חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

הארגון הימני שנותן קונטרה ל״שוברים שתיקה״

ינון דן קהתי, יו"ר ארגון "הבית", יוזם מפגשים עם ערבים ביו"ש ושואף להגיע איתם לשלום אמיתי, אך ממש לא כמו זה שהיה בהסכמי אוסלו

שתפו :

ינון דן קהתי, יו"ר ארגון "הבית", עוסק ביוזמות שלום בין ערבים ויהודים ביהודה ושומרון, אך בניגוד לארגוני שמאל קיצוניים שקוראים לשלום בכל מחיר כולל ויתורים מרחיקי לכת – הוא מאמין בשלום אמיתי בלי "לירות לעצמינו בראש".

"שיבת ריבונות ישראל בכל ארץ ישראל ולהגיע להרמוניה עם הלא יהודים שגם מכירים בריבונות שלנו כאן, כיהודי אסור לי לוותר גם על רמאללה ושכם, ודאי ירושלים".

הוא מספר על המפגשים שהוא עורך בתוככי כפרים ערבים באיו"ש ואפילו במחנות הפליטים, בנוסף לכך הוא יזם פעילות "מנקים את השנאה" במסגרתה מתאספים יחד יהודים וערבים ומנקים את האדמה מאשפה.

ינון מתייחס להרחקתו של פעיל הימין אלישע ירד מיו"ש בצו מנהלי. "ליהודים יש זכות להיות שם כמו בכל מקום. הרחקה סלקטיבית בין פעילי ימין לשמאל זה לא בסדר, יש הרבה מאוד פעילי שמאל שמתסיסים הפגנות כמעט על בסיס שבועי ואותם לא מרחיקים בצו מנהלי".

הוא מגלה כי רבים מערביי איו"ש היו רוצים להיות בני ברית שלנו ובאמת רוצים לחיות איתנו יחד, ועם האויבים צריך להתנהג כמו אויבים עם הקנה של ה'אם 16' ".

כיצד הוא ממשיך לחלום על שלום גם אחרי הסכמי אוסלו שהתפוצצו לנו בפנים?

צפו בשיחה המלאה.

הטבה לצופי ערוץ TOV במלון קלאב רמון – לקבלת קוד קופון: https://bit.ly/ClubRamon3

 

 

 

 

ערוץ ToV אקטואליה יהודית ברשתות החברתיות   🇮🇱

עוד באותו נושא
רוצים להתעדכן מיד כשיש חדש?
הצטרפו לניוזלטר:
הרשמה
עדכן אותי
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
צפה בכל התגובות

כתבות נוספות

נא בדוק את החיבור שלך לאינטרנט

0
מה אתם חושבים? נשמח שתגיבו.x

תחזית מזג האוויר

אפשר לבחור ערים מסוימות בלחיצה על המיקום

זמני היום