חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

30 שנה להסכמי אוסלו: נחשפו הפרוטוקולים שמזעזעים את המדינה

יו"ר פורום ישראל 2030, מיכאל לובוביקוב, מזכיר איך התקבלו הסכמי אוסלו ומודה שממשלות הימין לא עשו הרבה עד היום כדי לשנות את מצב

שתפו :

לע"מ

בימים אלו פורסם הפרוטוקול של ישיבת הממשלה בראשותו של יצחק רבין ז"ל שבה אושרו הסכמי אוסלו. מקריאת דברי הנוכחים ניכר כי שכמעט כולם הבינו את הסכנות הנוראיות שנמצאות בהסכם ובכל זאת אישרו ולא התנגדו.

יו"ר פורום ישראל 2030, מיכאל לובוביקוב מזכיר איך הגיע ההסכם לאישור: "לפני 30 שנה ממשלת ישראל אישרה את ההסכם בין פרס וערפאת אחרי שניהל שיחות ודיונים ללא אישור של הממשלה והוא מביא את זה כעובדה מוגמרת. זה כמובן היה חלק מהלוקשים שמכרו לנו אז כמו 'מזרח תיכון חדש' ששילמנו עליהם בחייהם של אלפי ישראלים".

לדברי לובוביקוב העניין הוא לא רק מה שקרה לפני 30 שנים אלא מה המחנה הלאומי עושה היום: "העניין הוא שאנחנו גוררים את הסיפור הזה עד היום. אותם זרעים שנזרעו אז של הסחר בארץ ישראל תמורת כלום זה נמשך עד היום. השמאל שהפך לאנטי ציוני מובהק דוחף אותנו ל'שתי מדינות לשני עמים'. זו בעצם הודאה שאנחנו לא הריבון בארץ ישראל, אלא תושבים ארעיים שמוכנים לסחור בשטחים תמורת קצת שקט. הדבר הזה צריך להשתנות ולהגיד ברור: אנחנו בעלי הבית בארץ ישראל, אין שום ויתורים יותר, אין כניעה לטרור. זה תפקידה המרכזי של הממשלה הנוכחית".

"זה צריך להיות הרצון המרכזי של כל המחנה הלאומי ולכן זה לא קשור לנתניהו", הוא מדגיש כשהוא נשאל על העובדה שליבת ההסכם נשמרה גם בזמן ממשלות ימין: "כל המחנה חייב להכריז שאנחנו בעלי הבית. מאז אוסלו אנחנו רואים רק תוכניות של השמאל הישראלי. נתניהו הוא נציג נבחר אבל הוא אחד מתוך חבורה גדולה של אנשים שהם נבחרי ציבור, רבנים, הוגי דעות שצריכים להוביל את הציבור לשם".

מה הבעיה העיקרית של הממשלה בכלל ושל שר הביטחון גלנט, בפרט?
צפו בראיון המלא באולפן ערוץ
TOV.

 

ערוץ ToV אקטואליה יהודית ברשתות החברתיות   🇮🇱

המכללה לחיים1
עוד באותו נושא
רוצים להתעדכן מיד כשיש חדש?
הצטרפו לניוזלטר:
הרשמה
עדכן אותי
guest
1 תגובה
הישן ביותר
החדש ביותר המדורג ביותר
Inline Feedbacks
צפה בכל התגובות
צילי
צילי
10 חודשים לפני

עצוב מאוד שכך זה היה המצב וכל המחאות של הימין דוכאו .. אילו היה ערוץ 14 – זה לא היה קורה בקלות כזאת!

המכללה לחיים1

כתבות נוספות

נא בדוק את החיבור שלך לאינטרנט

1
0
מה אתם חושבים? נשמח שתגיבו.x

תחזית מזג האוויר

אפשר לבחור ערים מסוימות בלחיצה על המיקום

זמני היום