעומת כל אלה, הגיב סגן שר הביטחון ‎אלון שוסטר בגל"צ תגובה מקוממת: "אסור לשכוח שבמשך עשרות שנים מדינת ישראל שגתה קשות באפליה של המגזר הבדואי – וזה הזמן להיות שם".

ערוץ ToV אקטואליה יהודית ברשתות החברתיות   🇮🇱

עוד באותו נושא
רוצים להתעדכן מיד כשיש חדש?
הצטרפו לניוזלטר:
הרשמה
עדכן אותי
guest
0 תגובות
הישן ביותר
החדש ביותר המדורג ביותר
Inline Feedbacks
צפה בכל התגובות

כתבות נוספות

0
מה אתם חושבים? נשמח שתגיבו.x

תחזית מזג האוויר

אפשר לבחור ערים מסוימות בלחיצה על המיקום

זמני היום