חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

השר וסרלאוף: "הייתה שם אלימות מילולית – קראו לי מחבל"

בשבת הפגינו מתחת לביתו של השר יצחק וסלראוף, עשרות אנרכיסטים ברעש גדול תוך הפרעה בוטה לשאר תושבי המקום. אמש ביום ראשון כבר העביר השר החלטת ממשלה חשובה בנושא המסתננים

שתפו :

שימוש לפי סעיף 27 א בחוק זכויות היוצרים

"לאחר חודשים של עבודה משותפת עם פעילי החזית לשחרור דרום תל אביב העברנו היום החלטת ממשלה להקצות כספים לחיזוק תושבי דרום ת"א ולהרחיב את היחידה ליציאה מרצון של רשות ההגירה. תודה לשפי פז, חברתי, שהולכת איתי יד ביד, ולחבורה המופלאה של הפעילים שמתעקשת ולא מוותרת מול כל המכשולים", כך דיווח השר לפיתוח הנגב והגליל ותושב דרום ת"א, יצחק וסלראוף.

קודם לפרסום הבשורה התראיין היום השר ל"כאן רשת ב" וסיפר על מה שעבר בשבת האחרונה. "הפגינו לי בצורה לא חוקית מחוץ לבית. כשזה מגיע לפתחם, הם רומסים גם את ההנחיות הללו. לא הנחיות של ממשלה אלא של יועמ"שית שמבחינתם היא פרה קדושה. הייתה שם אלימות מילולית – קראו לי מחבל".
חברתו למאבק במסתננים, שפי פז, העלתה תיעוד מאותה הפגנה סמוך לביתו וכתבה: "11 שעות עמדו המפגינים מתחת לביתו של השר וסרלאוף והרעישו. 11 שעות המשטרה נתנה להם להשתולל בלי הפרעה. ואז ב-23:00 בדיוק פינתה את ההפגנה בשלוש דקות".

 

באותה שבת האנרכיסטים חצו גבול כאשר הפריעו לתפילות השבת בבית הכנסת ״משכן כהנים״ בשד' העצמאות. הסיבה? השר וסרלאוף התפלל שם. המחאה ליד בית הכנסת כללה צעקות, קללות וצפירות בזמבורות כדי למנוע מיהודים להתפלל.

בראיון אחר לרדיו 104.5 אמר השר וסרלאוף. "היו קריאות שהגיעו עד החלון של הבית שלי, המשטרה עמדה שם ולא עשתה כלום. זה היה ביזיון מוחלט".
השר התייחס גם למעצרו של יואב אנדרמן, אדריכל תושב תל אביב שמתגורר בסמוך לו ועוכב בחשד להדבקת שלטים באיזור: "כל מי שאמר שאני קראתי לעצור אותו זה היה שקר מוחלט, בלי להכנס לפרטי המקרה. אני נגד מעצרים בשבת, מבחינה עקרונית כשזה לא משהו דרמטי שיכול לגרום לסיכון ממש. אני לא מתערב, המשטרה לא שואלת אותי ולא מבקשת את אישורי את מי לעכב ואת מי לעצור. אני שר בממשלה, אני מגיש תלונות נגד מטרילים ונגד אנשים שמסיתים".

בסיום הראיון אף התיחס לסוגיה הבוערת של הדיונים הצפויים בבג״ץ בסיום הראיון אף התייחס בעתירות נגד החוק לצמצום עילת הסבירות: "אנחנו נמצאים במשבר חוקתי מאז ההפיכה החוקתית של אהרון ברק, שהדמוקרטיה היא לא דמוקרטיה, שהכל נתון לבית המשפט, מאז הבחירות בישראל הן רק למראית עין ומה שלא מתאים לבית המשפט העליון נפסל.

אנחנו מחוקקים חוק יסוד ואני מוכן להתערב איתך שבג"ץ יפסול. אין לי שום ציפיות ממנו".

מצד אחד:

מצד שני :

Meir
Author: Meir

ערוץ ToV אקטואליה יהודית ברשתות החברתיות   🇮🇱

עוד באותו נושא
רוצים להתעדכן מיד כשיש חדש?
הצטרפו לניוזלטר:
הרשמה
עדכן אותי
guest
4 תגובות
הישן ביותר
החדש ביותר המדורג ביותר
Inline Feedbacks
צפה בכל התגובות
מגיב
מגיב
7 חודשים לפני

השמאל הורס ופוגע בערכי עם ישראל

המלך עופר המשיח
המלך עופר המשיח
7 חודשים לפני
הגב ל  מגיב

למי אתה קורא שמאל? מוקיון.

המלך עופר המשיח
המלך עופר המשיח
7 חודשים לפני

בג"צ לא מחוקק חוקים. אמסלם ודיסטל וכל המטומטמים. אלו המחוקקים. בוודאי שצריך ביקורת שפוליטיקאים לא עושים דברים פסיכים. אלו יכולים ברוב שלהם גם לדחות את מועד הבחירות לעוד 10 שנים.

   תיקון לחוק יסוד שנעשה תוך התנגדות 100% של כל מי שלא נבחר לקואליציה. זה לא חוק יסוד למען העם עם הסכמה רחבה, זה חוק שחיתות עם הסכמה של כל המושחתים. איך אמר כבוד השופט: דמוקרטיה של ועדת קישוט כיתה ד'.

   בג"צ לא בוחר את עצמו. אם אין לך מושג איך בוחרים שופטים, אני מציע לך לחקור את זה לבד ולא לסמוך על רוטמן או לוין או על המוקיונים של ערוץ 14.

האוטוקרט חסר בושה… "אז אני מציע 20"
https://www.youtube.com/watch?v=btp7yhnR_M4&t=9442s

המלך עופר המשיח
המלך עופר המשיח
7 חודשים לפני

שאלה: ליו"ר של וסרלאוף יש תמונה של מחבל מתאבד בסלון או אין לו?
נזכיר את בסיס ה"רפורמה שהיא לא כל כך מסעירה":
(1) חוק שהכנסת יכולה להתגבר על בית המשפט ברוב של 51% (2) גם במידה וכל 15 השופטים הבכירים יסכימו פה אחד שהחוק אינו סביר.
(2) לתת תקציבים לאדם שהורשע יותר מפעם אחת בעבירות כלכליות.
(3) אתנן פוליטי למגזרים לא יצרניים + פטור משירות.
בנוסף, בצורה מאוד בולטת (4) הדרת נשים מתפקידי כוח, התקפה על שומרי הסף, מינויי נפוטיזם ותעמולה ללא לאות נגד "השמאל" וה"פרוגרסיבים".

כתבות נוספות

נא בדוק את החיבור שלך לאינטרנט

4
0
מה אתם חושבים? נשמח שתגיבו.x

תחזית מזג האוויר

אפשר לבחור ערים מסוימות בלחיצה על המיקום

זמני היום