Search
Close this search box.

כעת: עדות פילבר בתיק 4000 בבית המשפט

פילבר היה במשך שנים מקורב מאוד לנתניהו; בעדותו הוא הפתיע ואמר "אוהב אותו עד היום"

תגיות

שתפו :

שלמה פילבר

היום (ג') החלה עדותו של שלמה פילבר בבית המשפט המחוזי בירושלים. פילבר שימש כמנכ"ל משרד התקשורת בין השנים 2015-2018, בעת שראש הממשלה נתניהו דאז החזיק גם את תיק התקשורת. הוא עד מדינה מרכזי במשפט נתניהו בתיק 4000.

אל הדיון הגיע יו"ר האופוזיציה וראש הממשלה לשעבר בנימין נתניהו מלווה בבנו יאיר, וכן בח"כ ד"ר שלמה קרעי שבא לחזק את ידו. הדיון נפתח בחקירתה של התובעת בתיק, עוה"ד רונית תירוש. תירוש מנסה להבין מה היו יחסי האמון בן פילבר לראש הממשלה דאז בנימין נתניהו. פילבר אומר כי: "היה בנינו אמון גבוה משתי סיבות: הבנת אידיאולוגית, ופרקטית איך צריך לעשות דברים ולשדר בגל אחד. הוא מאציל סמכויות מהרגע שיש אמון. ציפי לבני אמרה שהוא דיבר איתה רק 3 פעמים שהייתה בתפקיד".

בהמשך, התובעת תירוש מנסה להבין כמה הלו"ז של נתניהו היה עמוס בתקופת קמפיין הבחירות של 2015 שפילבר היה חלק חשוב מאוד ממנו. וכך הוא אומר בעדותו: "הוא גם ראש הממשלה בימים האלה. את הזמן העודף הקדשנו לקמפיין. נתניהו לימד אותנו על המושג של משמעת הקמפיין".

עד המדינה פילבר מפתיע בעדותו ומספר מה הוא חושב וחשב על נתניהו: "מושא הערצתי. אני מאוד מעריך ומכבד אותו, חושב שהוא אחד המנהיגים הגדולים שהיו במדינת ישראל. אני אוהב את האיש עד היום".

עו"ד תירוש שואלת את פילבר: " מההיכרות שלך עם נתניהו, כמה מהדברים שהוא מבקש נבעו מעניין מקצועי?" בתשובה לשאלתה, עונה פילבר: "אין לי מושג. זה יכול להיות כי מישהו ביקש ממנו,יכול להיות"

במהלך הדיון, טענה עו"ד תירוש כי יש סתירה בין הדברים שהעד אומר היום למה שהוא אמר בחקירה.

פילבר כאמור היה אחד האנשים המקורבים לנתניהו. בין השנים 2001-2003 הוא שימש כראש המטה של נתניהו, ובשנת 2015 ניהל פילבר את קמפיין הליכוד בשנת 2015. בהמשך, נתניהו שימש כמנכ"ל משרד התקשורת עד אשר נחקר בשנת 2017 ברשות לניירות ערך על רקע פרשת בזק-אלוביץ שהתגלגלה לתיק 4000 שאנחנו מכירים היום. לאחר שנחקר באזהרה, פילבר הושהה מעבודתו במשרד התקשורת. במהלך חודש פברואר 2018 נעצר פילבר על ידי משטרת ישראל. מספר ימים לאחר מכן נשבר פילבר וחתם עם הפרקליטות על הסכם מדינה. למרות חתימתו על ההסכם, טוען פילבר עד היום כי הוא לא ביצע שום עבירה.

ערוץ ToV אקטואליה יהודית ברשתות החברתיות   🇮🇱

עוד באותו נושא
רוצים להתעדכן מיד כשיש חדש?
הצטרפו לניוזלטר:
הרשמה
עדכן אותי
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
צפה בכל התגובות

כתבות נוספות

נא בדוק את החיבור שלך לאינטרנט

0
מה אתם חושבים? נשמח שתגיבו.x

תחזית מזג האוויר

אפשר לבחור ערים מסוימות בלחיצה על המיקום

זמני היום